Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kommer veldig ann på leppen din. Jeg f.eks. har en leppe som ikke egner seg for anonym snusbruk, så en long porsjon funker dårlig her i gården. En mini porsjon funker utmerket, så viss denne Thunder Mini+ er å oppdrive i Norge kan denne bli noe jeg kommer til å kjøpe mye av i fremtiden.

Lenke til kommentar

Hvis jeg har veldig lyst til å snuse litt mer diskret (Noen ganger på jobb/skole), så putter jeg prisen så langt til siden som nødvendig til den ikke vises, det funker. Men den renner mye mer da, synes ikke dette er noe minus jeg da.

Lenke til kommentar

Utifra nettsidene til Sørensen tobakk så tar ihvertfall de den inn i sortimentet, gleder meg til å prøve ut disse miniporsjonene, kanskje dette kan være bra for meg.

Har forresten en små artig historie fra Sørensen. En kompis og meg var der inne for å høre om de hadde noen mulighet for å importere amerikansk snus og selge dette, noe de ikke hadde. Men, vi kunne få prøve noen preller av amerkansk snus av de, for de hadde visstnok fått tilsendt noen bokser eller kjøpt på egenhånd, det er heller usikkert. Vi fikk oss ihvertfall en prell hver av noe amerikansk løssnus, gode saker. Kan dog ikke huske hvilket merke det var, men godt mulig det var Grizzly.

Lenke til kommentar

Hehe, kult.

Hvis noen er interessert kan jeg anbefale Denne fyren.

Han lager reviews av mange snustyper, alle kjøpt fra northerner.com. Grizzly er visst en av hans favoritter. Han kan ikke bake, da. Som regel skuffer av en stor klump inn i underleppa, og spytter som med dip, men noen ganger bruker han en avskåret sprøyte som prismaster :D

Han har en nettside også.

Lenke til kommentar

Utifra nettsidene til Sørensen tobakk så tar ihvertfall de den inn i sortimentet, gleder meg til å prøve ut disse miniporsjonene, kanskje dette kan være bra for meg.

Har forresten en små artig historie fra Sørensen. En kompis og meg var der inne for å høre om de hadde noen mulighet for å importere amerikansk snus og selge dette, noe de ikke hadde. Men, vi kunne få prøve noen preller av amerkansk snus av de, for de hadde visstnok fått tilsendt noen bokser eller kjøpt på egenhånd, det er heller usikkert. Vi fikk oss ihvertfall en prell hver av noe amerikansk løssnus, gode saker. Kan dog ikke huske hvilket merke det var, men godt mulig det var Grizzly.

Hmm, er ikke Grizzly dip?

Lenke til kommentar

Hva er forskjellen mellom dip og snus?

Dip skal i underleppen, og tradisjonelt så spytter man ut saften som kommer fra dip, også kan man få munn kreft av dip. I motsetning til snus hvor man putter den i overleppen, svelger saften og man får ikke munnkreft ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...