Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jag får någon slags Astma efter mycket snus.

Halsen blir trång. Jag får svårt att andas.

Kan det vara för att små bitar löst snus åker ner i lungorna när man andas?

Det kan være allergi. Halsen blir trang på folk med peanutallergi, også, for eksempel.

Takk for svar. Får se hva det blir til. Jeg er vant med 11mg-snus, men det er vel bare å bake en litt større pris for å få samme effekten?

joda er bare å bake en større snus,funker for meg iallefall !

Flott, da prøver jeg det.

Lenke til kommentar

Reiser til Schweden til helgen. Noen tips til en snus jeg burde prøve? Tobakksbutikkene i Strømstad har jo et utvalg godt over gjennomsnittet, selv til Sverige å være, så selv sjelden snus kan foreslås. Jeg har ikke prøvd mye snus, bare Skruf original portion, Skruf white, Skruf Xtra stark og N&J strong portion. Har skrevet tidligere at jeg kunne tenke meg å prøve å bake, og fikk som svar at Röda Lacket var enklest å bake. Men Kronan er jo veldig billig. Hvordan er det å bake den?

I mine øyne er röda den snusen som er lettest å bake, men langt ifra den beste løs snusen. Ville kjøpt meg en boks eller to med den, sånn for å få inn bakingen litt. Så kan du jo kjøpe noen bokser med andre løs snuser.

EDIT: Du kan jo f.eks prøve ut mine personlige favoritter: general løs, ettan løs og grovsnus løs.

Endret av Antipedoaction
Lenke til kommentar

Noen som har smakt Taboca foresten? :)

Replica Monte Cristo-snusen som er i blå metallboks og som smaker prikk likt Monte Cristo ja. Må jo nesten være samme produsent? Men billigere enn MC, så sier ikke nei takk, selvom jeg ikke er den største fanen av slik snus.

Lenke til kommentar

Noen som vet når alt nikotinet i løs snus er i kroppen? Har hørt mange ting alt fra 15 min til en time. Skulle likt å vist om den prisen jeg tar i matpausen er sløsing eller ikke ;)

15-20min.

Takker.

Bruker å ha den i i 1-3 timer til vanelig, men matpausen vår er på 20 min ;p

Lenke til kommentar

Er det snakk om tiden fra man kjenner effekten til den forsvinner?

Hvis det var til meg;

Jeg mente tiden det tar før nikotinet er inn i kroppen, liksom ut av snusen og inn i kroppen så jeg kan fli snusen. Siden jeg alltid tar meg en pris i matpausen på 20min så ville jeg vite. Men fikk svar ;)

Lenke til kommentar

Så rektor og lærere sitter å speider i kjeften deres med lupe? Med mindre man tar seg priser på størrelse med en neve synes det ikke spesielt godt på 5+ meter. Ta deg en prell når du føler for det.

Hvis noen lurer på hvorfor leppa di ser litt større ut enn normalt sier du bare at Anders i C-klassen gav deg en på kjeften :thumbup:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...