Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!

Anbefalte innlegg

Ja, den er vell den letteste å bake :) Smaken er ikke all verden da, heller ikke holdbarheten på en prell.. men fin å begynne med :)

Får prøve

Kunne tenke meg å prøve bakesnus. Er Röda Läcket den enkleste?

Enklast? Underligt spörsmål.

Röda lacket är inte gott, enligt mig.

Kronan är enkelt att baka, och gott.

Er spørsmålet så underlig? Kronan er ikke så enkel å finne i Norge. Tror vel Staten har gått i mot billig-snus, og krevd at prisnivået ligger på tilsvarende nivå som andre merker, så litt av poenget har blitt borte. Lyktes dog med å finne porsjonssnus. Den var god.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lurer litt på når dere snuser? Snuser dere 24/7, etter måltider, i bilen? Eller andre tider?

Personlig snuser jeg på kveldene når jeg gamer eller ser film, og når jeg går til og fra skolen.

For meg er snus etter et godt måltid, på buss, i bil og under film alltid et fast innslag.

Lenke til kommentar

Jeg har nå prøvd meg litt frem og kommet til en topp 5 liste! Der stiller jo selvsagt General og Offroad høyt!!

5. Nick and Johnny Strong (porsj)

4. General Original (porsj)

3. Röda Lacket (løs)

2. Offroad Lakris (porsj og løs)

1. Offroad Wintergreen (porsj og løs)

Fikk også til å bake min første tønne i dag :) Som regel har det endt opp med en klump som så mest ut som en sauelort! :p

Takker vel egentlig bakeguiden i første post for suksessen!

Det går toppen ca en boks i uka, men nå har jeg tre åpne samtidig. RL løs, N&J Strong og Offroad Lakris porsj :)

Jeg prøvde skruf i går, og fant ut en ting: Jeg synes den er kvalmendes!

Lenke til kommentar

Fikk takk i denne nyheten på butikken i dag: CATCH PURE MINT! Medium slim fit poser.En long porsjon snus med andre ord. Utrolig kul metall boks og overraskende god etter min smak. Sterk god mint smak, litt søtaktig ettersmak.Smaken varer lenge. Den klart mest smaksrike snusen jeg har kjøpt i Norge. Fikk nesten litt Thunder Frosted følelse av denne, men etter mitt syn er den bedre fordi Thunder Frosted for meg er kvalmende i lengden. Det var ikke denne.Ingen hverdagssnus, men liker du mentol smak så prøv.Bra avvekslingssnus.

Veit det er en gammel post, men: Jeg har SÅÅÅÅÅ lyst til å prøve denne, men finner den ikke :( Men nå koser jeg meg med Offroad Lakris, N&J Strong og Røda Lacket løs, avhengig av timing og humør.

Lenke til kommentar

Synes Grovsnus er oppskrytt. God er den, men forstår ikke hva som er så spesielt med den.

Forøvrig ser min liste slik ut:

1. Lucky Strike Bold

2. General Stark Løs

3. Nick and Johnny Strong

4. Thunder Wintergreen

5. Skruf Xtra Stark

Jeg har ikke prøvd Thunder Wintergreen, men det er noe jeg vil gjøre. Går utifra at den har noe den samme smaken som Offroad WG, i og med at det er samme produsent (V2 Tobacco). Lucky Strike Bold, hvordan smaker den? Har veldig lyst til å prøve den men har blitt lurt av boksen før.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...