Lapp1 Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 8 mg/g som andre normal-styrkede snuser regner jeg med. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Fins det ettan porsjon? Aldri sett eller smakt.... Det finnes, ja. Fantes iallefall, har ikke sett det på en stund. Lenke til kommentar
Prisen Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 (endret) 8 mg/g som andre normal-styrkede snuser regner jeg med. Høres vel litt svakt ut for løs snus?(Med mindre han mente portion, som han ikke nevnte noe om ;p) Kan hende jeg er på villspor da Endret 10. desember 2010 av Prisen Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Mente løs! edit: Fant en side med info: Ettan: Innehållsdeklaration Vatten Tobak Fuktighetsbevarande medel(E 422, E 1520) Smakförstärkare (koksalt) Surhetsreglerande medel (E 500) Aromer inklusive rökarom Halter Vatten 52 % Nikotin 8 mg/g Salt 5 % Lenke til kommentar
Prisen Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Ah, da var jeg vel på villspor Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 8 mg/g som andre normal-styrkede snuser regner jeg med. Høres vel litt svakt ut for løs snus?(Med mindre han mente portion, som han ikke nevnte noe om ;p) Kan hende jeg er på villspor da 8mg er helt normalt for løs snus. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Er det noen som kjenner til nikotininnholdet i dip? Definitivt noe jeg vil holde meg unna, men er litt nysgjerrig... Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 10. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2010 (endret) 8 mg/g som andre normal-styrkede snuser regner jeg med. Høres vel litt svakt ut for løs snus?(Med mindre han mente portion, som han ikke nevnte noe om ;p) Kan hende jeg er på villspor da Vanlig general, vanlig skruf, grovsnus, rape, 99% av snusmerkene som ikke er merket "sterk" inneholder 8mg nikotin. Det er ikke det minste uvanlig. edit: Det har vært mys snakk om dip her inne for tida, og det er på tide at jeg minner dere på at denne tråden er for snus og ikke for dip. Dip er faktisk ikke snus. Endret 10. desember 2010 av BTK Nyhus Lenke til kommentar
Prisen Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 8 mg/g som andre normal-styrkede snuser regner jeg med. Høres vel litt svakt ut for løs snus?(Med mindre han mente portion, som han ikke nevnte noe om ;p) Kan hende jeg er på villspor da Vanlig general, vanlig skruf, grovsnus, rape, 99% av snusmerkene som ikke er merket "sterk" inneholder 8mg nikotin. Det er ikke det minste uvanlig. Som sakt, var på villspor Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 edit: Det har vært mys snakk om dip her inne for tida, og det er på tide at jeg minner dere på at denne tråden er for snus og ikke for dip. Dip er faktisk ikke snus. Fortsetter det blir du vel nødt til å endre trådnavnet til "Tråden om fuktig munntobakk" Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 11. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2010 Fortsetter det blir du vel nødt til å endre trådnavnet til "Tråden om fuktig munntobakk" Nja, jeg er ganske sikker på at en eller annen prata om å lage en tråd for dip for en god tid tilbake. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Oi, sorry. Det var noe jeg ikke tenkte over i det hele tatt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Vet jeg er off-topic nå, men vil bare meddele at Dip er bare gris. Du blir sittende å spytte i ett sett, setter seg mellom tennene og visst du er hygenisk av deg blir du nødt til å pusse tennene etter hver Dip. On-topic: Noen som har prøvd Offroad Lakris, og er den god? Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Jeg har ikke prøvd den, men en kompis sa han syntes den var litt kvalmende. Han har sær smak, da. Lenke til kommentar
SM# Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Alltid vært litt "mot" Skruf og forbinder det med fjortissnus, men for å være ærlig liker jeg faktisk godt smaken til Skruf Stark. Noen som har prøvd Offroad Lakris, og er den god? Har også smakt offroad lakris, helt ok. Men jeg ble fort lei av smaken og gikk tilbake til GES. Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Det finns väl lakrits i allt snus? Har alltid trott all snus innehöll lakrits. Lenke til kommentar
Thorbjørn_lien Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 General har vel brukt mye lakris? Ellers så inneholder nick and Johnny også lakris. Ellers så tror jeg det er få Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 I forhold til general ekstra sterk og nick and johnny er det nok ikke noe særlig mye lakris i andre snuser. Holder meg til disse to av den grunnen, lurer på om jeg har blitt litt bortskjemt på smaken ;p Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Jeg har iallefall blitt bortskjemt på di smakene Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Kronan har nog ändrat innehållet i sin snus. Det smakar kemikaliskt nu. Inte gott. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå