Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dåse er vel generelt navn på snusboksen, så tok du en snusboks fra gudfaren din eller en prell fra ham? Om det var prell, hvordan er det badass å kjøre en stor prell med knox? Snusen er ikke sterk, vanskelig å bake eller smaker vondt, så jeg ser ikke det tøffe med det.

Lenke til kommentar

Da har man vært i Spania noen dager, for et vær! Koste meg med norsk tv om kvelden, mens en general porsjon lå og "drusa" under leppa.

Nei, jeg har virkelig falt for general porsjon. Og jeg har tipset til alle som vil at den skal renne MINDRE! Klem på posen helt til det ikke er mer saft igjen, og da kan du putte den opp i leppa!

Funker fett som bare pokker ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
Og jeg har tipset til alle som vil at den skal renne MINDRE! Klem på posen helt til det ikke er mer saft igjen, og da kan du putte den opp i leppa!

Hva slags tips er det der ?

Du klemmer jo ut hele meningen med snusen spør du meg, saften er jo god knall!

Lenke til kommentar
Og jeg har tipset til alle som vil at den skal renne MINDRE! Klem på posen helt til det ikke er mer saft igjen, og da kan du putte den opp i leppa!

Hva slags tips er det der ?

Du klemmer jo ut hele meningen med snusen spør du meg, saften er jo god knall!

Jo, men noen foretrekker en u-rennbar general porsjon!

Lenke til kommentar
Spør igjen fikk ikke svar på det jeg lurte på, Oliver Twist, er det farligere eller mindre farlig enn snus? Spør fordi jeg er nysgjerrig bare. Tenker i forhold til røyk og hvis noen vet.

Oliver Twist er mer helseskadelig på noen måter og på andre måter er det mindre. vist man hadde brukt Oliver Twist til vanlig så hadde nok helseskadene kommet raskt fram, men vist det bare er litt av og til så er det nok ikke så farlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...