Hanske Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Sammenlignet med her er det jo kanon. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Alltid like kjekt å reise til Sverige for å hamstre inn snus. Venter tålmodig på min onkel som er i Sverige nå. Lovte meg minst en kvote snus. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Tror jeg betalte 350,- for 10bokser med General Ekstra Sterk portion. Ganske grei pris sammenlignet med Norge. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Er det noen som har smakt Godtlands julesnus og Nørdstrømmen julesnus? Lenke til kommentar
Jambimaster Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Nei. Leita tulling etter den i fjor. Håper den dukker opp i år da. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Da tror jeg det har gått ca. 14 dager ut snus. Er sykt snussugen nå. 1 Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Når du har vært så flink, er vel ikke snustråden stedet du burde henge Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Hmm. Jeg klarer ikke å gå lenger enn 2-3 dager uten snus uten at jeg blir gretten. Hvordan klarer du 14 dager? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Er gretten. Og innså at 1000kr mnd ikke har en sum jeg har nok penger til. Slutter ikke for godt, bare til det blir mer penger i kassa. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Bor du langt unna grensa, skjønner jeg det, men med ditt forbruk ville jeg kjørt til Sverige eller svensk-talende områder i Finland - mye billigere. Lenke til kommentar
plaskedamm Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Bor du langt unna grensa, skjønner jeg det, men med ditt forbruk ville jeg kjørt til Sverige eller svensk-talende områder i Finland - mye billigere. [/quo-te] jeg tror det blir litt vanskelig å få tak i snus i finland ,er forbudt med snus der ,så jeg spør hvor i finland får man tak i snus? bor 5 mil fra finland så :-) bor også 16mil t nærmeste butikk i sverige. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Bor du langt unna grensa, skjønner jeg det, men med ditt forbruk ville jeg kjørt til Sverige eller svensk-talende områder i Finland - mye billigere. Tusenkroner mnd ved kjøp av svensksnus. Lurer på hvor dyrt det hadde blit om man kjøpte i Norge. Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 1700 i svenske for min del. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Bor du langt unna grensa, skjønner jeg det, men med ditt forbruk ville jeg kjørt til Sverige eller svensk-talende områder i Finland - mye billigere. jeg tror det blir litt vanskelig å få tak i snus i finland ,er forbudt med snus der ,så jeg spør hvor i finland får man tak i snus? bor 5 mil fra finland så :-) bor også 16mil t nærmeste butikk i sverige. Det er flere steder det er forbudt med snus, men alikevel selges. I Danmark er det forbudt, men de selger General Løs på alle 7-Eleven-kiosker. Ifølge SVENSK wikipedia selges snus i svensk-finland. Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 I Danmark er det lov med løs. Porsjon som er forbudt Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Prøvde Skruf igjen. Det er utrolig lenge siden jeg kjøpte Skruf sist, og må si at Skruf har en veldig spesiell smak og en forferdelig lukt. Er godt å mimre litt tilbake, men er ikke særlig begeistret. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Følte jeg hadde verdens beste tannhygiene i går. Gikk ut fra tannlegekontoret etter en sjekk (0 hull ), og det første jeg gjorde etter at jeg gikk ut var å ta meg en pris, for så å runde hjørnet og kjøpe en Urge Intense på Rema 1000... Prøvde Skruf igjen. Det er utrolig lenge siden jeg kjøpte Skruf sist, og må si at Skruf har en veldig spesiell smak og en forferdelig lukt. Er godt å mimre litt tilbake, men er ikke særlig begeistret. Æsj, ja den lukta er ille... Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Liker skruff jeg. Kanskje ikke fast-snus meteriale, men det funker knall når man vil ha avbrekk fra andre typer. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Jeg synes ikke Skruf lukter ille. Snuser den + General løs til vanlig. Men har endt enkelte ganger at jeg kjøper bokser med Skruf som rett og slett lukter kattapiss Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Finner så mange nettsteder som sier forskjellige ting angående skadersiko ved snusing. Noen som har noen gode sider med litt pålitelige kilder? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå