Skrujernet Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 haha, sitter her, trist som jeg er og flirer meg ihjel. 1 Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Det var jo bevisst ganger to i tillegg, haha. Genialt. Nick and Ronny må jeg få prøvd. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Buhu, ingen aktivitet... Kan jo stille et spørsmål. (Som jeg har blitt så flink til ) Denne berømte sviingen i leppa. Vel, jeg mistet denne etter min andre bleie. Er dette vanlig, individuelt, eller uvanlig? Snuser bare "plaine" merker som Skruf original og N&J. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Wait, what? Sving i leppa? Jeg har snust i 2 år, og har verken fått snuslomme, ødelagt streng eller noe lignende. Leppa mi ser helt normal ut. Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Hehe, det står "sviing", altså at det svir. Leste først "sving" jeg også og skjønte ikke en dritt. Men for å svare på spørsmålet så er det nok ikke unormalt at det stopper å svi tidlig, eller at man ikke opplever det i utgangspunktet. Holder man seg til fuktig snus trenger man ikke oppleve at det svir i det hele tatt. Det at det svir er hovedsaklig på grunn av sår leppe forårsaket av lite fuktighet, det har ikke så mye med at man er fersk i gamet å gjøre. Jeg har snust en fjerdedel av livet mitt og opplever i blant at det svir etter et par white porsjon eller når jeg bruker finkornet løssnus fra et merke jeg ikke er vant med. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 .. til meg selv. At jeg ikke skjønte det, haha. Lenke til kommentar
Intel94 Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Snuste litt rundt og fant denne Catch Cozy: http://www.svensktsnus.se/sv/Aktuellt/Artikel/Catch-Collection-Cozy/ Er dette en snus vi får til Norge? eventuelt nokon som har sett denne på butikkane i lokalmiljøet? Kunne vært kjekt å prøvd en julesnus Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Definitivt en jeg kunne tenke meg å prøve... Har ikke sett den i Norge. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 45 min er vel kanskje litt kort å ha i en snus? Hvor lenge har dere i snusen? Min er i fra 1-2 timer. Jeg pleier å sette på alarm på 34 minutter, SHARP. Etter litt øving, så får du feelingen, og kan sitte klar til å ta den ut i tide. Var en gang jeg glemte alarmen, og lot den være i munnen i 40 minutter Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 (endret) 45 min er vel kanskje litt kort å ha i en snus? Hvor lenge har dere i snusen? Min er i fra 1-2 timer. Jeg pleier å sette på alarm på 34 minutter, SHARP. Etter litt øving, så får du feelingen, og kan sitte klar til å ta den ut i tide. Var en gang jeg glemte alarmen, og lot den være i munnen i 40 minutter Ja, jeg har skjønt at jeg hadde i min litt i lengste laget. Jeg har en i på vei til/fra skolen (ca 10 min), i lunsjen (20 min), og hjemme/hos andre/lan i ubestemt tid. Etter at jeg har begynt å håndtere renningen kan jeg ha en bleie under leppa i 3 timer. Men det har bare skjedd en gang! Men seriøst. Alarm? Er det ikke bare å spytte når du føler for det. Det blir jo litt mye stress det, da. Endret 29. november 2010 av Hanske Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 (endret) Lol. Jeg var ironisk. Trodde det var ganske innlysende. Jeg har vel sitti med denne i snart 2 timer nå. Litt lite smak i den nå, så nå tygger den istedet. omnomnom. *bytte* Edit: Hvorfor bry seg om hvor lenge man har i snusen btw? Det er bare snus. Ingen som spør deg om hvor lenge du tygger maten før du svelger den. Endret 29. november 2010 av Ajaco Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 (endret) Lol. Jeg var ironisk. Trodde det var ganske innlysende. Jeg har vel sitti med denne i snart 2 timer nå. Litt lite smak i den nå, så nå tygger den istedet. omnomnom. *bytte* Edit: Hvorfor bry seg om hvor lenge man har i snusen btw? Det er bare snus. Ingen som spør deg om hvor lenge du tygger maten før du svelger den. Hehe, ja, det måtte være noe. Snusalarm ble for absurd. Men alikevel er ironi noe jeg ser totalt bortifra på nettet. Når jeg snakker med noen irl skjønner jeg det, jo, men man vet aldri hva slags merkelige mennesker som poster på forumet. Snustyggingen tror jeg dog ikke på Nei, hvorfor bry seg. Bare for å høre hvordan mer erfarne snusere snuser. Endret 29. november 2010 av Hanske Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 (endret) Det med tygging var seriøst. En utbrukt snus smaker jo ikke stort, så har den fin tyggekonsistens (er selvfølgelig snakk om portion). Er jo ikke sånn at jeg tygger hull i posen og svelger den akuratt.. men bare litt tygging er da fint tidsfordriv. Men bare snus som du føler for du. Ikke noe vits å stresse med hvor lenge du har den i. Har snust en god stund nå selv, og når jeg tar den ut kommer ann på mange ting. Er jeg dårlig, så hender det (noen få ganger) at en snus kan redusere konsentrasjonen min - noe som gjør at jeg gjerne snuser mindre på skolen enn hjemme. Endret 29. november 2010 av Ajaco Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Du kødder nå? Tygge snusen? Da ville jeg heller kjøpt meg en Extra. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Nei, jeg tuller ikke. Om du har hatt den i lenge, og du ikke har noe bedre å gjøre, så hvorfor ikke? Akuratt nå tygger jeg på en klype. Jeg har en tendens til å putte alt mulig i munn. 1 Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 (endret) Du rare menneske... Endret 29. november 2010 av Hanske Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Haha, jeg ser virkelig ikke hvorfor det skulle være så unormalt. Vi får se om det er fler enn meg som småtygger på snusen sin etter en stund, når tråden våkner imorgen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå