Krisdoffer Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Jeg har blitt veldig glad i General Long Sterk. Snuser til vanlig Nick and Johnny, men var overraskende godt med litt forandring. Anbefales. Lenke til kommentar
Intel94 Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Trur eg må prøve den nye Generalen Alltid kjekt å prøve noko nytt Syns General White renner veldig lite no også, syns den rann passelig før, men etter eit par bokser Gøteborgs Rapê syns eg den var blitt mykje tammare :!: Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Hvordan er General Onyx i smaken? Og pris i forhold til Skruf og Nick and Johnny? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Mente det var prat om at de hadde sluttet å selge onyx? Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 I Norge kanskje, men den ligger jo fortsatt ute på Swedish Match' nettsider. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Satt og tenkte litt... Hvorfor registrerer ikke noen svenske snusnettbutikker seg i Brønnøysundregisteret? Hvis de gjør det kan de jo sende lovlig til Norge, uten å betale toll for å få det inn i landet. Det er det samme Elkjøp/Lefdal gjør. Når man kjøper noe fra elkjop.no sendes det fra et sentrallager i Sverige, uten at man betaler toll. Det samme gjør megastore.se Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Nå er det vel ikke på grunn av toll, men på grunn av at advarselen på boksen ikke står på norsk at det å bestille snus fra utlandet er ulovlig Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Det er det jeg selv har skrevet, men med tanke på at all snusen i Norge produseres i Sverige må da det kunne løses... Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Hvordan er General Onyx i smaken? Og pris i forhold til Skruf og Nick and Johnny? Er som alltid litt vanskelig å beskrive en smak, men Onyx er veldig sitrus-preget. Mer sitron/limesmak enn de fleste andre variantene til General. Litt "dypere" smak enn (General) sterk white kan man si, sistnevnte har en mer "frisk" smak. Prisen er tilsvarende andre merker, hverken spesielt billigere eller dyrere. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Hvordan er General Onyx i smaken? Og pris i forhold til Skruf og Nick and Johnny? Er som alltid litt vanskelig å beskrive en smak, men Onyx er veldig sitrus-preget. Mer sitron/limesmak enn de fleste andre variantene til General. Litt "dypere" smak enn (General) sterk white kan man si, sistnevnte har en mer "frisk" smak. Prisen er tilsvarende andre merker, hverken spesielt billigere eller dyrere. Okei, takk for svar. Lurte litt på å prøve en rull, skal til Sverige på lør. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 15. november 2010 Forfatter Del Skrevet 15. november 2010 Jeg kjøpte en boks med Skruf sterk i forrige uke, og faen om det ikke er det mest illeluktende dritet jeg har vært borti. Kan virkelig ikke huske at snusen skulle lukte og smake så ille. Lukter som knust meitemark en regnfull dag. Ufyselig. Det blir utvilsomt siste gang jeg kjøper den på år og dag. Satan så mye bedre xtra sterk er. For ikke å snakke om en hvilken som helst løs variant fra swedish match. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Dere vet hvordan det lukte etter noen har vært på do med SJETTA? Sånn lukter Skruf Xtra Stark Portion hos meg nå. Hva faen er feil med batchene jeg får? Hull i dem, noen veldig våte, noen poser nesten tomme (uten hull) Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Jeg kjøpte en boks med Skruf sterk i forrige uke, og faen om det ikke er det mest illeluktende dritet jeg har vært borti. Kan virkelig ikke huske at snusen skulle lukte og smake så ille. Lukter som knust meitemark en regnfull dag. Ufyselig. Det blir utvilsomt siste gang jeg kjøper den på år og dag. Satan så mye bedre xtra sterk er. For ikke å snakke om en hvilken som helst løs variant fra swedish match. Har du prøvd Ettan løs? Ser egentlig på det som en selvfølge at du har. Det har endt opp som min nåværende favoritt hvertfall. Nydelige saker. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Prøvde Catch White Liquorice, den var laber og smakløs. Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Prøvde Catch White Liquorice, den var laber og smakløs. merkelig, får di gangene jeg gidder å kjøpe en catch lakris så smaker den veldig god lakris og fins ikke laber. :o Hver sin smak selvfølgelig.. Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Har du prøvd Ettan løs? Ser egentlig på det som en selvfølge at du har. Det har endt opp som min nåværende favoritt hvertfall. Nydelige saker. Min favoritsnus också. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 16. november 2010 Forfatter Del Skrevet 16. november 2010 Har du prøvd Ettan løs? Ser egentlig på det som en selvfølge at du har. Det har endt opp som min nåværende favoritt hvertfall. Nydelige saker. Selvfølgelig har jeg prøvd Ettan God snus, uten tvil, men jeg synes den er litt for finkornet. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Har du prøvd Ettan løs? Ser egentlig på det som en selvfølge at du har. Det har endt opp som min nåværende favoritt hvertfall. Nydelige saker. Selvfølgelig har jeg prøvd Ettan God snus, uten tvil, men jeg synes den er litt for finkornet. Jeg likte den veldig godt, bedre enn General som jeg så på som min tidligere favoritt, dessverre så forsvant boksen utfor broen og ned vannet. Satser på å slutte nå. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Betalte 330 NOK for en rull Nick & Johnny strong i dag. Er 33 kroner boksen et godt kjøp i Sverige? Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Betalte 330 NOK for en rull Nick & Johnny strong i dag. Er 33 kroner boksen et godt kjøp i Sverige? Lå på samme prisen når jeg var der ifjor for en boks Skruf portion, personlig vil jeg si det er ett godt kjøp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå