Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må si jeg er random jeg også, heh. Skal jeg lage meg nytt profilbilde på facebook blir det meg med en pinne, meg med zombielook. Random stuff! Men ja. Fant en snusboks ute her som var helt full. Temlig random. Var ei dame som gikk bak meg, tror hu tenkte jeg var temlig desperat som løfta på en snusboks som lå i grøfta.. haha :D

Lenke til kommentar

Hehe, lol. På Rema i dag hørte jeg kassadamen og en kvinnelig kunde krangle om fargen på Mocca mini.

Kunde: Også en rosa Mocca mini

Kassedame: Lilla

Kunde: Samma det

Kassedame: Ja, men det er viktig med farger

Kunde: Skal jeg få den?

Kassedame: Ja, du skal få den lilla Moccaen, mot betaling

Kunde: Skjønte det da

Kassedame: Vær så god

Kunde: Takk. Alle ser at den er rosa, da.

Også gikk hun, og var dritsur... Kunden var 35-40 år, skulle tro de brukte "real stuff" eller holdt seg unna...

Lenke til kommentar

Noen andre enn meg som ikke klarer ting som krever litt konsentrasjon og fokus hvis man ikke har en snus i leppa? Et eksempel er hvis jeg spiller et eller annet skytespill, jeg gjør det betraktelig mye bedre når jeg snuser, enn når jeg ikke har en snus i leppa.

samme med bowling :p får mye høyere poeng med snus :p

Edit: kanskje det har noe med at man føler seg mer avslappet av snus og derav bedre konsertrert

Endret av Fanta4free
Lenke til kommentar

Lurer.. Grizzly, går det kun som Dip? En kamerat mente at det fantes i snus også, men andre sier at det bare er bullshit. Grizzly er dip ferdig med det.

I dunno..

Det finnes som vanlig snus óg. Bedre snus skal man lete lenge etter.

Lenke til kommentar

Lurer.. Grizzly, går det kun som Dip? En kamerat mente at det fantes i snus også, men andre sier at det bare er bullshit. Grizzly er dip ferdig med det.

I dunno..

Det finnes som vanlig snus óg. Bedre snus skal man lete lenge etter.

hvor i helsike får jeg kjøpt Grizzly snus?! Vil prøve :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...