Ajaco Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 (endret) Jeg har ikke mer igjen..... og må vente til mandag, eller lenger før jeg får. FAEN. Kommer til å gå på veggen. Edit: Har ikke penger. Må låne av noen. GAH Endret 4. desember 2010 av Ajaco Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 (endret) Det står ingen steder i loven at det er lov å handle matvarer i butikken. Det blir litt sånn "den som tier samtykker". Er det ikke ulovlig, er det lovlig. Det står ikke at det er ulovlig å selge mat heller, mao er den sammenligning dårlig. Jeg ser det ihvertfall med unødvendig med en 2 siders lang diskusjon om barn under 18 år har lov å kjøpe snus i en tråd forbeholdt for de over 18. Men så er det vell kanskje bare meg. Jeg er enig i det, men det er nå snusrelatert. Okei. Kan vi prøve å avslutte denne diskusjonen nå? Den er unødvendig, og framprovosert av meg. Jeg føler vi må falle ned på en konklusjon. Er du enig i denne? "Snus er forbeholdt personer over 18 år. Mindreårige som snuser kan ikke straffes pga et smutthull/mangel i loven". Er det greit? No hard feelings? Endret 4. desember 2010 av Hanske Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2010 Okei. Kan vi prøve å avslutte denne diskusjonen nå? Vi tar denne konklusjonen: Snus er forbeholdt personer over 18 år. Mindreårige som snuser kan ikke straffes pga et smutthull/mangel i loven. Er det greit? No hard feelings? Den er jeg med på. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Flott. Da anser jeg uenigheten/fiendskapet som avsluttet. 1 Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Skulle ønske det fantes snuskalender til jul jeg, med en pris i hver luke 2 Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Skulle ønske det fantes snuskalender til jul jeg, med en pris i hver luke Det hadde vært noe Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Det hadde jeg trengt nå. :< Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Jeg har ikke mer igjen..... og må vente til mandag, eller lenger før jeg får. FAEN. Kommer til å gå på veggen. Edit: Har ikke penger. Må låne av noen. GAH Deilig å ha foreldre som kjøper til deg, så du slipper å tenke på det selv. Sitte på rommet å få boksen tildelt i handa Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 (endret) Fikk overtalt faren min til å kjøpe med en boks i butikken nå, men hater å spørre han om penger. Og da var dagen redda (som også skrevet i DNFK ) Endret 4. desember 2010 av Ajaco Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 (endret) . Endret 12. oktober 2016 av Kakelagringsdirektivet Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Fikk overtalt faren min til å kjøpe med en boks i butikken nå, men hater å spørre han om penger. Og da var dagen redda (som også skrevet i DNFK ) Ah, heldig! Det skjer meg bare 1 av 15 ganger at posene ligger så perfekt! Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 (endret) . Endret 12. oktober 2016 av Kakelagringsdirektivet Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Uff, kom hjem fra lan i stad... ikke noe snus igjen -.-" Nesa svir som faen også pga all Snøffen Æsj, snuff. Det er ekkelt, det. Hold deg til snus, alternativt sigaretter. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Uff, kom hjem fra lan i stad... ikke noe snus igjen -.-" Nesa svir som faen også pga all Snøffen Æsj, snuff. Det er ekkelt, det. Hold deg til snus, alternativt sigaretter. Hahahahahahaha ha Ha! Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Uff, kom hjem fra lan i stad... ikke noe snus igjen -.-" Nesa svir som faen også pga all Snøffen Æsj, snuff. Det er ekkelt, det. Hold deg til snus, alternativt sigaretter. Syntes snuff er godt, det er jo ikke noe værre en annen slags tobakk. Er ikke noe jeg har lyst til og begynne med igjen, men jeg klarer ikke å motstå fristelsen.. Hadde ikke røyk eller men vi hadde noen bokser snus som gikk bort i løpet av Kvelden/natta.. Nei, tobakken er ikke være enn annen. Det ekle er måten man konsumerer det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZQr2eN Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 (endret) flere jeg kjenner som foretrekker hasj iforhold til røyk men det forandrer ikke det faktum at eneste som skal være i nesen min er buser. @edit leif Endret 4. desember 2010 av Slettet-ZQr2eN Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Det er nå opptil en hver? Flere jeg kjenner som fåretrekker snuff fremfor røyk eller Snus. Jada, men jeg sier at jeg ikke ville prøvd det. flere jeg kjenner som foretrekker hasj iforhold til røyk men det forandrer ikke det faktum at eneste som skal være i nesa min er buser. Lol. +1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå