Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har snust siden starten av oktober. Vennene mine så meg ikke før i midten av november. Og hvorfor skulle jeg slutte? Det er ingenting annet enn positive sider ved snus. "Ja, men tenna dine råtner"... Skulle det være tilfelle ville jeg vært MER enn nok motivert til å slutte.

Med andre ord: Du er fersk.

Jeg skulle gjerne bladd frem med en diskusjon om hvor alvorlig feil du tar der, og hvor kritisk den logikken er. Men siden vi er nok off-topic så skal jeg spare deg.

Vent til du slutter å kjenne noe, du sitter der som en avhengig fattiglus. Så når du blir eldre så ser du tilbake på slike som er på din alder. Da forstår du hvorfor jeg sluttet.

Lenke til kommentar

Jeg har snust siden starten av oktober. Vennene mine så meg ikke før i midten av november. Og hvorfor skulle jeg slutte? Det er ingenting annet enn positive sider ved snus. "Ja, men tenna dine råtner"... Skulle det være tilfelle ville jeg vært MER enn nok motivert til å slutte.

Jeg skulle gjerne bladd frem med en diskusjon om hvor alvorlig feil du tar der, og hvor kritisk den logikken er. Men siden vi er nok off-topic så skal jeg spare deg.

Vent til du slutter å kjenne noe, du sitter der som en avhengig fattiglus. Så når du blir eldre så ser du tilbake på slike som er på din alder. Da forstår du hvorfor jeg sluttet.

Hvor lenge har du snust?

Lenke til kommentar

Det sies ingenting om 24 poser, det er 24 gram.

Ja? Pleier ikke en snuspose å inneholde 1 gram kanskje? Får ikke helt med meg poenget ditt her.

Hvorfor skal det inneholde akkurat 1 gram? Jeg svarte på en som klaget over at det var 20 poser i en boks, noe som betyr at en pose IKKE er 1 gram.

Snus pakkes etter vekt slik som alle andre ting. Så vet du det.

Det har seg sånn at de aller fleste orginal boksene inneholder porsjoner med 1 gram. Inkludert GES som du kan se her

Edit: Så vet du det.

Endret av RedLegend
Lenke til kommentar

Hvor lenge har du snust?

Jeg snuser ikke lenger.

Men før jeg sluttet så drev jeg på i et år, uten at det har noen relevans.

Lenke til kommentar

Det har seg sånn at de aller fleste orginal boksene inneholder porsjoner med 1 gram. Inkludert GES som du kan se her

Jeg skal ikke bla opp med kilder og mattestykker.

Men snus blir pakket etter vekt, så om du tar ut nettoverdien og legger det på en god vekt så vil du få 24g, akkurat det du betalte for.

Huff! Mange diskusjoner på kryss og tvers her, og jeg er tydeligvis senterpunktet i alle av dem. Må nesten vurdere å være litt mindre kverulerende. laugh.gif

Lenke til kommentar

Hvor lenge har du snust?

Jeg snuser ikke lenger.

Men før jeg sluttet så drev jeg på i et år, uten at det har noen relevans.

Og du er født 31.10.92.

Da var du mindreårig selv da du begynte, ettersom du bare har vært myndig i en drøy måned. Når du blir eldre vil du se at en del 40-50-åringer (særlig damer) sliter med å se noe skille både i fysikk og modenhet på 15- og 17-åringer. Da er kanskje ikke jeg så mye verre enn deg.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Og du er født 31.10.92.

Da var du mindreårig selv da du begynte, ettersom du bare har vært myndig i en drøy måned. Når du blir eldre vil du se at en del 40-50-åringer (særlig damer) sliter med å se noe skille både i fysikk og modenhet på 15- og 17-åringer. Da er kanskje ikke jeg så mye verre enn deg.

Ja. Jeg har aldri benektet å være mindreårig en gang.

Jeg sier bare at det å se tilbake kan hjelpe deg fremover. I mitt tilfelle var det å se hvem jeg kunne relatere meg med.

Resten gidder jeg ikke å svare på, så slipper vi mer off-topic.

Lenke til kommentar

Men nå kan vel kanskje denne dumme diskusjonen avblåses. Denne tråden er i ferd med å ødelegges. Første gang jeg så en slik diskusjon, var da Nyhus og jeg diskuterte om snus var lov for mindreårige eller ikke, og nå en dum diskusjon om avatarer. Jeg tar selvkritikk, og forventer at andre også gjør det. Så kan vi snakke om det som er poenget med tråden - snus.

Og du er født 31.10.92.

Ja. Jeg har aldri benektet å være mindreårig en gang.

Jeg sier bare at det å se tilbake kan hjelpe deg fremover. I mitt tilfelle var det å se hvem jeg kunne relatere meg med.

Resten gidder jeg ikke å svare på, så slipper vi mer off-topic.

Takk for tipset, men jeg kommer ikke til å slutte. (Jeg er ikke spydig)

Endret av Hanske
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

for å ikke spore helt av nå:

Jeg fikk en snus av noen i klassen i dag, det var mini porsjon. den hadde en mild og fin mint-smak. noen som kansje vet vilket merke det var? den var perfekt å ha i timen, ingen snusleppe å se :)

Sikkert Catch eller Mocca Mini.

Lenke til kommentar

for å ikke spore helt av nå:

Jeg fikk en snus av noen i klassen i dag, det var mini porsjon. den hadde en mild og fin mint-smak. noen som kansje vet vilket merke det var? den var perfekt å ha i timen, ingen snusleppe å se :)

Mocca? Antar det, men den er svak, da. 4mg/g

Lenke til kommentar

Jeg skal ikke bla opp med kilder og mattestykker.

Men snus blir pakket etter vekt, så om du tar ut nettoverdien og legger det på en god vekt så vil du få 24g, akkurat det du betalte for.

Ka i alle dager har det med å gjøre med spørsmålet om det er 20 eller 24 porsjoner i en GES snusboks?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...