Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har et litt merkelig spørsmål til dere, men er nysgjerrig. Hvordan setter dere inn prisen/bleien? Jeg dytter den opp under leppe direkte med fingrene, men har sett noen som legger den på tunga, og dytter opp med den. Hva gjør dere?

Porsj: Plukker en ut av boksen, fordeler tobakken og løfter litt på leppa og setter den inn under.

Løs: Tar en klype og baker, løfter leppa og setter den inn ;)

Lenke til kommentar

Nikotin fri er ikke godt mener nå jeg.. .

Prøv deg uten i to uker du. Om du virkelig ikke er avhengig så ville du ikke takket nei til utfordringen heller.

Jeg kan også gå lett en dag uten, og jeg begynner ikke å få fullstendig med abstinenser før 1-2 uker.

Nei takk du, merker heller ikke noe vanligvis før etter 1-2 uker, men etter middag å sånn så er det vanlig :)

Leppa mi skriker etter en snus nå. Over 2 uker siden siste pris!!!!!!!

Må ta å bomma meg en i morgen, for dette funker ikke. holder jeg ut 1mnd så blir det kjøpt dåse!

Lenke til kommentar

Deilig med en RL løs i leppa nå ;)

Vært en lang dag! Men den begynner å bli jord i munn nå :( Tror ikke jeg baker så veldig bra enda. Den varte lenger i går ...

RL løs er noe dritt å snuse.

Fair enough, den er god å bake, men når du har den i leppa er det som å ha - som du sier - jord i kjeften...

Bruk heller Grovsnus eller General løs, to av de beste løsvariantene etter min mening.

Lenke til kommentar

Deilig med en RL løs i leppa nå ;)

Vært en lang dag! Men den begynner å bli jord i munn nå :( Tror ikke jeg baker så veldig bra enda. Den varte lenger i går ...

RL løs er noe dritt å snuse.

Fair enough, den er god å bake, men når du har den i leppa er det som å ha - som du sier - jord i kjeften...

Bruk heller Grovsnus eller General løs, to av de beste løsvariantene etter min mening.

General er deilig, men blir så rotete og møkkete på fingrene av å bake den. RL har en grei og mild tobakssmak og jeg greier å ha den i 45 minutter før den blir jord. Personlig mener jeg den er ganske god, tross at den er veldig finkornet.

Nå har jeg en med offroad lakris porsj. En av favorittene :) NYDELIG snus synes jeg ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...