Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er snuff ?

Sniffetobakk. På engelsk kan snus også bety snuff.

Før trodde jeg at "Snuff" var det engelske ordet for både sniffe tobakken og snus. Men amerikanerne sier "Snus" med svensk uttale ;)

Harde, men kloke ord.

Noen som har en spennende smak og tilby? :) jeg vil ha noe nytt:)

Skruf Sterk Løs er det jeg bruker, anbefales :D

Lenke til kommentar

Jeg har lest om en her som frøs ned julesnus i nesten et år. Hvordan blir snusen hvis den fryses? Kjøtt går jo noe ned i kvalitet, men ikke mye. Kan det sammenlignes med å lagre det i romtemp? Jeg tenker på fuktighet og smak.

Er det noen som vet om/hvor det er mulig å få tak i amerikanske snusmerker i Norge eller ved Svinesund? Tenker særlig på Skoal eller Copenhagen, men andre er også interessante.

EDIT: La til et nytt spørsmål

Endret av Hanske
Lenke til kommentar

Jeg har lest om en her som frøs ned julesnus i nesten et år. Hvordan blir snusen hvis den fryses? Kjøtt går jo noe ned i kvalitet, men ikke mye. Kan det sammenlignes med å lagre det i romtemp? Jeg tenker på fuktighet og smak.

Er det noen som vet om/hvor det er mulig å få tak i amerikanske snusmerker i Norge eller ved Svinesund? Tenker særlig på Skoal eller Copenhagen, men andre er også interessante.

EDIT: La til et nytt spørsmål

Det var faktisk meg, det.

Jeg pleier gjøre det når jeg har store kvanta med snus som skal oppbevares over lengre perioder. Selvfølgelig vil ikke snusen være helt lik som den var før den ble fryst, men jeg kan helt ærlig si at jeg ikke har kjent noen forskjell hverken på hvordan den er å bake eller hvordan den er å snuse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...