Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et lite spørsmål til løspros: Hvorfor tar folk "halve boksen" nå de baker? Er det ikke samma hvor stor den er? Det er jo like mye nikotin i det...?

Nikotinet går jo per gram. 8mg per gram. To gram = 16mg nikotin. Større doser blir mer nikotin.

Aah..! Takk for svar. Da må jeg prøve meg med en skikkelig feit en neste gang jeg kjøper løs! Hva er din/deres favorittsnus når det kommer til løs? Og helst hvorfor?

Lenke til kommentar

Et lite spørsmål til løspros: Hvorfor tar folk "halve boksen" nå de baker? Er det ikke samma hvor stor den er? Det er jo like mye nikotin i det...?

Nikotinet går jo per gram. 8mg per gram. To gram = 16mg nikotin. Større doser blir mer nikotin.

Aah..! Takk for svar. Da må jeg prøve meg med en skikkelig feit en neste gang jeg kjøper løs! Hva er din/deres favorittsnus når det kommer til løs? Og helst hvorfor?

Det er jo bare å kjøpe en sterkere utgave. Ingen prisforskjell, og du trenger mindre doser. Mer økonomisk.

Lenke til kommentar

En snus jeg ikke takler er Göteborgs Rapé. Kjenner følelsen av såpe mot munn med en gang.

Sjekker neste gang jeg kjøper om det er 20 eller 24, satser på at det er sistnevnte.

Rapé er slettes ingen ille snus. Men det er ikke noe jeg kjøper. Smaker blir kjedelig, men ganske grei å ha hvis man vil ha en liten white pors.

Lenke til kommentar

Eg bruker Gøteborgs Rape til vanlig, syns dette er en meget god snus, men Ja, smaken er som baken, ellers hadde det vert ein kjedelig verden vi hadde levd i. Det skal også nemnast at det er deilig kvar gang eg har en avvekslingssnusboks etter kvar 3-4 boks med Gøteborg ;) men det er like godt å komme tilbake til den gode traveren. Lyst å prøve løs versjonen, den skal visst være god :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...