Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!

Anbefalte innlegg

WTF!? Tygger på snusen? Smaker ikke det helvete?

Ikke når bleien har ligget i kjeften en stund, da er den smakløs :p

enig med anarkorken! du har allerede nevnt kronestykke-oppi-snusen, noe som var ganske ekkelt. også sier du at du tygger på snusen? :rofl:

Jeg putter ikke kronestykker i snusen :lol:

Har kompiser som gjør det, jeg spytter oppi om den er blitt tørr.

Ja, jeg spytter oppi. Hvem andre enn meg som skal bruke den snusen uansett? Kjenner ingen andre i kompisgjengen enn meg som snuser løs uansett :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Haha serr? Har du noen tips til hvordan jeg "klarer" å snusen så lenge i kjeften som mulig? Eneste snusen jeg fikser å ha i "evig tid" er Göteborg Rape :p

Hm, eneste jeg pleier å si til folk er å bare bli vant med det, er ikke stort annet som hjelper :p

Også suger jeg saften ut av snusen, tygger litt på den, kaster den. Rinse and repeat :p

Lenke til kommentar

Haha serr? Har du noen tips til hvordan jeg "klarer" å snusen så lenge i kjeften som mulig? Eneste snusen jeg fikser å ha i "evig tid" er Göteborg Rape :p

Holde munnen lukket. Hvis jeg sitter foran pcen, og har munnen lukket smaker jeg ingenting. Hvis det er smak og renning som er problemet ditt, da.

Endret av Hanske
Lenke til kommentar

Holde munnen lukket. Hvis jeg sitter foran pcen, og har munnen lukket smaker jeg ingenting. Hvis det er smak og renning som er problemet ditt, da.

Det er liksom evig sterke smaken i halsen. Det er det som er problemet. haha

Lenke til kommentar

Jeg også leker litt med snusen å suger på den til den nesten er hvit. Da fins det ikke smak på den igjen.

Jeg har prøvd kronestykke, funket helt greit. Meget lite hygienisk så jeg gjør ikke det til vanlig, men vann er som regel det jeg bruker. Veldig lite vann da så det ikke blir ei suppe også legger du den i kjøleskapet. Funker veldig bra for meg, og mange andre kompiser.

Lenke til kommentar

Reiser til Schweden til helgen. Noen tips til en snus jeg burde prøve? Tobakksbutikkene i Strømstad har jo et utvalg godt over gjennomsnittet, selv til Sverige å være, så selv sjelden snus kan foreslås. Jeg har ikke prøvd mye snus, bare Skruf original portion, Skruf white, Skruf Xtra stark og N&J strong portion. Har skrevet tidligere at jeg kunne tenke meg å prøve å bake, og fikk som svar at Röda Lacket var enklest å bake. Men Kronan er jo veldig billig. Hvordan er det å bake den?

Lenke til kommentar

Kronestykke er jo nevnt, men selv med en grundig vask tror jeg ikke det er spesielt hygienisk. Her er det noen tips: http://freak.no/forum/archive/index.php/t-105387.html

Tja, er jo bare å koke mynten så vil man drepe 99.99% av eventuelle bakterier som måtte befinne seg der. Hvis man vasker over med etanol man får på bl.a apoteket i tillegg så tror jeg mynten blir ganske så steril. Ikke at jeg ville lagt en mynt i snusdåsa mi uansett, men hvis det er bakterier man bekymrer seg for finnes det løsninger for det.

Noe relatert til dette: kjenner en kar som brukte snusboksen -med (løs)snus i- som lommebok. Han hadde både uvaskede sedler og mynter i boksen :ermm:

Lenke til kommentar

Reiser til Schweden til helgen. Noen tips til en snus jeg burde prøve? Tobakksbutikkene i Strømstad har jo et utvalg godt over gjennomsnittet, selv til Sverige å være, så selv sjelden snus kan foreslås. Jeg har ikke prøvd mye snus, bare Skruf original portion, Skruf white, Skruf Xtra stark og N&J strong portion. Har skrevet tidligere at jeg kunne tenke meg å prøve å bake, og fikk som svar at Röda Lacket var enklest å bake. Men Kronan er jo veldig billig. Hvordan er det å bake den?

knox løs er veldig god lett å bake også,taboca portion er en frisk snus etter min mening anbefales, koser meg med ld løs nå :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...