hfthomas Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 jeg synes smaken på offroad wintergreen er helt forferdelig! Er den originale mye mer lik snussmak? Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 (endret) Takk takk. Ser ikke pointet i å spytte ut saften men. Endret 8. desember 2010 av hernil Rettet dobbeltpost Lenke til kommentar
Prisen Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Ikke snussaften nei, men man burde spytte ut dip saften, tror man kan få helseskader hvis man svelger saften fra dip, man får hvertfall brekninger ;p Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Det er langt mer kjemikalier og dritt i dip og snus fra statene, så man gjør lurt i å spytte ut saften ja. Folk som har brukt dip over lengre tid ser sånn ut, mens folk som har snust lenge ser sånn ut. Jeg tror bildene taler for seg selv. Gjør deg selv en tjeneste og spytt ut dip-saften. 2 Lenke til kommentar
Prisen Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Det er langt mer kjemikalier og dritt i dip og snus fra statene, så man gjør lurt i å spytte ut saften ja. Folk som har brukt dip over lengre tid ser sånn ut, mens folk som har snust lenge ser sånn ut. Jeg tror bildene taler for seg selv. Gjør deg selv en tjeneste og spytt ut dip-saften. Indeed Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Hvilken smakssatt snus synes dere er best? Lenke til kommentar
plaskedamm Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Hvilken smakssatt snus synes dere er best? det må være gøteborgs rape løs og thunder (den røde boksen ) :-) Lenke til kommentar
surtei Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Thunder frosted, fantastisk snus Lenke til kommentar
jooonas91 Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Thunder Frosted var god ja, og det samme med Wintergreen. Synes ikke den røde var noe særlig god. Ble lei etter en halv boks. Jeg holder meg i alle fall til den gode gamle Generalen, men det er jo godt med litt variasjon en gang i blant. Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Folk som har brukt dip over lengre tid ser sånn ut, Vad i helvete! Amerikanskt snus verkar vara farligt. Lenke til kommentar
plaskedamm Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 svenskt snus er best er en av grunnene at jeg holder meg til svenskt snus som general osv Lenke til kommentar
Brouwer Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 får en stokk med thunder frosted imorgen håper ikke lærer tar fra meg snusen på skolen da Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Får prøve meg på Thunder frosted. Har også sett et review på youtubw av Jakobssons Wintergreen. Visstnok en meget god snus. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Hvilken smakssatt snus synes dere er best? det må være gøteborgs rape løs og thunder (den røde boksen ) :-) Rape løs? Hvor? Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Får prøve meg på Thunder frosted. Har også sett et review på youtubw av Jakobssons Wintergreen. Visstnok en meget god snus. Lett Svinesund rundt etter Jakobssons Wintergreen, aldri funnet den. Hvis noen vet hvor den er å få kjøpt, si ifra. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Han på youtube kjøpte fra Northerner, men bor du i Norge, som jeg antar du gjør, er ikke northerner noe alternativ. Lenke til kommentar
Thorbjørn_lien Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Om du kjenner noen i statene kan du bestille fra northren og få de levert til dem, så sender de det som en gave i en pakke. Må ikke være synlig at det er snus. Da får du snus til ca 25 kr boksen, alt ettersom hvor mye du bestiller. Frakt tilkommer! En kompis i Sverige kan også sende snus, men det er mye billigere i USA Lenke til kommentar
plaskedamm Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Hvilken smakssatt snus synes dere er best? det må være gøteborgs rape løs og thunder (den røde boksen ) :-) Rape løs? Hvor? nå er det 2 år siden jeg har smakt gøteborgs rape løs,vet ikke om den selges mer, hverfall ikke i norge,lurer på om den selges i sverige? har ikke sett den vertfall ,noen som vet ? Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Tror de har den fortsatt. Lenke til kommentar
plaskedamm Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 flott da blir det sverigetur snart:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå