Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det står ingen steder i loven at det er lov å handle matvarer i butikken. Det blir litt sånn "den som tier samtykker". Er det ikke ulovlig, er det lovlig.

Det står ikke at det er ulovlig å selge mat heller, mao er den sammenligning dårlig.

Jeg ser det ihvertfall med unødvendig med en 2 siders lang diskusjon om barn under 18 år har lov å kjøpe snus i en tråd forbeholdt for de over 18. Men så er det vell kanskje bare meg.

Jeg er enig i det, men det er nå snusrelatert.

Okei. Kan vi prøve å avslutte denne diskusjonen nå? Den er unødvendig, og framprovosert av meg. Jeg føler vi må falle ned på en konklusjon. Er du enig i denne? "Snus er forbeholdt personer over 18 år. Mindreårige som snuser kan ikke straffes pga et smutthull/mangel i loven".

Er det greit? No hard feelings?

Endret av Hanske
Lenke til kommentar

Uff, kom hjem fra lan i stad... ikke noe snus igjen -.-"

Nesa svir som faen også pga all Snøffen :thumbdown:

Æsj, snuff. Det er ekkelt, det. Hold deg til snus, alternativt sigaretter.

Syntes snuff er godt, det er jo ikke noe værre en annen slags tobakk.

Er ikke noe jeg har lyst til og begynne med igjen, men jeg klarer ikke å motstå fristelsen.. :)

Hadde ikke røyk eller men vi hadde noen bokser snus som gikk bort i løpet av Kvelden/natta..

Nei, tobakken er ikke være enn annen. Det ekle er måten man konsumerer det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZQr2eN

flere jeg kjenner som foretrekker hasj iforhold til røyk men det forandrer ikke det faktum at eneste som skal være i nesen min er buser.

@edit leif

Endret av Slettet-ZQr2eN
Lenke til kommentar

Det er nå opptil en hver? Flere jeg kjenner som fåretrekker snuff fremfor røyk eller Snus.

Jada, men jeg sier at jeg ikke ville prøvd det.

flere jeg kjenner som foretrekker hasj iforhold til røyk men det forandrer ikke det faktum at eneste som skal være i nesa min er buser.

Lol. +1

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...