Skunkish Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Neida ikke no særlig med å gjøre, tenkte bare siden det er så mye billigere men alikvel godsaker Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Jeg trenger hjelp med å finne en snus. Det er en svart boks, med forskjellige farger utpå. Ååh, irriterende å ikke huske hva den heter den mest fargerike må vell være rl portion Ja, takk Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 RL portion(fargeklatten) må være den værste snusen jeg har prøvd tror jeg. Ble kvalm av smaken... Lenke til kommentar
EchoMaker Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 et glass hvitvin og en prell på terassen i den nydelige sola på vår kjære nasjonaldag. Blir det bedre enn det? Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 RL portion(fargeklatten) må være den værste snusen jeg har prøvd tror jeg. Ble kvalm av smaken... kaller den for hippie boksen jeg da Lenke til kommentar
mopani Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Sitter nå med en Skruf stark og koser meg i sola.. Får det blitt noe bedre.. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Tydeligvis ikke bare kjære barn som har mange navn da^^ Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Var litt badass og tok 1 stor dåse med Knox løs av min Gudfar for en liten stund tilbake Må si at den har smuuuud effekt og funker bra og chille med, men når du har hatt den 1 time og den renner for fult blir det ganske massivt kvalmt Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2009 Dåse er vel generelt navn på snusboksen, så tok du en snusboks fra gudfaren din eller en prell fra ham? Om det var prell, hvordan er det badass å kjøre en stor prell med knox? Snusen er ikke sterk, vanskelig å bake eller smaker vondt, så jeg ser ikke det tøffe med det. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 ok..... Det var en liten spøk Jeg tok en bake fra ham, og å ta fra ham er badass Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Heftig badass å stjele snus fra slektninger ja.. Lenke til kommentar
Callisto Star Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Jepp, trådens badass er definitivt tilbake! Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Da har man vært i Spania noen dager, for et vær! Koste meg med norsk tv om kvelden, mens en general porsjon lå og "drusa" under leppa. Nei, jeg har virkelig falt for general porsjon. Og jeg har tipset til alle som vil at den skal renne MINDRE! Klem på posen helt til det ikke er mer saft igjen, og da kan du putte den opp i leppa! Funker fett som bare pokker Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Og jeg har tipset til alle som vil at den skal renne MINDRE! Klem på posen helt til det ikke er mer saft igjen, og da kan du putte den opp i leppa! Funker fett som bare pokker Hva slags tips er det der ? Du klemmer jo ut hele meningen med snusen spør du meg, saften er jo god knall! Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Og jeg har tipset til alle som vil at den skal renne MINDRE! Klem på posen helt til det ikke er mer saft igjen, og da kan du putte den opp i leppa! Funker fett som bare pokker Hva slags tips er det der ? Du klemmer jo ut hele meningen med snusen spør du meg, saften er jo god knall! Jo, men noen foretrekker en u-rennbar general porsjon! Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Spør igjen fikk ikke svar på det jeg lurte på, Oliver Twist, er det farligere eller mindre farlig enn snus? Spør fordi jeg er nysgjerrig bare. Tenker i forhold til røyk og hvis noen vet. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 18. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2009 Vil tippe det er mindre farlig mtp hjerte og karsykdommer da OT har mindre nikotin, men en får mer av syrene og safen ned i halsen. Om dette er skadelig for hals og mage vet jeg ikke, men kanskje noe å tenke på? Lenke til kommentar
bruntyggegummi Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Spør igjen fikk ikke svar på det jeg lurte på, Oliver Twist, er det farligere eller mindre farlig enn snus? Spør fordi jeg er nysgjerrig bare. Tenker i forhold til røyk og hvis noen vet. Oliver Twist er mer helseskadelig på noen måter og på andre måter er det mindre. vist man hadde brukt Oliver Twist til vanlig så hadde nok helseskadene kommet raskt fram, men vist det bare er litt av og til så er det nok ikke så farlig. Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Selv om jeg har røyka bortimot en 20-pack hver dag under russetida, og endel uten filter, er det ingenting som slår en kjempeprell. Sitter her og føler meg helt borte nå. Herregud, takk for snus! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå