Ajaco Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Long portion er helt kurant. Du kan også prøve å snuse på siden. Lenke til kommentar
surtei Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Kommer veldig ann på leppen din. Jeg f.eks. har en leppe som ikke egner seg for anonym snusbruk, så en long porsjon funker dårlig her i gården. En mini porsjon funker utmerket, så viss denne Thunder Mini+ er å oppdrive i Norge kan denne bli noe jeg kommer til å kjøpe mye av i fremtiden. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Verken solcigar eller snus-ms hadde. Da blir det Sverigetur. Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) . Endret 12. oktober 2016 av Kakelagringsdirektivet Lenke til kommentar
Prisen Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Hvis jeg har veldig lyst til å snuse litt mer diskret (Noen ganger på jobb/skole), så putter jeg prisen så langt til siden som nødvendig til den ikke vises, det funker. Men den renner mye mer da, synes ikke dette er noe minus jeg da. Lenke til kommentar
surtei Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Utifra nettsidene til Sørensen tobakk så tar ihvertfall de den inn i sortimentet, gleder meg til å prøve ut disse miniporsjonene, kanskje dette kan være bra for meg. Har forresten en små artig historie fra Sørensen. En kompis og meg var der inne for å høre om de hadde noen mulighet for å importere amerikansk snus og selge dette, noe de ikke hadde. Men, vi kunne få prøve noen preller av amerkansk snus av de, for de hadde visstnok fått tilsendt noen bokser eller kjøpt på egenhånd, det er heller usikkert. Vi fikk oss ihvertfall en prell hver av noe amerikansk løssnus, gode saker. Kan dog ikke huske hvilket merke det var, men godt mulig det var Grizzly. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Hehe, kult. Hvis noen er interessert kan jeg anbefale Denne fyren. Han lager reviews av mange snustyper, alle kjøpt fra northerner.com. Grizzly er visst en av hans favoritter. Han kan ikke bake, da. Som regel skuffer av en stor klump inn i underleppa, og spytter som med dip, men noen ganger bruker han en avskåret sprøyte som prismaster Han har en nettside også. Lenke til kommentar
Prisen Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Utifra nettsidene til Sørensen tobakk så tar ihvertfall de den inn i sortimentet, gleder meg til å prøve ut disse miniporsjonene, kanskje dette kan være bra for meg. Har forresten en små artig historie fra Sørensen. En kompis og meg var der inne for å høre om de hadde noen mulighet for å importere amerikansk snus og selge dette, noe de ikke hadde. Men, vi kunne få prøve noen preller av amerkansk snus av de, for de hadde visstnok fått tilsendt noen bokser eller kjøpt på egenhånd, det er heller usikkert. Vi fikk oss ihvertfall en prell hver av noe amerikansk løssnus, gode saker. Kan dog ikke huske hvilket merke det var, men godt mulig det var Grizzly. Hmm, er ikke Grizzly dip? Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) . Endret 11. oktober 2016 av Kakelagringsdirektivet Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) . Endret 11. oktober 2016 av Kakelagringsdirektivet Lenke til kommentar
Deadmau5 Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Hvordan baker man long cut? kjøpte offroad red blend long cut, den smaker og lukter helt sinnsykt digg <3 men er et sant helvete og bake. Har blanda den litt med rl løs for og få bedre konsistesn og det var veldig vellyket Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Den skal ikke bakes, men lempes Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Se på videoene jeg linket til. Han bruker mye long cut. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Hvordan baker man long cut? kjøpte offroad red blend long cut, den smaker og lukter helt sinnsykt digg Long cut bakes ikke, bare dytter en liten klype opp i kjeften. Jeg prøvde Thunder Wintergreen Long Cut i USA.. Smakte bra, men var noe søl å få ut igjen når den er "ferdigsnust". Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Hva er forskjellen mellom dip og snus? Lenke til kommentar
edge Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Flere som har opplevd at Skruf Stärk Porsjon lukter sprit-ish? Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Jupp Lenke til kommentar
Thorbjørn_lien Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 longcut er best i underleppa. bare ta en klype fra boksen, og ta den under leppa Det er meningen at det skal være søk i kjeften, og det er vanlig å spytte mye når du bruker dip. Skoal fra USA er forsatt den beste dippen etter min mening. Lenke til kommentar
Prisen Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Hva er forskjellen mellom dip og snus? Dip skal i underleppen, og tradisjonelt så spytter man ut saften som kommer fra dip, også kan man få munn kreft av dip. I motsetning til snus hvor man putter den i overleppen, svelger saften og man får ikke munnkreft Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå