Skunkish Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Noen som vet et sted på nettet med ei liste på hvor mye nikotin det er i forskjellige snus? Gjør ikke noe om den ikke inneholder alle snusene (regner med det er en god del), men helst de mest vanlige Tenker for å sammenlikne f. eks. Skruf sterk mot General ekstra sterk http://worldwidesnus.com/ Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Noen som vet et sted på nettet med ei liste på hvor mye nikotin det er i forskjellige snus? Gjør ikke noe om den ikke inneholder alle snusene (regner med det er en god del), men helst de mest vanlige Tenker for å sammenlikne f. eks. Skruf sterk mot General ekstra sterk Det står en oversikt i førstepost. Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 (endret) Tusen takk, begge to Forresten, er det mye frakt på den siden? Må man betale toll og en del avgifter, eller er det mulig å spare på å bestille derfra? EDIT: Må nevnes at jeg er litt flau over å ikke titte på førsteposten Endret 10. november 2010 av kjermy Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Det er ikke lov å bestille snus i fra utlandet. Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Aah, ok... Man lærer for hver dag som går Er ikke så utrolig lenge jeg har snust, så jeg kan ikke alle slike detaljer. Takk for all hjelp Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Det er ikke lov å bestille snus i fra utlandet. Du har lov så lenge advarselsklistremerket er skrevet på norsk. Har hørt om en butikk (husker ikke hvilken) som erstatter de originale labelsene med nye på norsk. Men dersom den blir stoppet i toll må man betale norske kioskpriser, så det er ikke anbefalt. Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Det er ikke lov å bestille snus i fra utlandet. Du har lov så lenge advarselsklistremerket er skrevet på norsk. Har hørt om en butikk (husker ikke hvilken) som erstatter de originale labelsene med nye på norsk. Men dersom den blir stoppet i toll må man betale norske kioskpriser, så det er ikke anbefalt. Jeg er rimelig sikker på at den siden er norsk. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Det er ikke lov å bestille snus i fra utlandet. Du har lov så lenge advarselsklistremerket er skrevet på norsk. Har hørt om en butikk (husker ikke hvilken) som erstatter de originale labelsene med nye på norsk. Men dersom den blir stoppet i toll må man betale norske kioskpriser, så det er ikke anbefalt. Jeg er rimelig sikker på at den siden er norsk. Nei, svensk. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Da satt jeg her med en Julesnus (den blå) og synes smaken var ganske grei. Jeg lurer på smaker denne julesnusen det samme som Nordstrømmen julesnusen? Noen som har testet begge? Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Da satt jeg her med en Julesnus (den blå) og synes smaken var ganske grei. Jeg lurer på smaker denne julesnusen det samme som Nordstrømmen julesnusen? Noen som har testet begge? Hvor fikk du tak i den? :o Er det løs eller portion? 1 Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Det er ikke lov å bestille snus i fra utlandet. Tror denne infoen bør legges i førstepost med ekstra stor skrift i og med at det nesten daglig kommer spørsmål om akkurat denne saken Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Da satt jeg her med en Julesnus (den blå) og synes smaken var ganske grei. Jeg lurer på smaker denne julesnusen det samme som Nordstrømmen julesnusen? Noen som har testet begge? Hvor fikk du tak i den? :o Er det løs eller portion? Det er løs, mamma kjøpte den til meg når hun var i Sverige. Lenke til kommentar
Intel94 Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Syns denne er sykt bra, tenker då hovedsaklig på engelskkunskapane hans Funker dette virkelig også? kunne vært artig å prøvd :!: http://www.youtube.com/watch?v=BVgghqyG7kY Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Har mine tvil. Et par dråper med kaffe har gjort susen for min del tidligere. Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Tviler på det sterkeste. Noen som har gode tips tho? Titt og ofte må jeg kjøpe snus som ligger i vensafe. Vensafe er ikke kjent for å være spesielt gode på å holde snus kald (holder 10-15 grader) fordi de er hovedsakelig laget for å bevare vanlig rullings, røyk osv. under perfekte omstendigheter. Lenke til kommentar
Intel94 Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Er det mange som har prøvd ut den nye General Long? korleis er denne i smak og konsistens? såg etter den i går, men den var ikkje inne på Coop Extra. Ikkje hadde dei Gøteborgs Rapê inne heller, som er min favoritt for tida Så då vart det General White Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Julesnus? Det skall jag pröva. Vad smakar den? Julgran/juletre? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Tviler på det sterkeste. Noen som har gode tips tho? Titt og ofte må jeg kjøpe snus som ligger i vensafe. Vensafe er ikke kjent for å være spesielt gode på å holde snus kald (holder 10-15 grader) fordi de er hovedsakelig laget for å bevare vanlig rullings, røyk osv. under perfekte omstendigheter. Legg en eplebit, drue bit eller en frukt nede i den, og la den ligge der litt. Snusen blir fin og fuktig igjen da. Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Tviler på det sterkeste. Noen som har gode tips tho? Titt og ofte må jeg kjøpe snus som ligger i vensafe. Vensafe er ikke kjent for å være spesielt gode på å holde snus kald (holder 10-15 grader) fordi de er hovedsakelig laget for å bevare vanlig rullings, røyk osv. under perfekte omstendigheter. Legg en eplebit, drue bit eller en frukt nede i den, og la den ligge der litt. Snusen blir fin og fuktig igjen da. Er det kun for løs, eller kan det funke for porsjon også? Lenke til kommentar
Stephenjazz Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Er det mange som har prøvd ut den nye General Long? korleis er denne i smak og konsistens? såg etter den i går, men den var ikkje inne på Coop Extra. Ikkje hadde dei Gøteborgs Rapê inne heller, som er min favoritt for tida Så då vart det General White Den smaker nesten det samme som 02 portion. God smak og renner overraskende lite til å være general Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå