Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-ZQr2eN

Etter mange fine månder med min gode venn skruf har jeg lyst og teste noen nytt ,

Noen forslag (løs)?

Lenke til kommentar
Styr unna General løssnusene. De er ekle å bake, de er ekstremt fuktige, løsner fort og renner fort!

Jeg har aldri opplevd at noen type general løs er som du beskriver. General er lett å bake, dog ekstra sterk versjonen litt vanskeligere enn vanlig løs, passe fuktige, holder godt sammen og bruker tid på å renne. I mine øyne er ekstra sterk enda bedre enn vanlig general løs, men begge er gode typer løssnus.

Når det kommer til forslagene du skrev her, er skruf løs en god snus, men rl er ganske bortkastet. Det er modelleiere med svak tobakksmak og umerkelig nikotin. Fin for folk som ikke kan bake og fin om en aldri har bakt før. For folk som kan bake ser jeg ingen grunn til å kjøre rl når de finnes så mye god løssnus på markedet.

Mine forslag, løs:

General

Grovsnus

General ES

Knox

Skruf

Porsjon:

N&J, ikke east eller west

Skruf sterk

Knox

General ES

edit:

Torpedo-tom, jeg anbefaler deg å lese anmeldelsen av General på førstesiden til denne tråden. Det er anmeldelser av endel annen snus der også, kanskje du kommer fram til noe du ønsker å prøve?

Endret av Nyhus
Lenke til kommentar

Snuste faktisk General Løs fast i hele fjor sommer. Er veldig skuffet med General Ekstra Sterk. Tok bare 1 dag, så var snusen knusktørr. Hold ikke sammen engang. General er enten for fuktig eller for tørr til å holde seg sammen. Basert på mine egne erfaringer :)

Edit: Umerkelig nikotin i RL Løs? Like mye nikotin per gram i RL løs som General/Skruf løs :)

Endret av Korka
Lenke til kommentar
Röda Lacket Løs.

Skruf Stark Løs

Styr unna General løssnusene. De er ekle å bake, de er ekstremt fuktige, løsner fort og renner fort!

Haha, artig at du mener General er "ekstremt fuktig" og "renner fort", men anbefaler RL, som man faktisk kan klemme ut saften av så det renner. :roll:

Lenke til kommentar
Edit: Umerkelig nikotin i RL Løs? Like mye nikotin per gram i RL løs som General/Skruf løs :)

Mhm, men den er så utrolig finkornet at det blir null rifter i slimhinnene -> nikotin-nivå i blod = null.

Basert på mine egne erfaringer

Da må jeg si du har hatt fryktelig uflaks, jeg har snust i mange år og har aldri opplevd det du nevner.

Lenke til kommentar

Ahh, der lærte jeg noe nytt Nyhus. Hørt om at det er mye salt i Skruf, som påfører at slimhinna blir irritert og tar opp nikotinet fortere, men dette med RL visste jeg ikke :)

@ christer - Nja, alle de RL løsene jeg har kjøpt, så har jeg kunnet bake en pris i hvilken som helst størrelse, og ha den i leppa i 1time før den renner :)

Lenke til kommentar

Må si meg enig i Nyhus sine uttalelser om RL løs. Dessuten smaker den ikke bra syns jeg.

Også delvis med korka når det gjelder general. Jeg syns den blir veldig "sørpete" når jeg har hatt den inni en liten stund, og det syns jeg er frastøtende. Skruf løs og knox f.eks blir ikke sånn. Samme med diverse amerikansk løssnus. Hvertfall de grove variantene , altså long cut.

Fine cut har jeg enda til gode å prøve.

Lenke til kommentar

Vist du lager en pyramide og presser den på siden av overleppen ikke der strengen er men ved siden så renner det bare pittelitt saft av og til og snusen går ikke sunn.

Det eneste av RL jeg kjenner i munnen er smaken, ganske god egentlig. Etter en 30 min så er det bare grøt, nesten som most banan.

Endret av bruntyggegummi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...