Gavekort Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Hvor lenge sluttet du? Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 (endret) . Endret 12. oktober 2016 av Kakelagringsdirektivet Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Jeg har et litt merkelig spørsmål til dere, men er nysgjerrig. Hvordan setter dere inn prisen/bleien? Jeg dytter den opp under leppe direkte med fingrene, men har sett noen som legger den på tunga, og dytter opp med den. Hva gjør dere? Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 (endret) . Endret 12. oktober 2016 av Kakelagringsdirektivet Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Jeg har et litt merkelig spørsmål til dere, men er nysgjerrig. Hvordan setter dere inn prisen/bleien? Jeg dytter den opp under leppe direkte med fingrene, men har sett noen som legger den på tunga, og dytter opp med den. Hva gjør dere? Jag med. Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Jeg kaster den i kjeften når jeg har dårlig tid, smetter den opp med tunga. Ikke noe hokuspokus, blås opp leppa og stapp opp til å starte med. Lenke til kommentar
Dolven:P Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Jeg har et litt merkelig spørsmål til dere, men er nysgjerrig. Hvordan setter dere inn prisen/bleien? Jeg dytter den opp under leppe direkte med fingrene, men har sett noen som legger den på tunga, og dytter opp med den. Hva gjør dere? Porsj: Plukker en ut av boksen, fordeler tobakken og løfter litt på leppa og setter den inn under. Løs: Tar en klype og baker, løfter leppa og setter den inn Lenke til kommentar
Dolven:P Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Deilig med en RL løs i leppa nå Vært en lang dag! Men den begynner å bli jord i munn nå Tror ikke jeg baker så veldig bra enda. Den varte lenger i går ... Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Nikotin fri er ikke godt mener nå jeg.. . Prøv deg uten i to uker du. Om du virkelig ikke er avhengig så ville du ikke takket nei til utfordringen heller. Jeg kan også gå lett en dag uten, og jeg begynner ikke å få fullstendig med abstinenser før 1-2 uker. Nei takk du, merker heller ikke noe vanligvis før etter 1-2 uker, men etter middag å sånn så er det vanlig Leppa mi skriker etter en snus nå. Over 2 uker siden siste pris!!!!!!! Må ta å bomma meg en i morgen, for dette funker ikke. holder jeg ut 1mnd så blir det kjøpt dåse! Lenke til kommentar
Dolven:P Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 STEMMER!! Nå kom jeg på hvor Skrufen min ble av. Solgte den jo på fredag, en halv boks. Hvor mye tok jeg for den? JODA! 5 norske kroner. Mindre enn en dollar! Skal aldri mer kjøre i meg 4 om gangen. Føltes helt j***ig. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Jeg og en kompis kjeda oss på LAN (NaIT, 700 personer), så han tok 8 (!) priser i, Skruf Original Portion (dette var pre Stark-tiden) kjeften samtidig. Det var 5 oppe (dobbel, enkel på midten, og dobbel), og tre nede (en på hver side, og en i midten) Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 (endret) . Endret 12. oktober 2016 av Kakelagringsdirektivet 1 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Deilig med en RL løs i leppa nå Vært en lang dag! Men den begynner å bli jord i munn nå Tror ikke jeg baker så veldig bra enda. Den varte lenger i går ... RL løs er noe dritt å snuse. Fair enough, den er god å bake, men når du har den i leppa er det som å ha - som du sier - jord i kjeften... Bruk heller Grovsnus eller General løs, to av de beste løsvariantene etter min mening. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Beste løs IMO: General Ekstra Sterk Løs Beste porsjon IMO: General Ekstra Sterk Porsjon Til nød går general løs. Lenke til kommentar
Dolven:P Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Deilig med en RL løs i leppa nå Vært en lang dag! Men den begynner å bli jord i munn nå Tror ikke jeg baker så veldig bra enda. Den varte lenger i går ... RL løs er noe dritt å snuse. Fair enough, den er god å bake, men når du har den i leppa er det som å ha - som du sier - jord i kjeften... Bruk heller Grovsnus eller General løs, to av de beste løsvariantene etter min mening. General er deilig, men blir så rotete og møkkete på fingrene av å bake den. RL har en grei og mild tobakssmak og jeg greier å ha den i 45 minutter før den blir jord. Personlig mener jeg den er ganske god, tross at den er veldig finkornet. Nå har jeg en med offroad lakris porsj. En av favorittene NYDELIG snus synes jeg Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 45 min er vel kanskje litt kort å ha i en snus? Hvor lenge har dere i snusen? Min er i fra 1-2 timer. Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Har den så lenge jeg har lyst på den. Virkninga begynner å avta etter rundt en halv time, føler jeg, men oftest liker jeg å ha den der i nærmere en time. Av og til rundt 2 timer, av og til kun 20 minutter Lenke til kommentar
surtei Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Alt fra 20 min-1 time.. Kommer ann på hvilken snus. Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Så lenge jeg føler for det. Alt fra 30 minutter til 3 (eller mer) timer - tenker ikke særlig over det. Lenke til kommentar
Dolven:P Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Jeg har løsen i 20 min til 1 time og porsjen i 20 min til 3 timer. Avhengig av type, smak og hvor mye den renner. RL blir jo grøt fort, det er egentlig bra (sier i hvert fall mange) å ha den i 45 min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå