Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men hvis det finnes norske sider, med norske advarsels-signaturer, vil det da kunne fungere? Grizzly er jo feks et amerikans "snus"/dip merke. Kan da noen sette en label med norske advarsler? Feks en nettbutikk som da skal selge grizzly?

Problemet er jo at disse norske nettbutikkene må betale masse avgifter og da blir det jo nesten like dyrt som i vanlig butikk. Hensikten med å handle på nett forsvinner jo dermed litt.

Det er flere norske tobakkforhandlere på nett, deriblant Snus-MS. Vet ikke hvem som importerer Grizzly, eller om det er noen som importerer i det hele tatt, men det er jo ikke verre enn å høre om f.eks Snus-MS kan være behjelpelige med å skaffe.

Lenke til kommentar

Noen andre enn meg som ikke klarer ting som krever litt konsentrasjon og fokus hvis man ikke har en snus i leppa? Et eksempel er hvis jeg spiller et eller annet skytespill, jeg gjør det betraktelig mye bedre når jeg snuser, enn når jeg ikke har en snus i leppa.

Merker det jeg også. Er nok fordi nikotin skjerper konsentrasjonen, hvertfall for de som snuser/røyker. Vet ikke om det er slik for andre også.

Endret av Prisen
Lenke til kommentar

Det er mer en placebo enn fakta tror jeg. Om du er "vandt" til å spille bedre når du har snusen under leppa, vil du automatisk spille bedre når den ligger der. Fordi det er et "tegn" på at nå skal man spille bra.

For ikke-snusere kan dette f.eks. være at de setter seg i en spesiel stilling, henter noe spesifikt å drikke, skrur opp lyden, spiller en spesiel sang osv.

Dette er ikke unikt for snus.

Endret av Ajaco
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...