Kakelagringsdirektivet Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 (endret) . Endret 12. oktober 2016 av Kakelagringsdirektivet Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZQr2eN Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 like saklig som og i det helle tatt diskutere snuff i et snus only emne. Kaketorsdag;) Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Hva er snuff ? Sniffetobakk. På engelsk kan snus også bety snuff. Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 (endret) . Endret 12. oktober 2016 av Kakelagringsdirektivet Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Personlig så hører ikke livet og problemene dere hjemme her i tråden. Jeg er ikke interessert i mindreårige diskutere desperasjonen sin etter nikotin. Her skal det diskuteres snus. 4 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Göteborgs Rape. Röda Lacket. ^ Ligner veldig på hverandre. Men du har nok prøvd begge. Thunder er jo fint. Ettan Ettan løs. Og for all del.. ikke skruf. Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Eneste jeg har å anbefale er General Ekstra Sterk og Skruf Ekstra Sterk, siden jeg snuser ingenting annet Lenke til kommentar
Prisen Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Hva er snuff ? Sniffetobakk. På engelsk kan snus også bety snuff. Før trodde jeg at "Snuff" var det engelske ordet for både sniffe tobakken og snus. Men amerikanerne sier "Snus" med svensk uttale Harde, men kloke ord. Noen som har en spennende smak og tilby? jeg vil ha noe nytt:) Skruf Sterk Løs er det jeg bruker, anbefales Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) . Endret 12. oktober 2016 av Kakelagringsdirektivet Lenke til kommentar
Thorbjørn_lien Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Prøv montecristo snus Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) . Endret 12. oktober 2016 av Kakelagringsdirektivet Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Prøv montecristo snus Er ikke den dyr? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Prøvde Ettan løs for (utrolig nok) første gang i går. Ny favorittløs. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) Jeg har lest om en her som frøs ned julesnus i nesten et år. Hvordan blir snusen hvis den fryses? Kjøtt går jo noe ned i kvalitet, men ikke mye. Kan det sammenlignes med å lagre det i romtemp? Jeg tenker på fuktighet og smak. Er det noen som vet om/hvor det er mulig å få tak i amerikanske snusmerker i Norge eller ved Svinesund? Tenker særlig på Skoal eller Copenhagen, men andre er også interessante. EDIT: La til et nytt spørsmål Endret 5. desember 2010 av Hanske Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Jeg kjenner iallefall forskjell på frosset snus, og fersk snus. Skjer sikkert noe rart med snusen når vannet i den fryser. Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Jeg har lest om en her som frøs ned julesnus i nesten et år. Hvordan blir snusen hvis den fryses? Kjøtt går jo noe ned i kvalitet, men ikke mye. Kan det sammenlignes med å lagre det i romtemp? Jeg tenker på fuktighet og smak. Er det noen som vet om/hvor det er mulig å få tak i amerikanske snusmerker i Norge eller ved Svinesund? Tenker særlig på Skoal eller Copenhagen, men andre er også interessante. EDIT: La til et nytt spørsmål Det var faktisk meg, det. Jeg pleier gjøre det når jeg har store kvanta med snus som skal oppbevares over lengre perioder. Selvfølgelig vil ikke snusen være helt lik som den var før den ble fryst, men jeg kan helt ærlig si at jeg ikke har kjent noen forskjell hverken på hvordan den er å bake eller hvordan den er å snuse. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Okei. Da er det ikke så farlig, da. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Noen som leste innslaget i D2? Lenke til kommentar
surtei Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 På nettet eller? Link isåfall? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå