Skunkish Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Synes Grovsnus er oppskrytt. God er den, men forstår ikke hva som er så spesielt med den. Nettopp det som er godt med den, har ikke noen spesiell/rar smakstilsetning. Den smaker tobakk. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Er det noen som vet hvor sterke de forskjellige skruf-typene er? Vanskelig å finne info, og noen mener de ikke vil offentliggjøre det. Vanskelig for meg å forstå, trodde de var forpliktet i henhold til norsk lov å opplyse kunden om dette. Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Er det noen som vet hvor sterke de forskjellige skruf-typene er? Vanskelig å finne info, og noen mener de ikke vil offentliggjøre det. Vanskelig for meg å forstå, trodde de var forpliktet i henhold til norsk lov å opplyse kunden om dette. http://worldwidesnus.com/ - produktpresentation. Lenke til kommentar
dllie Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Er det noen som vet hvor sterke de forskjellige skruf-typene er? Vanskelig å finne info, og noen mener de ikke vil offentliggjøre det. Vanskelig for meg å forstå, trodde de var forpliktet i henhold til norsk lov å opplyse kunden om dette. Skruf Original Portion (8mg nikotin) Skruf Stark Portion (10mg nikotin) Skruf Xtra Stark Portion (14mg nikotin) Skruf Original White (portion) (8mg nikotin) Skruf Stark White (portion) (10mg nikotin) Skruf Tranbär Portion (9mg nikotin) Skruf Stark Lös (10mg nikotin per gram) Skruf Xtra Stark Lös (14mg nikotin per gram) Lenke til kommentar
Stephenjazz Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Er det noen som vet hvor sterke de forskjellige skruf-typene er? Vanskelig å finne info, og noen mener de ikke vil offentliggjøre det. Vanskelig for meg å forstå, trodde de var forpliktet i henhold til norsk lov å opplyse kunden om dette. Skruf Original Portion (8mg nikotin) Skruf Stark Portion (10mg nikotin) Skruf Xtra Stark Portion (14mg nikotin) Skruf Original White (portion) (8mg nikotin) Skruf Stark White (portion) (10mg nikotin) Skruf Tranbär Portion (9mg nikotin) Skruf Stark Lös (10mg nikotin per gram) Skruf Xtra Stark Lös (14mg nikotin per gram) Tall fra wikipedia, lite troverdig. skruf xtra stark har et innhold på 18 mg nikotin og ikke 14. xtra stark er den sterkeste portion-snusen du får tak i her til lands. Da synes jeg det er rart at general ekstra sterk portion inneholder 15 mg nikotin Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Skruf Xtra Sterk er vel den sterkeste av alt du kan få tak i nå. Passert Thunder og Odens om den virkelig har 18mg/g. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Skruf Strong Portion A classic dark pouched snus with a clear and strong taste of pure tobacco. Nicotine: 14 mg/g Normal portion snus Buysnus.com Så da må jo Xtra Sterk ha noe liknende 18mg Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Godt å vite at man kan prøve noe sterkere når Nick and Johnny-rusen forsvinner Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Godt å vite at man kan prøve noe sterkere når Nick and Johnny-rusen forsvinner Og så slutter selv det sterkeste å gjøre noe, og du sitter igjen med en avhengighet og tom lommebok. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Jeg har snust fast i en måned nesten. Merker ingen avhengighet. Gikk i hele går uten snus. Var ikke hjemme, og butikken ville ikke selge... Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 (endret) . Endret 12. oktober 2016 av Kakelagringsdirektivet Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Prøv deg uten i to uker du. Om du virkelig ikke er avhengig så ville du ikke takket nei til utfordringen heller. Jeg kan også gå lett en dag uten, og jeg begynner ikke å få fullstendig med abstinenser før 1-2 uker. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Jeg vil slutte, men jeg vil ikke, på ett sett. Det er så deilig å ta seg en prell etter middag, etter frokost, på biltur osv. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Prøv deg uten i to uker du. Om du virkelig ikke er avhengig så ville du ikke takket nei til utfordringen heller. Jeg kan også gå lett en dag uten, og jeg begynner ikke å få fullstendig med abstinenser før 1-2 uker. Okei, da er jeg avhengig . Takker nei. Lenke til kommentar
Stephenjazz Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Mitt vedkommende så hjelper det bare det å ha noe under leppa, enten tyggis eller liknende. Et alternativ er den nikotinfrie snusen, dog har ikke prøvd den selv. Men den skal visst hjelpe Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Mitt vedkommende så hjelper det bare det å ha noe under leppa, enten tyggis eller liknende. Et alternativ er den nikotinfrie snusen, dog har ikke prøvd den selv. Men den skal visst hjelpe Jeg fikk en Kickup av en venn av meg. Skal visstnok gi et engergikick. Merket ingenting, men den er tobakks- og nikotinfri, så det kan jo være en mulighet. Koster 30,- på Teknikmagasinet. Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 (endret) . Endret 12. oktober 2016 av Kakelagringsdirektivet Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Det etter middagen er ikke abstinenser, det er som en dessert etter måltidet. Jeg har sluttet før, da skal jeg love deg at abstinenser ikke er en flott ting. Uansett så begynte jeg igjen av eget valg, og fordi jeg er svak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå