Hanske Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Kronan har nog ändrat innehållet i sin snus. Det smakar kemikaliskt nu. Inte gott. Gjør det det? Så dumt, jeg likte å kjøpe en Kronan når pengesekken nærmet seg tom. Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 General har vel brukt mye lakris? Ellers så inneholder nick and Johnny også lakris. Ellers så tror jeg det er få Etter det jeg husker, så bruker all snus lakris. Men det varierer jo selvfølgelig på mengdene. Black-snus bruker ikke mer lakris i tobakken. Da bruker de visst å ta mer lakris i posene, derfor er de svarte. (Jeg sier ingenting sikkert. Kan bare huske å lest det et sted) Lenke til kommentar
Thorbjørn_lien Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 SW er vel "flinke" med lakris, men Skruf tror jeg ikke har. Har ikke smakt det, eller lest at de bruker det. Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Lurer.. Grizzly, går det kun som Dip? En kamerat mente at det fantes i snus også, men andre sier at det bare er bullshit. Grizzly er dip ferdig med det. I dunno.. Lenke til kommentar
Prisen Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Jeg fikk brev fra Posten ang den snus eska jeg bestilte fra Northener.com, der sto det "TOBAKKSVARENE I SENDINGEN ER IKKE KORREKT MERKET I HENHOLD TIL NORSK LOVGIVNING. SENDINGEN VIL BLI RETURNERT TIL AVSENDER VED RETURFRISTENS UTLØP" Dvs. jeg fikk ikke boksen, jaja, hadde aldri trodd jeg skulle få den uansett. Lenke til kommentar
Prisen Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Noen som vet om Skruf Xtra Sterk selges i norge? Har ikke sett det, iallefall ikke der jeg handler. Lenke til kommentar
Daniel09 Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Grizzly finnes både som vanlig løssnus og portion snus i tillegg til Dip Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Noen som vet om Skruf Xtra Sterk selges i norge? Har ikke sett det, iallefall ikke der jeg handler. Den gjør det! Utsolgt på statoil da jeg skulle ha -_-' sigh Lenke til kommentar
Prisen Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Noen som vet om Skruf Xtra Sterk selges i norge? Har ikke sett det, iallefall ikke der jeg handler. Den gjør det! Utsolgt på statoil da jeg skulle ha -_-' sigh Det var gode nyheter, får sjekke noen andre butikker neste gang Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Noen som vet om Skruf Xtra Sterk selges i norge? Har ikke sett det, iallefall ikke der jeg handler. Den gjør det! Utsolgt på statoil da jeg skulle ha -_-' sigh Det var gode nyheter, får sjekke noen andre butikker neste gang finnes ikke et sted jeg ikke har sett den, de har den jo tilogmed i miltæret jo Lenke til kommentar
Prisen Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Noen som vet om Skruf Xtra Sterk selges i norge? Har ikke sett det, iallefall ikke der jeg handler. Den gjør det! Utsolgt på statoil da jeg skulle ha -_-' sigh Det var gode nyheter, får sjekke noen andre butikker neste gang finnes ikke et sted jeg ikke har sett den, de har den jo tilogmed i miltæret jo Rart, sikker på at det ikke er Skruf Sterk Løs du mener? Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 (endret) Noen som vet om Skruf Xtra Sterk selges i norge? Har ikke sett det, iallefall ikke der jeg handler. Den gjør det! Utsolgt på statoil da jeg skulle ha -_-' sigh Det var gode nyheter, får sjekke noen andre butikker neste gang finnes ikke et sted jeg ikke har sett den, de har den jo tilogmed i miltæret jo Rart, sikker på at det ikke er Skruf Sterk Løs du mener? skruf orginal porsjon, sterk posjon, xstra sterk pors sterk white orginal white sterk løs og xstra sterk løs tilogmed trandbær edit: skrive feil Endret 12. desember 2010 av Fanta4free Lenke til kommentar
Prisen Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Noen som vet om Skruf Xtra Sterk selges i norge? Har ikke sett det, iallefall ikke der jeg handler. Den gjør det! Utsolgt på statoil da jeg skulle ha -_-' sigh Det var gode nyheter, får sjekke noen andre butikker neste gang finnes ikke et sted jeg ikke har sett den, de har den jo tilogmed i miltæret jo Rart, sikker på at det ikke er Skruf Sterk Løs du mener? skrus orginal porsjon, sterk posjon, xstra sterk pors sterk white orginal white sterk løs og xstra sterk løs tilogmed trandbær Vel daså Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Noen som vet om Skruf Xtra Sterk selges i norge? Har ikke sett det, iallefall ikke der jeg handler. Den gjør det! Utsolgt på statoil da jeg skulle ha -_-' sigh Det var gode nyheter, får sjekke noen andre butikker neste gang finnes ikke et sted jeg ikke har sett den, de har den jo tilogmed i miltæret jo Rart, sikker på at det ikke er Skruf Sterk Løs du mener? skrus orginal porsjon, sterk posjon, xstra sterk pors sterk white orginal white sterk løs og xstra sterk løs tilogmed trandbær Vel daså Haha så bra Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Hvor får man kjøp ''Skrus'' henn da? Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 General Ekstra sterk porsjon er vist den sterkeste, men har aldri merka effekten på den i forhold til O2. Hva er grunnen til det? I Generalen er det 15 mg og i O2 er det 13. Merker O2 best. Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 (endret) Skruf Xra Sterk er sterkere.. Ang. det om du merker effekten kan være mye forskjellig grunner til. Forskjellig om du tar den på moringen, snust for kort tid siden, spist mat etc.. Ellers kan det hende PH-nivået er litt annlerledes så mer nikotn strømmer inn Endret 12. desember 2010 av Nik0 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Heter den O2 eller 02? Er litt forvirret her. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Heter den O2 eller 02? Er litt forvirret her. NULL to. Jeg hater folk som sier "O TO" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå