Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

8 mg/g som andre normal-styrkede snuser regner jeg med.

Høres vel litt svakt ut for løs snus?(Med mindre han mente portion, som han ikke nevnte noe om ;p) Kan hende jeg er på villspor da

Vanlig general, vanlig skruf, grovsnus, rape, 99% av snusmerkene som ikke er merket "sterk" inneholder 8mg nikotin. Det er ikke det minste uvanlig.

edit:

Det har vært mys snakk om dip her inne for tida, og det er på tide at jeg minner dere på at denne tråden er for snus og ikke for dip. Dip er faktisk ikke snus. ;)

Endret av BTK Nyhus
Lenke til kommentar

8 mg/g som andre normal-styrkede snuser regner jeg med.

Høres vel litt svakt ut for løs snus?(Med mindre han mente portion, som han ikke nevnte noe om ;p) Kan hende jeg er på villspor da

Vanlig general, vanlig skruf, grovsnus, rape, 99% av snusmerkene som ikke er merket "sterk" inneholder 8mg nikotin. Det er ikke det minste uvanlig.

Som sakt, var på villspor :new_woot:

Lenke til kommentar

edit:

Det har vært mys snakk om dip her inne for tida, og det er på tide at jeg minner dere på at denne tråden er for snus og ikke for dip. Dip er faktisk ikke snus. ;)

Fortsetter det blir du vel nødt til å endre trådnavnet til "Tråden om fuktig munntobakk" ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Vet jeg er off-topic nå, men vil bare meddele at Dip er bare gris.

Du blir sittende å spytte i ett sett, setter seg mellom tennene og visst du er hygenisk av deg blir du nødt til å pusse tennene etter hver Dip.

On-topic:

Noen som har prøvd Offroad Lakris, og er den god?

Lenke til kommentar

Alltid vært litt "mot" Skruf og forbinder det med fjortissnus, men for å være ærlig liker jeg faktisk godt smaken til Skruf Stark.

Noen som har prøvd Offroad Lakris, og er den god?

Har også smakt offroad lakris, helt ok. Men jeg ble fort lei av smaken og gikk tilbake til GES.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...