The Doctor Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Skal ikke være lett. Og for å påpeke det så tygger jeg snusen etter at jeg har sittet med den lenge Er da ikke noe farlig med det. Snuser for det meste Skruf porsjon og General løs, tror jeg har skrevet det her tidligere. Lenke til kommentar
Prisen Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Bestilte en eske fra Northerner.com nå, får se hvordan det går. Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Kjøpte snus på Rema1000, hun fikk ikke slått inn dritten automatisk så måtte bruke en annen boks for å få prisen. Så kommer jeg hjem og ser at Nick n Johnny'en er SVENSK! Med svensk etikettadvarsel. Dette kan da ikke være lov? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 30. november 2010 Forfatter Del Skrevet 30. november 2010 Har opplevd tilsvarende flere ganger. All logikk tilsier det ikke er lovlig, men det hele er nok SM sin feil, ikke butikken. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Har aldri opplevd det, men det må være ulovlig iom at begrunnelsen for at privatimport via post er ulovlig er at merkingen SKAL være norsk. Lenke til kommentar
TENTPOLE Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 (endret) skal lett ha en snusboks som julekalender! 24 stk i en boks -> en bleie hver dag. flakkaklakka Endret 30. november 2010 av TENTPOLE Lenke til kommentar
surtei Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Kommer til å være tørr og ekkel snus etter 5 dager..maks Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Tenkte tanken selv, men endte opp med sjokolade.. 1 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Jeg takker meg til Flaxkalender og en onkel som reiser mye utenlands. Han verken snuser eller røyker, så han kjøper kvotene til meg. Er deilig å slippe blodprisen de tar her til lands. 1 Lenke til kommentar
TENTPOLE Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Kommer til å være tørr og ekkel snus etter 5 dager..maks hvorfor det? skal ikke henge de opp Lenke til kommentar
Cl1ck Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 hehe, når du merker at de blir tørre er det jo bare å legge en eplebit(?) i snusen over natta. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Jeg har hørt at kronestykker hjelper, iallefall med løssnus Lenke til kommentar
Prisen Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Liker ikke tanken på det å ha en mynt som har vært i så mye menneskelig kontakt i snusen min akkurat ;p 1 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Hvem faen putter kronestykker i nærheten av noe de skal ha i munn? Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 (endret) Jeg har hørt at kronestykker hjelper, iallefall med løssnus Tenker du på han Omar med "Snus trix"-videoen sin på youtube? "Venn jår snus is getting trøtt ænn slapp" Endret 30. november 2010 av Hanske Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 (endret) Jeg har blitt fortalt det av noen kamerater, kan hende de har sett filmen, jeg har iallefall ikke Men en ting som er jævlig er å snuse etter en tannlegevisitt. Edit: jeg putter ikke kronestykker i snusen, så chill guise. Endret 30. november 2010 av Friction# Lenke til kommentar
TENTPOLE Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 hahaha, har du røyka grønt eller? et kronestykke er den mest bakteriefulle tingen som eksisterer, har jeg hørt Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Skal ikke være lett. Og for å påpeke det så tygger jeg snusen etter at jeg har sittet med den lenge Er da ikke noe farlig med det. Snuser for det meste Skruf porsjon og General løs, tror jeg har skrevet det her tidligere. WTF!? Tygger på snusen? Smaker ikke det helvete? Lenke til kommentar
TENTPOLE Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 enig med anarkorken! du har allerede nevnt kronestykke-oppi-snusen, noe som var ganske ekkelt. også sier du at du tygger på snusen? Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Godt at noen er enige med meg, og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå