Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Satt og tenkte litt... Hvorfor registrerer ikke noen svenske snusnettbutikker seg i Brønnøysundregisteret? Hvis de gjør det kan de jo sende lovlig til Norge, uten å betale toll for å få det inn i landet. Det er det samme Elkjøp/Lefdal gjør. Når man kjøper noe fra elkjop.no sendes det fra et sentrallager i Sverige, uten at man betaler toll. Det samme gjør megastore.se

Lenke til kommentar

Hvordan er General Onyx i smaken? Og pris i forhold til Skruf og Nick and Johnny?

Er som alltid litt vanskelig å beskrive en smak, men Onyx er veldig sitrus-preget. Mer sitron/limesmak enn de fleste andre variantene til General. Litt "dypere" smak enn (General) sterk white kan man si, sistnevnte har en mer "frisk" smak.

Prisen er tilsvarende andre merker, hverken spesielt billigere eller dyrere.

Lenke til kommentar

Hvordan er General Onyx i smaken? Og pris i forhold til Skruf og Nick and Johnny?

Er som alltid litt vanskelig å beskrive en smak, men Onyx er veldig sitrus-preget. Mer sitron/limesmak enn de fleste andre variantene til General. Litt "dypere" smak enn (General) sterk white kan man si, sistnevnte har en mer "frisk" smak.

Prisen er tilsvarende andre merker, hverken spesielt billigere eller dyrere.

Okei, takk for svar. Lurte litt på å prøve en rull, skal til Sverige på lør.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte en boks med Skruf sterk i forrige uke, og faen om det ikke er det mest illeluktende dritet jeg har vært borti. Kan virkelig ikke huske at snusen skulle lukte og smake så ille. Lukter som knust meitemark en regnfull dag. Ufyselig. Det blir utvilsomt siste gang jeg kjøper den på år og dag. Satan så mye bedre xtra sterk er. For ikke å snakke om en hvilken som helst løs variant fra swedish match.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte en boks med Skruf sterk i forrige uke, og faen om det ikke er det mest illeluktende dritet jeg har vært borti. Kan virkelig ikke huske at snusen skulle lukte og smake så ille. Lukter som knust meitemark en regnfull dag. Ufyselig. Det blir utvilsomt siste gang jeg kjøper den på år og dag. Satan så mye bedre xtra sterk er. For ikke å snakke om en hvilken som helst løs variant fra swedish match.

Har du prøvd Ettan løs? Ser egentlig på det som en selvfølge at du har. Det har endt opp som min nåværende favoritt hvertfall. Nydelige saker.

Lenke til kommentar

Har du prøvd Ettan løs? Ser egentlig på det som en selvfølge at du har. Det har endt opp som min nåværende favoritt hvertfall. Nydelige saker.

Selvfølgelig har jeg prøvd Ettan ;) God snus, uten tvil, men jeg synes den er litt for finkornet.

Jeg likte den veldig godt, bedre enn General som jeg så på som min tidligere favoritt, dessverre så forsvant boksen utfor broen og ned vannet. Satser på å slutte nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...