Getingar Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 10-20 minuter På morgonen suger man ju ut all smaken såfort man kan På kvällen har man den inne längre Lenke til kommentar
Stephenjazz Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Jeg har løsen i 20 min til 1 time og porsjen i 20 min til 3 timer. Avhengig av type, smak og hvor mye den renner. RL blir jo grøt fort, det er egentlig bra (sier i hvert fall mange) å ha den i 45 min. Alt over 35 min blir bare søl. Renner og ingen effekt mer Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Kan ha mine oppi inntil en time. At det renner bryr meg ikke lenger, det store problemet er når du føler ubehag av å ha noe under leppa. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Løs Alt fra 30 min til 1 og en halv time. Portion: alt fra 15 til 40 min kanskje. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Kan ha mine oppi inntil en time. At det renner bryr meg ikke lenger, det store problemet er når du føler ubehag av å ha noe under leppa. Kanskje jeg venner det av meg, men nå synes jeg det er dritt når det renner. Får nesten brekninger. Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Hvorfor snuser du da? Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Det er jo godt i de to timene frem til den renner. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Satan, etter 2 bokser Thunder Wintergreen på 4 dager så blir du jææææævlig lei av den lukta/smaken altså. Må få kjøpt meg en general boks i morra ellers kommer jeg til å gå på veggen. Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Satan, etter 2 bokser Thunder Wintergreen på 4 dager så blir du jææææævlig lei av den lukta/smaken altså. Må få kjøpt meg en general boks i morra ellers kommer jeg til å gå på veggen. Hadde en boks Thunder Frost for ikke så lenge siden, og jeg ble så ødelagt i leppa at jeg måtte ha et par dagers snusepause. Var helt sliten, og utrooolig lei av smaken Thunder er i grunnen best kun av og til. Jeg kjøper det ikke selv, men om noen har Thunder, bytter jeg gjerne til en. Da er den mye bedre, imo Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Thunder frosted var sykt god på de første boksene, nå er jeg dritt lei og har fortsatt en hel stokk liggende igjen. Skruf er jeg lei. Porsjon sitter inne i 20-30 min, løs i 15-40 min, alt avhenger. Men veldig ofte så ødelegger jeg leppen min av en eller annen grunn. Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 (endret) . Endret 12. oktober 2016 av Kakelagringsdirektivet Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 (endret) Utseende: Boksen er stilfull og minimalistisk. Den er laget i litt hardere plast enn det som vanligvis er å finne på bokser, noe som gir litt kvalitet til boksen. Boksen er overaskende nok blå, med skrift der det står "blå". 7/10 Lukt: Denne snusen lukter ikke blått, men har et skummelt hint av godgjort kaffegrut, samt den klassiske snuslukten. Lukten er behagelig og har et særpreg. 6/10 Smak: Tiedemanns blå smaker sterk tobakk og intet mer. Den er svær lik General Løs og Grovsnus, men kanskje litt mindre salt. Jeg har ingenting å kommentere på smaken, for den smaker enkelt og greit snus, noe som kan gjøre den litt kjedelig for folk som er ute etter eksotiske smaker. 7/10 Konsistens: Jeg ble overrasket når jeg første gang skulle bake denne! Den er utrolig myk, og kan formes lettere enn leire. Den løser seg ei heller opp når du baker den. Dette er uten tvil den beste snusen å bake, noe som gjør den perfekt for nybegynnere og krever lite energi for de late. Under leppa ligger den godt uten å løse seg opp. 10/10 Effekt: Det er helt vanlig snus, så effekten er ikke noe å skryte av. Den gir ikke fra seg mye nikotin, og passer kanskje bedre for dem som har gitt opp rusing og heller vil ha noe for å dempe abstinenser og for å ha noe godt under leppa. 6/10 Oppsummering: Tiedemanns Løs er en veldig god snus. Den egner seg godt for nybegynnere og godt for dem som vil ha noe å snuse fast. Snusen er av høy kvalitet og du føler at du får det betaler for. Den er ikke noe eksotisk eller spesiell, ei heller særlig sterk. Den eier rett og slett ikke særpreg, men det sørger også får at du vet hva du kjøper, og at du kan kjøpe den flere ganger. Noen snustyper kjøper du for smaken, andre for styrken. Men denne sikter mot dem som bare vil ha noe å snuse fast, samt ha noe som er en fornøyelse å bake! 7/10 Endret 24. november 2010 av Gavekort Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 (endret) God anmeldelse Men burde den ikke blitt sendt til Nyhus, og postet i førsteposten? Endret 24. november 2010 av Hanske Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Førsteposten er nedstøvet og død. Jeg poster bare anmeldelsene i tråden, så får de som vil lese den. Har også en med Lucky Strike Bold lenger bak. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Det er det jeg mener. Når de postes i tråden blir de liggende lenger bak, så f.eks. jeg ikke får lest den. Lenke til kommentar
nortridge Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Testa Thunder frost i dag. Det var en spesiell opplevelse. Synes ikke den friske smaken passer til snus, men at den svir i leppa er deilig. Tror jeg går for original neste gang. Noen som vet om noen stedet i Oslo med godt utvalg i snus? Lenke til kommentar
kaninkoker Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Damn, begynner å bli lei skruf familien nå, snuser Skruf sterk white pors fast eller orginal..need som changes, noen forslag? Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Damn, begynner å bli lei skruf familien nå, snuser Skruf sterk white pors fast eller orginal..need som changes, noen forslag? N&J original og general ekstra sterk. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Damn, begynner å bli lei skruf familien nå, snuser Skruf sterk white pors fast eller orginal..need som changes, noen forslag? General ekstra sterk posjon Lenke til kommentar
kaninkoker Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Tja. General porson syns jeg er noe rennete til tider og smaken er sånn halveis, og N&R holdte jeg på med et år's tid før jeg ble lei. men jeg får vel se å gå tilbake til N&R pors da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå