Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes det er vanskelig å finne Kronan, jeg. På Narvesen sa en dame bare "jeg skjønner ikke hva du mener, jeg, men du kan godt få en Skruf til halv pris som plaster på såret"... Er ikke Knox laget av Skruf-folkene?

Særriøst? Sa hun det?

Jo, jeg mener å ha hørt noe om det lengre tilbake i tråden.

Ja, det er helt sant!

er det bare jeg som føler en viss kvalme når jeg snuser skruf? får det ikke av de andre snusene.

Jeg får også det. Prøv Kronan.

Lenke til kommentar

Noen som har sett nye boksen til Montecristo? Samme materiale som den gamle, samme fargene, men de har lagt inn et spyttelokk på undersiden. Ganske fancy, men skjønte ingenting når jeg så at det var en liten "klump" som kom opp av bunnen.

Har også blitt 20g, forrige Montecristoen jeg kjøpte var 24g.

Lenke til kommentar

Kan noen fortelle meg hva som er greia med skruf? Jeg har seriøst aldri skjønt det. Det finnes sinnykt mange forskjellige typer snus, så at folk velger SKRUF har jeg store problemer med å skjønne.

Som sagt fler ganger i tråden her, så smaker den ikke spesielt godt. Den har også en noe kvalmende effekt. Når du åpner boksen er det en stank som kan drepe. Når du stikker fingeren neddi der, får du masse dritt på henda dine (noe man ikke bør av en boks med prosjonsnus imo).

Skruf er rett og slett bare udelikat, smaker ikke noe særlig bra, og er rett og slett kjedelig.

HVA er det som gjør at så utrolig mange velger å snuse denne jorden?

Bare litt sånn frustrert her jeg sitter.

Lenke til kommentar

Er det noen som veit hvor lenge snus holder seg i romtemperatur?

Hvis det har noe å si sikter jeg til porsjon. Både "vanlig" og white

Du har nok brukt den opp før du burde bekymre deg for det ;)

Ja.. Jeg har en boks i ca. en uke.

Kan noen fortelle meg hva som er greia med skruf? Jeg har seriøst aldri skjønt det. Det finnes sinnykt mange forskjellige typer snus, så at folk velger SKRUF har jeg store problemer med å skjønne.

Som sagt fler ganger i tråden her, så smaker den ikke spesielt godt. Den har også en noe kvalmende effekt. Når du åpner boksen er det en stank som kan drepe. Når du stikker fingeren neddi der, får du masse dritt på henda dine (noe man ikke bør av en boks med prosjonsnus imo).

Skruf er rett og slett bare udelikat, smaker ikke noe særlig bra, og er rett og slett kjedelig.

Jeg er enig! Lukten er ikke til å holde ut! Den er heller ikke den billigste. I Sverige tror jeg det er 300 NOK for et tårn general portion og 360 for Skruf... Bruker skruf nå, men det er bare fordi jeg ikke har fått påfyllet mitt av Kronan..

Lenke til kommentar

Er det noen som veit hvor lenge snus holder seg i romtemperatur?

Hvis det har noe å si sikter jeg til porsjon. Både "vanlig" og white

Du har nok brukt den opp før du burde bekymre deg for det ;)

Ja.. Jeg har en boks i ca. en uke.

Jeg er enig! Lukten er ikke til å holde ut! Den er heller ikke den billigste. I Sverige tror jeg det er 300 NOK for et tårn general portion og 360 for Skruf... Bruker skruf nå, men det er bare fordi jeg ikke har fått påfyllet mitt av Kronan..

Skruf - Orginal er den beste av skruf

Løs - General

General - The long experience er faktisk veldig digg!

Lenke til kommentar

Skruf - Orginal er den beste av skruf

Løs - General

General - The long experience er faktisk veldig digg!

Hvis original er Skrufs beste må de andre være tortur...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Skruf er den kjedeligste snusen jeg noen gang har vært borti.

Smaken er jo forskjellige hos alle da.

Men jeg er enige med dere, har snuset Skruf i overkant av 2 år nå. Og man går grundig lei den kjedelige smaken etterhvert.

Fått hekta på Ettan Løs nå, det var en avvekslingssnus før.

På jobben selger de bare General Original Løs og Pose, så det går mye i de to også.

Lenke til kommentar

Ikke bestill fra utlandet hvis du tenker på det. Ulovlig så lenge i advarslen står på norsk. Pakken vil bli sendt i retur, og butikken vil ikke gi deg pengene tilbake. Er du uheldig gir butikken deg gebyr... For å svare på spørsmålet ditt har jeg ikke smakt juleutgaver av snus.

Lenke til kommentar

Sitter å snuser en Nordstrømmen julesnus løs nå faktisk. Snuser den fordi jeg gikk tom for snus, og ikke har anledning til å kjøpe nytt før i morgen tidlig - og hadde en nordstrømmen julesnus liggende fryst i frysen fra i fjor.

At jeg lot den ligge fryst i nesten et år bør vel si nok om hvordan den smaker. ;) Porsjonen smaker dog ikke så verst, men kan fort bli mye.

Lenke til kommentar

Enig med deg! Jeg snuser alt borsett fra Skruf. Hater at den er så populær.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...