Cl1ck Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 for å ikke spore helt av nå: Jeg fikk en snus av noen i klassen i dag, det var mini porsjon. den hadde en mild og fin mint-smak. noen som kansje vet vilket merke det var? den var perfekt å ha i timen, ingen snusleppe å se Mocca? Antar det, men den er svak, da. 4mg/g ja det var ikke noe sterke saker, men det var en fin kose snus, skal se om jeg gidder å kjøpe en boks av den neste gang jeg drar til sverige. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Og for din informasjon så sitter jeg her og raser nettopp fordi jeg slutter. Og det beste du da gjør er å henge i denne tråden? Forøvrig enig med deg ang. snus som profilbilde på forum og sosiale medier +++ Og for ikke å spore av helt fikk jeg en rull med General løs fra min stefar som nett kom hjem fra utlandet, JOOOOY Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 (endret) Ka i alle dager har det med å gjøre med spørsmålet om det er 20 eller 24 porsjoner i en GES snusboks? Å herregud! Du presser virkelig feil knapper på feil person her... Her har du dine innlegg: GES har vell alltid vært 24 poser? Kan være det var spesielt med den boksen jeg hadde, men har to ganger på rad opplevd at det bare er 20 snus i boksen. Reklamasjon? Er jo 24 gram bokser så virker litt spessielt Nei! GES har aldri vært 24 poser, det har vært 24 gram. Noen ganger blir det 20 poser, noen ganger blir det 21, noen 20 og to halvfulle og kanskje du får 24 små en gang. Det er 24 gram, og det skal ikke mye hjernekraft til for å analysere de to ordene! Tjuefire gram! Endret 10. desember 2010 av Gavekort Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Ok, som et siste innlegg i debatten kan jeg si at snusprofilbilde på sosiale medier som FB er teit, men på diskusjon.no synes jeg det er greit for en som stort sett bare poster i denne tråden. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Ok, som et siste innlegg i debatten kan jeg si at snusprofilbilde på sosiale medier som FB er teit, men på diskusjon.no synes jeg det er greit for en som stort sett bare poster i denne tråden. Bra at du i det minste forstår hva jeg mener! Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Ok, som et siste innlegg i debatten kan jeg si at snusprofilbilde på sosiale medier som FB er teit, men på diskusjon.no synes jeg det er greit for en som stort sett bare poster i denne tråden. Bra at du i det minste forstår hva jeg mener! Ja, jeg overreagerte da jeg følte det ble en form for gruppemobbing mot Prisen. Jeg er til dels enig, som jeg sa. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Aldri sagt noe spesifikt mot noen, det var en antagelse uten siktelse. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Aldri sagt noe spesifikt mot noen, det var en antagelse uten siktelse. Ja, men jeg tolket det annerledes. Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 http://www.nettavisen.no/side3/article3014052.ece Hvem tester den? Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 http://www.nettavise...icle3014052.ece Hvem tester den? Tusen kronor? Jävla finsmakare... Vanligt snus duger gott. Lenke til kommentar
surtei Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 (endret) Ka i alle dager har det med å gjøre med spørsmålet om det er 20 eller 24 porsjoner i en GES snusboks? Å herregud! Du presser virkelig feil knapper på feil person her... Her har du dine innlegg: GES har vell alltid vært 24 poser? Kan være det var spesielt med den boksen jeg hadde, men har to ganger på rad opplevd at det bare er 20 snus i boksen. Reklamasjon? Er jo 24 gram bokser så virker litt spessielt Nei! GES har aldri vært 24 poser, det har vært 24 gram. Noen ganger blir det 20 poser, noen ganger blir det 21, noen 20 og to halvfulle og kanskje du får 24 små en gang. Det er 24 gram, og det skal ikke mye hjernekraft til for å analysere de to ordene! Tjuefire gram! Leste du litt på linken jeg sendte eller? Her der har du linken på nytt. Prøv å få med deg det alt denne gangen då. Edit: Må vell kanskje hjelpe deg litt: Net Weight: 24 G (0.9 Oz) Portion / Can: 24 Endret 10. desember 2010 av RedLegend Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 http://www.nettavise...icle3014052.ece Hvem tester den? Tusen kronor? Jävla finsmakare... Vanligt snus duger gott. Hvordan er prisen i Sverige? Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 (endret) http://www.nettavise...icle3014052.ece Hvem tester den? Tusen kronor? Jävla finsmakare... Vanligt snus duger gott. Hvordan er prisen i Sverige? Billgt eller dyrt Jag skall nog köpa denna. http://snus2.se/index.php/nr-1-lossnus.html 10 dosor x 450g =199 kronor Verkar billigt. Får se om det är gott. Endret 10. desember 2010 av Eysteinn inn illráði Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Boksen så litt hjemmesnekra ut, men gleder meg til rapport! Lenke til kommentar
Prisen Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 (endret) Oj, hadde jo plutselig blitt et par sider med diskusjon mens jeg var borte :!: For å gi et svar på innleggene, rettet mot meg eller ikke; Som Hanske sa, så er navnet mitt på diskusjon.no "Prisen". De fleste her vet hva en pris er, også har vi avataren, en snusboks, og så? Det er en boks med Skruf Stark Lös, altså min favorittsnus, jeg snuser, på lik linje med at folk sykler (Siden noen brukte et bilde av en sykkel som eksempel her). Folk er nok ikke avhengig av sykkel, men uansett.. Jeg heter "Prisen" og bilde mitt er en snusboks, jeg poster bare på denne tråden og på "Peeeenest Rompe" tråden, her på snustråden diskuterer vi snus så hvorfor skulle jeg ikke ha et bilde av en snusboks? Jeg laget jo denne brukeren fordi jeg kom over denne tråden som Hanske sa, også kalte meg "Prisen" fordi jeg ikke hadde hensikt i å poste noen annen plasser, hvorfor ikke vise hva favoritt snusen min er? RedLegend for eksempel har et bilde av et par fotballspillere, kansje for å vise at det er det laget han holder med? Endret 10. desember 2010 av Prisen 1 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Jeg gidder virkelig ikke. Lurer på om jeg skal kjøpe ettan imorgen jeg. Er såå lenge siden jeg har snust den, at jeg nesten ikke husker hvordan den smaker. Hvilken er best, løs eller porsj? Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Fins det ettan porsjon? Aldri sett eller smakt.... Lenke til kommentar
plaskedamm Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 ikke prøv ettan porsjon den renner alt for fort osv drittsnus ! Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Hvor mange mg nikotin er det i Ettan? Vet den er svak, men lurer da forde. Tatt meg en iskald pris! Nomnom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå