Hanske Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Ja, den er vell den letteste å bake Smaken er ikke all verden da, heller ikke holdbarheten på en prell.. men fin å begynne med Får prøve Kunne tenke meg å prøve bakesnus. Er Röda Läcket den enkleste? Enklast? Underligt spörsmål. Röda lacket är inte gott, enligt mig. Kronan är enkelt att baka, och gott. Er spørsmålet så underlig? Kronan er ikke så enkel å finne i Norge. Tror vel Staten har gått i mot billig-snus, og krevd at prisnivået ligger på tilsvarende nivå som andre merker, så litt av poenget har blitt borte. Lyktes dog med å finne porsjonssnus. Den var god. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Blir man avhängig är man en svag människa. Du viser her at du er like reflektert som et stykke Kneipbrød... Jeg trekker det jeg sa tilbake. Jeg mente ikke å støte deg, beklager. 1 Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Lurer litt på når dere snuser? Snuser dere 24/7, etter måltider, i bilen? Eller andre tider? Personlig snuser jeg på kveldene når jeg gamer eller ser film, og når jeg går til og fra skolen. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Driver og slutter med snus nå (prøver igjen) Klart meg tre dager nå (Onsdag, torsdag og fredag) uten snus overhodet. Blir tøft i morgen tror jeg. Lenke til kommentar
Krisdoffer Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Lurer litt på når dere snuser? Snuser dere 24/7, etter måltider, i bilen? Eller andre tider? Personlig snuser jeg på kveldene når jeg gamer eller ser film, og når jeg går til og fra skolen. For meg er snus etter et godt måltid, på buss, i bil og under film alltid et fast innslag. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Snuser når jeg føler for det. Det er alt for ofte. Lenke til kommentar
plaskedamm Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 snus på morran ,når man jobber og ved spesielle anledninger . min snusboks varer i ca 2 uker varierer veldig noen,noen ganger bare 1 uke ,går for d meste i løs her i gården ,pose av og til hvor lenge varer deres boks bare lurer ? Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 snus på morran ,når man jobber og ved spesielle anledninger . min snusboks varer i ca 2 uker varierer veldig noen,noen ganger bare 1 uke ,går for d meste i løs her i gården ,pose av og til hvor lenge varer deres boks bare lurer ? Porsjon i 3 dager. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Porsjon varer i 3-5 dager. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Jeg vil si maks 3 dager. Kanskje på tide å roe ned snus konsumet? Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 1 boks om dagen.. Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Min boks varer vel omtrent 1,5 dag, dvs to bokser på 3 dager. Litt stort konsum kanskje men sånn har det nå blitt. Når jeg snuser? Hele tiden omtrent. Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Tar meg også en snus når det trengs. Går vel 3 bokser i uka vil jeg tro, prøver å holde meg til 2 bokser i uka, men vil man ha en snus skal man ta seg en snus. Lenke til kommentar
Dolven:P Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Jeg har nå prøvd meg litt frem og kommet til en topp 5 liste! Der stiller jo selvsagt General og Offroad høyt!! 5. Nick and Johnny Strong (porsj) 4. General Original (porsj) 3. Röda Lacket (løs) 2. Offroad Lakris (porsj og løs) 1. Offroad Wintergreen (porsj og løs) Fikk også til å bake min første tønne i dag Som regel har det endt opp med en klump som så mest ut som en sauelort! Takker vel egentlig bakeguiden i første post for suksessen! Det går toppen ca en boks i uka, men nå har jeg tre åpne samtidig. RL løs, N&J Strong og Offroad Lakris porsj Jeg prøvde skruf i går, og fant ut en ting: Jeg synes den er kvalmendes! Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Min toppliste; 1. General Ekstra Sterk, porsjon 2. Grovsnus, løs 3. Nick and Johnny, porsjon 4. Röda Lacket, løs 5. Monte Christo, porsjon Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 1 boks om dagen :O Burde jeg kanskje roan for å ikke miste tenna somn 40-åring? Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 1. General løs 2. Ettan løs 3. Grovsnus løs 4. N&J original portion 5. General ektstra sterk portion Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Synes Grovsnus er oppskrytt. God er den, men forstår ikke hva som er så spesielt med den. Forøvrig ser min liste slik ut: 1. Lucky Strike Bold 2. General Stark Løs 3. Nick and Johnny Strong 4. Thunder Wintergreen 5. Skruf Xtra Stark Lenke til kommentar
Dolven:P Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Fikk takk i denne nyheten på butikken i dag: CATCH PURE MINT! Medium slim fit poser.En long porsjon snus med andre ord. Utrolig kul metall boks og overraskende god etter min smak. Sterk god mint smak, litt søtaktig ettersmak.Smaken varer lenge. Den klart mest smaksrike snusen jeg har kjøpt i Norge. Fikk nesten litt Thunder Frosted følelse av denne, men etter mitt syn er den bedre fordi Thunder Frosted for meg er kvalmende i lengden. Det var ikke denne.Ingen hverdagssnus, men liker du mentol smak så prøv.Bra avvekslingssnus. Veit det er en gammel post, men: Jeg har SÅÅÅÅÅ lyst til å prøve denne, men finner den ikke Men nå koser jeg meg med Offroad Lakris, N&J Strong og Røda Lacket løs, avhengig av timing og humør. Lenke til kommentar
Dolven:P Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Synes Grovsnus er oppskrytt. God er den, men forstår ikke hva som er så spesielt med den. Forøvrig ser min liste slik ut: 1. Lucky Strike Bold 2. General Stark Løs 3. Nick and Johnny Strong 4. Thunder Wintergreen 5. Skruf Xtra Stark Jeg har ikke prøvd Thunder Wintergreen, men det er noe jeg vil gjøre. Går utifra at den har noe den samme smaken som Offroad WG, i og med at det er samme produsent (V2 Tobacco). Lucky Strike Bold, hvordan smaker den? Har veldig lyst til å prøve den men har blitt lurt av boksen før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå