Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, sikkert mer enn det er her. Men der knyttes ikke nikotininnhold opp mot det å være tøff - hvis argumentasjonen min gir noen mening. :p

Og nei, sier ikke at vi er sånn - greier bare alle under samme kam, slik Swedish Match gjerne gjør når de tenker produktlansering. ;)

Lenke til kommentar

Ja, sikkert mer enn det er her. Men der knyttes ikke nikotininnhold opp mot det å være tøff - hvis argumentasjonen min gir noen mening. :p

Og nei, sier ikke at vi er sånn - greier bare alle under samme kam, slik Swedish Match gjerne gjør når de tenker produktlansering. ;)

Ja, det er sikkert riktig,

Er det flere som blir kvalme av snus på tom mage?

Ble det i starten, men gkk seg til!

Det har gått seg til for meg og, nå...

Lenke til kommentar

Det har noe med at her i Norge er snus noe man starter med fordi man vil slutte å røyke. Siden røykere som slutter å røyke ved å begynne med snus gjerne har høyere toleranse for nikotin opplever de at "svak" (normal) snus ikke gir de tilstrekkelig nikotin. Da velger de heller de sterkere variantene. I Sverige går ikke folk omveien gjennom røyk før de begynner å snuse i like stor grad som her, og har derfor mindre behov for sterk snus i deres marked.

Det har ikke så mye med "kulheten" av å bruke sterk snus å gjøre, selv om man gjerne skulle trodd det når man ser 14-åringer her i tråden som har snust i to uker og ønsker noe som er sterkere. Husk at voksne er et langt større marked enn unger, og de produserer jo snus som brorparten av markedet ønsker. For øyeblikket ønsker markedet sterk snus av tidligere nevnte årsaker.

• Liker 1
Lenke til kommentar

raid2, din teori høres mye mer valid ut. Vil dog tro at det er en kombinasjon, har nemlig hørt svensker si at de snuser Skruf Orginal - for hvorfor snuse Sterk, mens det i Norge gjerne er vice versa har jeg fått inntrykk av.

Og Hanske, sosialistene gjør alltid riktig - de riktige sosialistene vel å merke. ;)

Lenke til kommentar

Og Hanske, sosialistene gjør alltid riktig - de riktige sosialistene vel å merke. ;)

Ja, de riktige sosialistene. Den dagen jeg får lov til å stemme blir det Venstre.

Når ble Venstre sosialister?

Sosialistisk Venstreparti ftw. ;)

Men fra politikk til snus; noen som vet om det kommer til å lanseres nye typer julesnus i år i Norge?

Litt lei av Nordstrøm sin fra i fjor, hadde vært bra med noe nytt.

Lenke til kommentar

Men fra politikk til snus; noen som vet om det kommer til å lanseres nye typer julesnus i år i Norge?

Noen som vil ha enda høyere snusavgifter enn det vi får i etterjulsgave ja. :cry:

Forresten har jeg enda tilgode å smake en god julesnus. Anbefal en her og overbevis meg om du finner en god.

Lenke til kommentar

Ja, de riktige sosialistene. Den dagen jeg får lov til å stemme blir det Venstre.

Når ble Venstre sosialister?

Sosialliberalt... De er ikke SV-sosialister, men de heller mot sosialismen.

Lenke til kommentar

Kronan Lös är, enligt min smak, en av de godaste snusen.

Den är duglig för alla möjliga tillfällen.

Ett, som man säger i Anglrnas land, alla-round snus.

Men nu har invandrarhelvetena som tagit över butiken i byn slutat sälja Kronan. :thumbdown:

De försöker förinta det nordiska folket!

Lenke til kommentar

Noen som vet et sted på nettet med ei liste på hvor mye nikotin det er i forskjellige snus? Gjør ikke noe om den ikke inneholder alle snusene (regner med det er en god del), men helst de mest vanlige

Tenker for å sammenlikne f. eks. Skruf sterk mot General ekstra sterk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...