Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

GES løs smaker omtrent som den originale, men ikke så kraftig tobakkssmak som originalen vil jeg si. Tror bare norge fikk inn et dårlig parti da den først kom i butikkene for den første boksen jeg kjøpte var tørr og rar, men nå er den helt perfekt. Den er litt hardere og ikke like saftig som originalen, men absolutt en god snus.

Lenke til kommentar

Kjøpte General ekstra sterk porsjon her om dagen.. Lenge siden jeg har prøvd den..

Syns det er en god snus med god styrke, ligger fint under leppa, men syns den renner litt fort..

Hva syns dere om Pall Mall?

Lenke til kommentar

En venninne av meg skal til Gøteborg neste uke, og hun skal kjøpe med snus for meg :)

Men så har det seg sånn at hun egentlig ikke har peiling på snus, så det hadde vært greit om jeg kunne sagt noe enkelt, som de har stort sett overalt i Gøteborg (Slik som Skruf Orginal her i Norge f.eks.)

Hva mener dere jeg skal si hun skal ta med seg? :)

Og hva er kvoten på?

Ooog, hvor mye koster en boks der borte?

Lenke til kommentar

Riktig som neff sier, 5 dåser løs er grensa. Sist jeg var over grensa kostet general løs 45,- på konsum, og kjøpte man strut (sylinder, whatever du kaller det) fikk man 45,- rabatt, altså kjøp 10, betal for 9. Vet dog ikke om det gjelder for annet enn general og ettan. Jeg ville kjøpt Probe Whiskey og Göteborgs Rapé.

Lenke til kommentar
general sterk :D

Prøvd general sterk, smaken var ikke så god, men den rant lite.

Kjøpte en boks Göteborgs Rapé og var positivt overasket! den luktet helt vidunderlig og smakte hærlig! :love:

kjøpte også en boks Skruf Stark Portion og den var rimelig god men lukten syns jeg ble for overveldende. :roll:

Endret av bruntyggegummi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...