TheSoapmaker Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Får prøve meg på Thunder frosted. Har også sett et review på youtubw av Jakobssons Wintergreen. Visstnok en meget god snus. Frosted og Wintergreen er sykt gode! Det må virkelig prøves. Men det er ikke noe man har en rull av. Man blir fort lei om man bare snuser en av de . Lenke til kommentar
Prisen Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Får prøve meg på Thunder frosted. Har også sett et review på youtubw av Jakobssons Wintergreen. Visstnok en meget god snus. Var det Snusify sin review? Isåfall har jeg sett den også. Må kjøpe meg en boks Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Får prøve meg på Thunder frosted. Har også sett et review på youtubw av Jakobssons Wintergreen. Visstnok en meget god snus. Var det Snusify sin review? Isåfall har jeg sett den også. Må kjøpe meg en boks Jepp, snusify Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Hjernedøde meg har funnet ut hvorfor det bare er en av 15 ganger snusen ligger så perfekt som den gjorde på Ajacos bilde - stjerneformasjonen. Jeg hadde hørt om den, men jeg trodde N&J også brukte den. De gangene jeg altså har fått stjerneformasjonen var ved å kjøpe Catch. Så, er det noen som har en liste, evt link, til hvilke snuser som bruker stjerneformasjonen? Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Er vell alle hvit prosjoner og black porsjoner som er lagt i stjerneform Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2010 Riktig, hvit/sort porsjon fra SM skal ligge i stjerneformasjon. Lenke til kommentar
surtei Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Bare meg som synes at snus som ligger i stjerneformasjon er ganske hard og klumpete? Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Nei, men all snusen ligger på en side Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Ja, har lagd merke til det jeg å. Han mener at mesteparten av snusen i snusposen er samlet på en side i snusposen. Lenke til kommentar
surtei Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Oja, ja da så. Og ja, det stemmer for meg også. Hard snus samlet på en side, ikke absolutt optimalt. Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Man knar da snusen før den går inn uansett, så hvilken side eller hvor hardt det inni posen er jo lite relevant. Har aldri møtt noen som ikke knar på posen før den går inn. Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Samme her, knar den alltid litt får å fordele snusen over alt Lenke til kommentar
Prisen Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Hvis jeg har dratt meg til butikken i en litt full tilstand og greid å med et uhell kjøpt portion så bruker jeg ikke til vanelig å kna på den, men såklart hvis snusen er veldig dårlig plassert i posen så gjør jeg jo det Lenke til kommentar
surtei Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Med vanlig orginal porsjon pleier jeg som regel ikke å kna den. Tror nok det er mange flere som ikke gjør det heller Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Jeg gjør som regel ingenting med original portioner. White bruker jeg sjeldent, liker litt smak, men jeg tror jeg knar litt da. Legger ikke merke til sånt. Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Norsk side som selger snus over nett, der jeg kan lovlig kjøpe npnp? Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Bruker som regel o2 portion og General ekstra sterk løs. Mine to favs. o2 funker bra til jobb-bruk mens løsen er hverdagskos! Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Norsk side som selger snus over nett, der jeg kan lovlig kjøpe npnp? Solcigar og snus-ms.no Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Et lite spørsmål til løspros: Hvorfor tar folk "halve boksen" nå de baker? Er det ikke samma hvor stor den er? Det er jo like mye nikotin i det...? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå