Kasp0me Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Han bestilte fra en amerikansk side. Fikk en boks av han. Så tror det funka, men lurer.. Hvorfor funker det ikke i praksis? Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 "Funker ikke i praksis". Det fungerer helt fint, det er bare det at det er ULOVLIG, så lenge advarselsmerkingen ikke er på norsk. Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Takk for at du ga meg et logisk svar hanske! Er det da ulovlig og kjøpe snus i sverige da? Eller blir det anerledes med tanke på import via kjøretøy? Lenke til kommentar
Prisen Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Et lite spørsmål til løspros: Hvorfor tar folk "halve boksen" nå de baker? Er det ikke samma hvor stor den er? Det er jo like mye nikotin i det...? Nikotinet går jo per gram. 8mg per gram. To gram = 16mg nikotin. Større doser blir mer nikotin. Aah..! Takk for svar. Da må jeg prøve meg med en skikkelig feit en neste gang jeg kjøper løs! Hva er din/deres favorittsnus når det kommer til løs? Og helst hvorfor? Etter min mening så er det Skruf Sterk Løs som er den beste snusen (Som vist på avatar bilde mitt) Grunnen er at den er sterk, har god lukt og har en god smak Lenke til kommentar
Prisen Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Takk for at du ga meg et logisk svar hanske! Er det da ulovlig og kjøpe snus i sverige da? Eller blir det anerledes med tanke på import via kjøretøy? Det et lov og kjøre over grensa selv og ta med seg snus fra sverige (Det er en grense på hvor mye du kan ta med deg, er ikke helt sikkrt på hva den er). Men når du kjøper snus på nettet gjelder tollavgift (0,69 kroner ekstra per gram) også må advarsels merket på undersiden av boksen være skrevet på norsk. Også når man har vært i sverige over 24 timer kan man ta med seg mer en vanelig over grensa, ihvertfall sånn jeg har forstått det, noen som vet om det er sant? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Idag snuser jeg med GR. Men den blir kjedelig, og den er litt for svak, egentlig. 0.2 har litt diss smak. Skruf er uaktuelt. Nick and Johnny er helt ok. Noen som har forslag til en god prosjonsnus? Gjerne white og vanlig portion. ..og de microposene det har vært prat om, får man kjøpt de i norge? Kunne vært greit til tider. Når jeg ikke ønsker å ha snusleppe. Er jo snart jul, og er mange i familien som hater snus. Sååehh, joda. Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Vet hvertfall at fattern sier det er en limpe pr. pers. Altså 10 bokser. Men han tar med fler <3 Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Idag snuser jeg med GR. Men den blir kjedelig, og den er litt for svak, egentlig. 0.2 har litt diss smak. Skruf er uaktuelt. Nick and Johnny er helt ok. Noen som har forslag til en god prosjonsnus? Gjerne white og vanlig portion. ..og de microposene det har vært prat om, får man kjøpt de i norge? Kunne vært greit til tider. Når jeg ikke ønsker å ha snusleppe. Er jo snart jul, og er mange i familien som hater snus. Sååehh, joda. du kan jo prøve general long, bruker den som avbrekk fra 02 noen ganger Lenke til kommentar
Prisen Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Jeg leste (Kansje på dette forumet) noen som sa at store priser ikke var noe vits, fordi nikotinet i midten ble ikke sluppet ut uansett, er det sant? Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Takk for at du ga meg et logisk svar hanske! Er det da ulovlig og kjøpe snus i sverige da? Eller blir det anerledes med tanke på import via kjøretøy? Vær så snill. Du kjenner ikke regelverket. Det er bedre å holde kjeft, enn å åpne munnen å vise hvor dum man er. Nei, klart det ikke er ulovlig, så lenge du er innenfor tollgrensen. Import via kjøretøy har ingenting å si. Loven er den samme hvis du GÅR over Svinesundsbroa. Det er "personlig innførsel" som betyr noe. Jeg leste (Kansje på dette forumet) noen som sa at store priser ikke var noe vits, fordi nikotinet i midten ble ikke sluppet ut uansett, er det sant? Det tenkte jeg på seneste i går. Det virker jo riktig. Vet hvertfall at fattern sier det er en limpe pr. pers. Altså 10 bokser. Men han tar med fler <3 Det går på vekt. En limpe porsjon, en halv limpe løs. Lenke til kommentar
Intel94 Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Regelverket sier 250 gram tobakksvare(10 bokser position eller 5 bokser løs) eventuelt 200 sigaretter Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Etter min mening så er det Skruf Sterk Løs som er den beste snusen (Som vist på avatar bilde mitt) Grunnen er at den er sterk, har god lukt og har en god smak Muligens litt off-topic, men vet du hvor latterlig det er å ha bruke rusmidler som profilbilde eller avatar? Hva er det med folk og ha snus som profilbilde på Facebook, MSN, diskusjon eller andre plasser? Jeg liker kylling, men har ikke bilde av det på diskusjon. Jeg har ikke lyst til å være nøytral her, så jeg skal droppe det nøytrale pisspreiket og heller tenne flammekasteren. Jeg er lei av personer som skal spre drikking eller snusing ut til alle! Du synes kanskje at du gir uttrykk om at du er kul, men jeg ser på dem som barnslig. Kanskje du ikke prøver på dette, men jeg vil gjerne høre hvorfor du vil dele dette med alle. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Det er kult å snuse, ok? Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 (endret) Etter min mening så er det Skruf Sterk Løs som er den beste snusen (Som vist på avatar bilde mitt) Grunnen er at den er sterk, har god lukt og har en god smak Muligens litt off-topic, men vet du hvor latterlig det er å ha bruke rusmidler som profilbilde eller avatar? Hva er det med folk og ha snus som profilbilde på Facebook, MSN, diskusjon eller andre plasser? Jeg liker kylling, men har ikke bilde av det på diskusjon. Jeg har ikke lyst til å være nøytral her, så jeg skal droppe det nøytrale pisspreiket og heller tenne flammekasteren. Jeg er lei av personer som skal spre drikking eller snusing ut til alle! Du synes kanskje at du gir uttrykk om at du er kul, men jeg ser på dem som barnslig. Kanskje du ikke prøver på dette, men jeg vil gjerne høre hvorfor du vil dele dette med alle. Snus är en del av den Nordiska traditionen. En trygghet i en otrygg värld. Det är en politisk ståndpunkt att snusa. Endret 10. desember 2010 av Eysteinn inn illráði 1 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Hvordan får du det å snuse til å bli et politisk standpunkt? Nå er jeg veldig nyskjerrig. Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Jeg skjønner ikke at det går ann å bry seg om noe så lite jeg Hvis han vil ha snus som avatar så la han ha det. Jeg tenkte også over det samme som deg, men jeg bryr meg ikke noe om det. Dessuten, kan ikke akkurat gå å tenke "ååh han var barnslig eller han trodde han var tøff fordi han gikk med et eller annet merke på hettegensern sin". Huff.. Lenke til kommentar
Prisen Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Etter min mening så er det Skruf Sterk Løs som er den beste snusen (Som vist på avatar bilde mitt) Grunnen er at den er sterk, har god lukt og har en god smak Muligens litt off-topic, men vet du hvor latterlig det er å ha bruke rusmidler som profilbilde eller avatar? Hva er det med folk og ha snus som profilbilde på Facebook, MSN, diskusjon eller andre plasser? Jeg liker kylling, men har ikke bilde av det på diskusjon. Jeg har ikke lyst til å være nøytral her, så jeg skal droppe det nøytrale pisspreiket og heller tenne flammekasteren. Jeg er lei av personer som skal spre drikking eller snusing ut til alle! Du synes kanskje at du gir uttrykk om at du er kul, men jeg ser på dem som barnslig. Kanskje du ikke prøver på dette, men jeg vil gjerne høre hvorfor du vil dele dette med alle. Nei, jeg prøver ikke å være "kul". Jeg poster nesten bare på snustråden, så jeg "sprer snusing" like mye om jeg har det bilde eller ikke, med tanke på at vi diskuterer ting rundt og om snus. Så det å ha favoritt snusen min som avatar virket passende for meg. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 (endret) Etter min mening så er det Skruf Sterk Løs som er den beste snusen (Som vist på avatar bilde mitt) Grunnen er at den er sterk, har god lukt og har en god smak Muligens litt off-topic, men vet du hvor latterlig det er å ha bruke rusmidler som profilbilde eller avatar? Hva er det med folk og ha snus som profilbilde på Facebook, MSN, diskusjon eller andre plasser? Jeg liker kylling, men har ikke bilde av det på diskusjon. Jeg har ikke lyst til å være nøytral her, så jeg skal droppe det nøytrale pisspreiket og heller tenne flammekasteren. Jeg er lei av personer som skal spre drikking eller snusing ut til alle! Du synes kanskje at du gir uttrykk om at du er kul, men jeg ser på dem som barnslig. Kanskje du ikke prøver på dette, men jeg vil gjerne høre hvorfor du vil dele dette med alle. Vær så snill. Bare drit i det. Du prøver å drite ut ham, men med det er du som driter deg ut. Han poster stort sett bare her, så ingen mindreårige blir påvirket, med mindre de selv går inn hit. Endret 10. desember 2010 av Hanske Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Skremmende god comeback, men det er lett å generalisere deg med slike personer. Jeg har bare lyst å si at jeg ikke respekterer folk som har bilde av snustårn som profilbilde eller i fotoalbumet eller alt annet lignende. Det gir et sterkt inntrykk om at vedkomne tror at det er kult å snuse, noe det kanskje er for noen, men for meg og mange andre er det teit og direkte barnslig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå