Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det noen som vet hvor sterke de forskjellige skruf-typene er? Vanskelig å finne info, og noen mener de ikke vil offentliggjøre det. Vanskelig for meg å forstå, trodde de var forpliktet i henhold til norsk lov å opplyse kunden om dette.

Skruf Original Portion (8mg nikotin)

Skruf Stark Portion (10mg nikotin)

Skruf Xtra Stark Portion (14mg nikotin)

Skruf Original White (portion) (8mg nikotin)

Skruf Stark White (portion) (10mg nikotin)

Skruf Tranbär Portion (9mg nikotin)

Skruf Stark Lös (10mg nikotin per gram)

Skruf Xtra Stark Lös (14mg nikotin per gram)

Lenke til kommentar

Er det noen som vet hvor sterke de forskjellige skruf-typene er? Vanskelig å finne info, og noen mener de ikke vil offentliggjøre det. Vanskelig for meg å forstå, trodde de var forpliktet i henhold til norsk lov å opplyse kunden om dette.

Skruf Original Portion (8mg nikotin)

Skruf Stark Portion (10mg nikotin)

Skruf Xtra Stark Portion (14mg nikotin)

Skruf Original White (portion) (8mg nikotin)

Skruf Stark White (portion) (10mg nikotin)

Skruf Tranbär Portion (9mg nikotin)

Skruf Stark Lös (10mg nikotin per gram)

Skruf Xtra Stark Lös (14mg nikotin per gram)

Tall fra wikipedia, lite troverdig. skruf xtra stark har et innhold på 18 mg nikotin og ikke 14. xtra stark er den sterkeste portion-snusen du får tak i her til lands. Da synes jeg det er rart at general ekstra sterk portion inneholder 15 mg nikotin
Lenke til kommentar

Prøv deg uten i to uker du. Om du virkelig ikke er avhengig så ville du ikke takket nei til utfordringen heller.

Jeg kan også gå lett en dag uten, og jeg begynner ikke å få fullstendig med abstinenser før 1-2 uker.

Okei, da er jeg avhengig :D. Takker nei.

Lenke til kommentar

Mitt vedkommende så hjelper det bare det å ha noe under leppa, enten tyggis eller liknende. Et alternativ er den nikotinfrie snusen, dog har ikke prøvd den selv. Men den skal visst hjelpe

Jeg fikk en Kickup av en venn av meg. Skal visstnok gi et engergikick. Merket ingenting, men den er tobakks- og nikotinfri, så det kan jo være en mulighet. Koster 30,- på Teknikmagasinet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...