Kasp0me Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Ja beklager da kverrulanter! Blir som jeg sier det. Grunnen til at alle her sier "o" istedet for 0 er engelsk term tipper jeg. Har bare blitt sånn. Høres finere ut også Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Ja beklager da kverrulanter! Blir som jeg sier det. Grunnen til at alle her sier "o" istedet for 0 er engelsk term tipper jeg. Har bare blitt sånn. Høres finere ut også Å kalle 02 for o2 fordi det er fint, er det samme som å kalle Stein for Sten... Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Det vil ikke jeg si. Det er jo bare en naturlig fornorskning av engelsk. Slik som cigarette ble smoke også røyk i Norge (heldigvis kaller vi ikke røyk homse). Det skjer med alt. Om 150 år er norsk like fjernt for oss som gammelnorsk er i dag. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Nå angrer jeg på at jeg ikke tok bilde. Jeg fikk den tettpakka bleia. Var nesten redd for at den skulle sprekke, men fy faen for en effekt! 2 Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Nå angrer jeg på at jeg ikke tok bilde. Jeg fikk den tettpakka bleia. Var nesten redd for at den skulle sprekke, men fy faen for en effekt! Haha der lo jeg. Vært borti den selv, men tenk hvor "dumt" det hadde vært og ta bilde av det. Temlig random spør du meg Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Bakte meg en så altfor stor en gang. Så ut som den otern haha. Da ville jeg ta bilde, men ja. Tenkte random Lenke til kommentar
Prisen Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Hva er galt med å være "random", synes det hadde vært morsomt å sett den digre prisen eller den tettpakkede bleia ;p Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Jeg er egentlig temmelig random. Jeg kan finne på å sende meldinger til kompiser med ord som "wienerbrød", "radiobil" og "bilbelte". Lenke til kommentar
Prisen Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Når noen gjør det får jeg meg en god latter, elsker random ting Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Må si jeg er random jeg også, heh. Skal jeg lage meg nytt profilbilde på facebook blir det meg med en pinne, meg med zombielook. Random stuff! Men ja. Fant en snusboks ute her som var helt full. Temlig random. Var ei dame som gikk bak meg, tror hu tenkte jeg var temlig desperat som løfta på en snusboks som lå i grøfta.. haha Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Hehe, lol. På Rema i dag hørte jeg kassadamen og en kvinnelig kunde krangle om fargen på Mocca mini. Kunde: Også en rosa Mocca mini Kassedame: Lilla Kunde: Samma det Kassedame: Ja, men det er viktig med farger Kunde: Skal jeg få den? Kassedame: Ja, du skal få den lilla Moccaen, mot betaling Kunde: Skjønte det da Kassedame: Vær så god Kunde: Takk. Alle ser at den er rosa, da. Også gikk hun, og var dritsur... Kunden var 35-40 år, skulle tro de brukte "real stuff" eller holdt seg unna... Lenke til kommentar
Prisen Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 (endret) Hehe, jeg kjenner noen som jobber i matbutikk, de har rett og slett ikke lov til og krangle med kundene der hu jobber ;p Endret 13. desember 2010 av Prisen Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Synes det faktisk er digg å vente et par timer mellom hver pris. Effekten blir så mye bedre Lenke til kommentar
plaskedamm Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 da bør du prøve å vente et par dager ,da blir effekten endaaa bedre Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Har klart meg 3 dager jeg Synes ikke suget er så ille.. Syns det er digg! Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Noen andre enn meg som ikke klarer ting som krever litt konsentrasjon og fokus hvis man ikke har en snus i leppa? Et eksempel er hvis jeg spiller et eller annet skytespill, jeg gjør det betraktelig mye bedre når jeg snuser, enn når jeg ikke har en snus i leppa. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 (endret) Noen andre enn meg som ikke klarer ting som krever litt konsentrasjon og fokus hvis man ikke har en snus i leppa? Et eksempel er hvis jeg spiller et eller annet skytespill, jeg gjør det betraktelig mye bedre når jeg snuser, enn når jeg ikke har en snus i leppa. samme med bowling får mye høyere poeng med snus Edit: kanskje det har noe med at man føler seg mer avslappet av snus og derav bedre konsertrert Endret 13. desember 2010 av Fanta4free Lenke til kommentar
SM# Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Lurer.. Grizzly, går det kun som Dip? En kamerat mente at det fantes i snus også, men andre sier at det bare er bullshit. Grizzly er dip ferdig med det. I dunno.. Det finnes som vanlig snus óg. Bedre snus skal man lete lenge etter. Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Lurer.. Grizzly, går det kun som Dip? En kamerat mente at det fantes i snus også, men andre sier at det bare er bullshit. Grizzly er dip ferdig med det. I dunno.. Det finnes som vanlig snus óg. Bedre snus skal man lete lenge etter. hvor i helsike får jeg kjøpt Grizzly snus?! Vil prøve Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå