Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan går det med snusen du bestilte? De må visst sende via Sveits, så det kan kanskje ta litt tid.

Har ikke fått den enda, regner med at det kommer et brev fra tollvesenet om snusen er tatt inn. Sjekker postkassen hver dag og kan rapportere her hva som skjer, hadde vært flott og kunne fått den boksen, betalte jo ikke mye ;)

Lenke til kommentar

Ja.. Da jeg bestilte sto dette på esken: "Cigarettes and smokeless tobacco: Federal law requires payment of all applicable excise taxes, and compliance with aplicable licensing and tax stamping". Det er med andre ord ikke vanskelig for tollen å se det. Dette var fra USA. Det kan være de merker dårligere i Sverige.

Lenke til kommentar

Prøvd alle Thunderne, Offroad Wintergreen, alt av General og skruf, N&J, husker ikke hvilken LS, Röda lacket, Rapè, Taboca(?), Camel(?).. Ja, endel.. Noe dere kan anbefales som finnes på f.eks. Narvesen, som jeg ikke har prøvd?

Er mest for general, pga den gode smaken. Jeg kjører porsjon btw, prøvd løs også, digg - men ikke like delikat. Hehe :)

Hørt noen si Monte Cristo tidligere i tråden, finnes denne på vanlige kiosker?

Kom med forslag! :D

Lenke til kommentar

Prøvd alle Thunderne, Offroad Wintergreen, alt av General og skruf, N&J, husker ikke hvilken LS, Röda lacket, Rapè, Taboca(?), Camel(?).. Ja, endel.. Noe dere kan anbefales som finnes på f.eks. Narvesen, som jeg ikke har prøvd?

Er mest for general, pga den gode smaken. Jeg kjører porsjon btw, prøvd løs også, digg - men ikke like delikat. Hehe :)

Hørt noen si Monte Cristo tidligere i tråden, finnes denne på vanlige kiosker?

Kom med forslag! :D

Montecristo var værtfall på 7-11 før, kjøpt romeo and julieta (eller hva den heter) på 7-11 engang også, men det begynner å bli en stund sia jeg har vært på 7-11 å kjøpt snus, men du kan jo se om du finner dem.

Lenke til kommentar

Nei, tror ikke det inneholder noe sterk miniporsjon. Vet ikke hva General miniporsjon inneholder, trodden den var 8mg? Mulig den er 6mg eller noe? :)

Edit: Så litt rundtom på nettet, og det finnes visst to forskjellige Thunder miniporsjon som er sterksnus. Det må absolutt prøves en gang.

Disse heter Mini+. 16 mg/g, så hver pose inneholder like mye nikotin som en orginal 8 mg snus. Om denne er mulig å kjøpe i Norge er jeg absolutt ikke sikker på, muligens butikker som Sørensen Tobakk og lignende.

Endret av RedLegend
Lenke til kommentar

Takk, redlegend. Poenget mitt med dette er å få en litt mer diskré snusleppe når jeg er ute. Går dette med General Long, feks?

EDIT: Takk, den siste informasjonen var verdifull! Får ta meg en tur over grensen, og se hva jeg får tak i.

Endret av Hanske
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...