Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skremmende god comeback, men det er lett å generalisere deg med slike personer.

Jeg har bare lyst å si at jeg ikke respekterer folk som har bilde av snustårn som profilbilde eller i fotoalbumet eller alt annet lignende.

Det gir et sterkt inntrykk om at vedkomne tror at det er kult å snuse, noe det kanskje er for noen, men for meg og mange andre er det teit og direkte barnslig.

Nå har du fått sagt det. Da kan vi andre som er interessert i å snakke om snus, ikke dumme ting som avatarer, gjøre det, og du kan gjøre alvor av de slutteplanene dine.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Vær så snill. Bare drit i det. Du prøver å drite ut ham, men med det er du som driter deg ut. Han poster stort sett bare her, så ingen mindreårige blir påvirket, med mindre de selv går inn hit.

Han driter tydeligvis ikke seg ut, jeg snakket om slike personer generelt. De mindreårige kunne jeg ikke brydd meg mindre om.

Kanskje jeg siktet det mot ham, kanskje mot deg, kanskje mot meg selv. Uansett har jeg et poeng i innlegget mitt, og det vinkler svært sterkt mot Prisen.

Det sies ingenting om 24 poser, det er 24 gram.

Ja? Pleier ikke en snuspose å inneholde 1 gram kanskje? Får ikke helt med meg poenget ditt her.

Hvorfor skal det inneholde akkurat 1 gram? Jeg svarte på en som klaget over at det var 20 poser i en boks, noe som betyr at en pose IKKE er 1 gram.

Snus pakkes etter vekt slik som alle andre ting. Så vet du det.

Skremmende god comeback, men det er lett å generalisere deg med slike personer.

Jeg har bare lyst å si at jeg ikke respekterer folk som har bilde av snustårn som profilbilde eller i fotoalbumet eller alt annet lignende.

Det gir et sterkt inntrykk om at vedkomne tror at det er kult å snuse, noe det kanskje er for noen, men for meg og mange andre er det teit og direkte barnslig.

Nå har du fått sagt det. Da kan vi andre som er interessert i å snakke om snus, ikke dumme ting som avatarer, gjøre det, og du kan gjøre alvor av de slutteplanene dine.

Spar meg! Jeg snakker om snus her, et alvorlig problem med det. Ekle stereotyper that's it.

Og for din informasjon så sitter jeg her og raser nettopp fordi jeg slutter.

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar

Hvordan får du det å snuse til å bli et politisk standpunkt? Nå er jeg veldig nyskjerrig.

Genom att snusa visar man att man stöttar den nordiska kulturen.

I en värld som blir alltmer islamsk är det en politisk ståndpunkt.

Folkets frihet tas bort dag för dag.

Snus är en gammal tradition och skall inte förbjudas!

Död åt det multikulturella samfundet.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Hvordan får du det å snuse til å bli et politisk standpunkt? Nå er jeg veldig nyskjerrig.

Genom att snusa visar man att man stöttar den nordiska kulturen.

I en värld som blir alltmer islamsk är det en politisk ståndpunkt.

Folkets frihet tas bort dag för dag.

Snus är en gammal tradition och skall inte förbjudas!

Död åt det multikulturella samfundet.

Man redder ikke verden ved å vise ting. Blir litt som fakkeltog mot pels eller maraton mot brystkreft.

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar

Støtter deg faktisk her, pga det er mange som blir lett påvirket. ja det kan hende at du bare poster her. men et lett google søk som barn etter "snus" så finner han dette lett og kan fort tro at snus er kult eller bra for den slags skyld, jeg sier ikke at det er feil siden jeg gir så langt faen. men for noen så kan det virke unødvendig ..

Denne badboy-faktoren er et nøkkelpunkt til at mange yngre personer starter. Av en eller merkelig grunn så har snus blitt likt røyk, til tross for at det egentlig er to forskjellige produkter sosialt og mentalt.

Men jeg er ikke ute etter å redde verden, jeg er her for å si at det er grusomt barnslig å vise verden hvor "kul" du er. Kanskje Prisen ikke er en av dem, men jeg siktet det mot ham for å redegjøre hva han var.

Lenke til kommentar

Jeg kan hvertfall for meg selv si at jeg ikke startet fordi det var kult. Kanskje fordi det var spennende, jeg vet ikke, men jeg hadde tømt noen bokser på soverommet før noen andre enn meg og kjæresten visste om snusingen min.

Og... Så grunnen til din korte lunte/trang til å hakke på andre er et nikotinsug?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Muligens litt off-topic, men vet du hvor latterlig det er å ha bruke rusmidler som profilbilde eller avatar?

Ganske Off-Topic ja, men er enig med deg der.

Det som er mer latterlig er folk som har så store priser i leppa at de ser ut som ekorn i høstsesongen når de skal hamstre mat.

Ellers angrer jeg ikke på at jeg selv begynte å snuse.

Lenke til kommentar

Er så utrolig enig med Gavekort. Altså.. jeg ser ingen meninig i å ha bilde av en snusboks som avatar, annet enn at du skal si "heihei, jeg snuser". Noe du stort sett sier ved å poste i denne tråden.

Det eneste det har for seg er å fortelle andre at du snuser. Du hadde ikke fortalt andre at du snuste hvis du ikke brøy deg. Du har ikke en bilde av sykkelen din for å si at "hei, jeg sykler på sommeren". Snusavatarer, røykavararer, hasjplanter osvosv. er bare renspikka idioti. Intet mer, intet mindre.

Greit nok at man snuser, og at folk på gata kan se at du har i en snus. Altså.. det er jo ikke til å unngå. Men om du starter å bevisst vise andre at du snuser... fordi du har en oppfattning om at det er kult - så har du et problem, og bør slutte med en gang.

Snus er ikke kult, og det irriterer meg at mange har nettop denne holdningen. Verste jeg ser er shitkids på gata som har snuslepper større en morra di.

Forresten så HATER jeg folk som legger fra seg priser overalt. Hva faen er greia med det? Du har et topploks på boksen din, evt en søppelbøtte. Bruk det.

PS. Som du sikkert har skjønt, var innlegget mitt på forrige side sarkastisk.

PPS. Dette innlegget er ikke rettet mot noen enkeltpersoner, men mot en stereotype av snusbrukere som jeg hater.

• Liker 2
Lenke til kommentar

badboy faktor? .. lawl

Snus har ikke på noen måte blitt røyk, snus ses på som noe annet. De fleste godtar snus pga flertallet gjør det. Mens røyk blir mer og mer ut noe som er bra.

Greit nok at du har noe og si om noens avatar, men slikt råder jeg til og ta på PM. Rimelig unødvendig å legge det ut her i all offentlighet.

Føler du deg truffet?

Jeg kan hvertfall for meg selv si at jeg ikke startet fordi det var kult. Kanskje fordi det var spennende, jeg vet ikke, men jeg hadde tømt noen bokser på soverommet før noen andre enn meg og kjæresten visste om snusingen min.

Og... Så grunnen til din korte lunte/trang til å hakke på andre er et nikotinsug?

Begynte ikke du å snuse forrige uke eller noe slik?

Gled deg til den dagen du slutter, da skal du få vite hvordan det er. Det er null problemer å holde seg, men humørsvingningene er noe som kommer uansett.

Er så utrolig enig med Gavekort. Altså.. jeg ser ingen meninig i å ha bilde av en snusboks som avatar, annet enn at du skal si "heihei, jeg snuser". Noe du stort sett sier ved å poste i denne tråden.

Det eneste det har for seg er å fortelle andre at du snuser. Du hadde ikke fortalt andre at du snuste hvis du ikke brøy deg. Du har ikke en bilde av sykkelen din for å si at "hei, jeg sykler på sommeren". Snusavatarer, røykavararer, hasjplanter osvosv. er bare renspikka idioti. Intet mer, intet mindre.

Greit nok at man snuser, og at folk på gata kan se at du har i en snus. Altså.. det er jo ikke til å unngå. Men om du starter å bevisst vise andre at du snuser... fordi du har en oppfattning om at det er kult - så har du et problem, og bør slutte med en gang.

Snus er ikke kult, og det irriterer meg at mange har nettop denne holdningen. Verste jeg ser er shitkids på gata som har snuslepper større en morra di.

Forresten så HATER jeg folk som legger fra seg priser overalt. Hva faen er greia med det? Du har et topploks på boksen din, evt en søppelbøtte. Bruk det.

PS. Som du sikkert har skjønt, var innlegget mitt på forrige side sarkastisk.

PPS. Dette innlegget er ikke rettet mot noen enkeltpersoner, men mot en stereotype av snusbrukere som jeg hater.

Godt å se at det finnes flere fornuftige sjeler der ute!

Muligens litt off-topic, men vet du hvor latterlig det er å ha bruke rusmidler som profilbilde eller avatar?

Ganske Off-Topic ja, men er enig med deg der.

Det som er mer latterlig er folk som har så store priser i leppa at de ser ut som ekorn i høstsesongen når de skal hamstre mat.

Ellers angrer jeg ikke på at jeg selv begynte å snuse.

Jeg angret den dagen jeg kunne se disse småungene som jeg kunne trekke relasjoner til.

Forstår ikke hvordan jeg kunne være som dem! Usj!

Lenke til kommentar

Min avatar er en hanske. Brukernavnet også. Ganske random, hæ? Han ble kanskje medlem fordi han har kommet over snustråden, og ønsket bare et sted å snakke om snus. Navnet Prisen og avataren er bare noe han lagde helt random, fordi snus var det han tenkte på da han lagde profilen sin.

Kan dere ikke la han være i fred nå? "Reinspikka idioti" for faen. Innleggene hans holder høy kvalitet, og det er det som teller.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Min avatar er en hanske. Brukernavnet også. Ganske random, hæ? Han ble kanskje medlem fordi han har kommet over snustråden, og ønsket bare et sted å snakke om snus. Navnet Prisen og avataren er bare noe han lagde helt random, fordi snus var det han tenkte på da han lagde profilen sin.

Kan dere ikke la han være i fred nå? "Reinspikka idioti" for faen. Innleggene hans holder høy kvalitet, og det er det som teller.

Endret av Ajaco
Lenke til kommentar

Begynte ikke du å snuse forrige uke eller noe slik?

Gled deg til den dagen du slutter, da skal du få vite hvordan det er. Det er null problemer å holde seg, men humørsvingningene er noe som kommer uansett.

Jeg har snust siden starten av oktober. Vennene mine så meg ikke før i midten av november. Og hvorfor skulle jeg slutte? Det er ingenting annet enn positive sider ved snus. "Ja, men tenna dine råtner"... Skulle det være tilfelle ville jeg vært MER enn nok motivert til å slutte.

Lenke til kommentar

Hva din avatar er, har ingenting med denne diskusjonen å gjøre.

La meg gjøre dette klart for deg: Jeg snakker ikke spesifikt om brukeren Prisen, prisen var ingenting annet enn en intensjon og en inspirasjon til hvem jeg skulle sikte flammekasteren mot.

Det er bare å gi opp med å forsvare brukere, for ingen her inne blir angrepet spesifikt.

Men om du føler deg truffet av mine skildringer, så er det bare å skrike ut.

Lenke til kommentar

Nei, det ligger jo ikke i lufta at det innlegget er rettet mot Prisen...

Hva din avatar er, har ingenting med denne diskusjonen å gjøre.

La meg gjøre dette klart for deg: Jeg snakker ikke spesifikt om brukeren Prisen, prisen var ingenting annet enn en intensjon og en inspirasjon til hvem jeg skulle sikte flammekasteren mot.

Det er bare å gi opp med å forsvare brukere, for ingen her inne blir angrepet spesifikt.

Men om du føler deg truffet av mine skildringer, så er det bare å skrike ut.

Whæææ! Høyt nok skrik? Nei, føler meg faktisk ikke truffet, men som sagt ligger det i lufta at det var siktet mot prisen.

Lenke til kommentar

Hvis han blir truffet av det, så er det jo kanskje en grunn til det? Fordi han faller innen gruppen jeg beskriver. Det kan ikke jeg noe for.

Jeg skildrer en hel gruppe snusbrukere, og om man føler seg truffet, så er det også mest sansynlig fordi man er truffet. Men vet du hva? Det er ikke mitt problem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...