Hanske Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Et lite spørsmål til løspros: Hvorfor tar folk "halve boksen" nå de baker? Er det ikke samma hvor stor den er? Det er jo like mye nikotin i det...? Nikotinet går jo per gram. 8mg per gram. To gram = 16mg nikotin. Større doser blir mer nikotin. Lenke til kommentar
SM# Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Trodde det var 24 poser i alle porsjon bokser, helt til jeg idag gledet meg til å åpne min General Ekstra Sterk - desverre fant jeg bare 20 poser eller noe. What? Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Et lite spørsmål til løspros: Hvorfor tar folk "halve boksen" nå de baker? Er det ikke samma hvor stor den er? Det er jo like mye nikotin i det...? Nikotinet går jo per gram. 8mg per gram. To gram = 16mg nikotin. Større doser blir mer nikotin. Aah..! Takk for svar. Da må jeg prøve meg med en skikkelig feit en neste gang jeg kjøper løs! Hva er din/deres favorittsnus når det kommer til løs? Og helst hvorfor? Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Det finnes en del typer med bare 20. Det er vel bare Swedish Match som har 24 som standard, også har Skruf slengt seg på for å konkurrere. Det finnes jo unntak, slik som den du nå nevner. Lenke til kommentar
SM# Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Det var et trist syn, men verdt det alikevel. Nada som slår den snusen. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Et lite spørsmål til løspros: Hvorfor tar folk "halve boksen" nå de baker? Er det ikke samma hvor stor den er? Det er jo like mye nikotin i det...? Nikotinet går jo per gram. 8mg per gram. To gram = 16mg nikotin. Større doser blir mer nikotin. Aah..! Takk for svar. Da må jeg prøve meg med en skikkelig feit en neste gang jeg kjøper løs! Hva er din/deres favorittsnus når det kommer til løs? Og helst hvorfor? Det er jo bare å kjøpe en sterkere utgave. Ingen prisforskjell, og du trenger mindre doser. Mer økonomisk. Lenke til kommentar
surtei Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 GES har vell alltid vært 24 poser? Lenke til kommentar
SM# Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 (endret) Kan være det var spesielt med den boksen jeg hadde, men har to ganger på rad opplevd at det bare er 20 snus i boksen. Reklamasjon? Endret 9. desember 2010 av SM# Lenke til kommentar
surtei Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Er jo 24 gram bokser så virker litt spessielt Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 (endret) Jeg har ikke prøvd den, men har sett i reviews at general mint portion har 20 poser. Det er jo en amerikansk utgave. Kanskje de gjør det annerledes der. EDIT: Leif og Tore. Endret 9. desember 2010 av Hanske Lenke til kommentar
SM# Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 En snus jeg ikke takler er Göteborgs Rapé. Kjenner følelsen av såpe mot munn med en gang. Sjekker neste gang jeg kjøper om det er 20 eller 24, satser på at det er sistnevnte. Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 En snus jeg ikke takler er Göteborgs Rapé. Kjenner følelsen av såpe mot munn med en gang. Sjekker neste gang jeg kjøper om det er 20 eller 24, satser på at det er sistnevnte. Rapé er slettes ingen ille snus. Men det er ikke noe jeg kjøper. Smaker blir kjedelig, men ganske grei å ha hvis man vil ha en liten white pors. Lenke til kommentar
Intel94 Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Eg bruker Gøteborgs Rape til vanlig, syns dette er en meget god snus, men Ja, smaken er som baken, ellers hadde det vert ein kjedelig verden vi hadde levd i. Det skal også nemnast at det er deilig kvar gang eg har en avvekslingssnusboks etter kvar 3-4 boks med Gøteborg men det er like godt å komme tilbake til den gode traveren. Lyst å prøve løs versjonen, den skal visst være god Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Lurer på om noen har peiling på om denne siden er lojal? Og om den er grei på pris med tanke på frakt og fortolling. Samt levering.. http://www.swedish-snus.com Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Lurer på om noen har peiling på om denne siden er lojal? Og om den er grei på pris med tanke på frakt og fortolling. Samt levering.. http://www.swedish-snus.com Bor du i Norge blir den stoppa og du får den ikke. Trodde de fleste hadde fått det med seg nå. Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 En kamerat av meg bestilte grizzly snus. Gikk jo glatt det? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Det sies ingenting om 24 poser, det er 24 gram. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 En kamerat av meg bestilte grizzly snus. Gikk jo glatt det? Inntil den kommer til tollen(?) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå