Hanske Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Ja, den må nok bare prøves. Men er litt bekymret for helsa mi, med tanke på dens høye nikotininnhold. Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Støttes. Nick & johnny er min absolutte favoritt - snust den fast i to år uten å bli lei. Men vil igjen si at når man kun er 15 år burde man kanskje vurdere å slutte dersom man ikke allerede er blitt avhengig - penger er vel ikke akkuratt noe en normal 15-åring flyter over av. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Nei, du kan ha rett i det. Men på den annen side har jeg jo kanskje mer enn en voksen. Jeg tjener 2-3000 per måned på jobben min, og har jo bare morosaker å bruke dem på. Voksne har jo alle forpliktelsene sine, og et press på å spare. Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Joda, men to-tre tusen i mnd som man setter inn på en sparekonto kommer godt med når man skal ha lappen + bil ved fylte 18 år - tro meg. Brukte alt for mye penger på snus før jeg ble 18 - angrer på det samtidig som jeg ikke gjør det. Mye penger, samtidig som det var brukt på noe jeg synes er godt. Eneste jeg angrer på er at jeg er blitt avhengig av noe jeg ikke engang orker tanken på å prøve å slutte med - vet at jeg er for avhengig. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Ja.. Men jeg har jo en drøss av penger på sparekonto etter konfirmasjon, pluss gaver av besteforeldre. Lenke til kommentar
Krisdoffer Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Luksusproblem. Mer penger på konto betyr større fortjeneste den dagen du bruker de. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Enig! Du vil ikke angre den dagen du skal kjøpe bil eller bolig. Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Nettopp prøvd Catch lakris, gud så god :o Nesten så jeg bytter bort General ekstra sterk mot den :o (MEN bare nesten) Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Jøss, er den god? Har bare hørt negativt om catch. Har en kamerat i Sverige nå. Venter på litt Lucky white portion, samt et tårn kronan. Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 (endret) Husker catch lakris var spesielt fin når jeg starta snuse uten å like snussmaken. Når jeg begynte å like smaken byttet jeg fort, dog - blir fort for mye smak fra Catch. Endret 5. november 2010 av Zodihax Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Hei! For meg ville det vært veldig hjelpsomt om alle postet favorittsnusen sin. Min er Kronan Portion, simpelthen fordi jeg synes den var god . Kan dere si hvilke dere synes er best, om det er løs eller portion, og fortelle hvorfor? Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 General Ekstra sterk portion er min favoritt. Grunnen er at den har en veldig god og ekte tobakksmak til å være portion. Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Etter mye frem og tilbake så endte jeg opp på General original portion og General løs. Favorittsnusen man ikke blir lei! Husker jeg ble møkklei skruf og de merkene. Prøvde meg også på Claq Qui, god i starten, men ble fort lei den og. Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 (endret) Min favorittporsjon (den jeg snuser daglig mao.) er Nick & Johnny, mens min favorittløs (den jeg snuser på LAN, på ferie osv.) er Knox Løs - men General Løs kommer på en ekstremt sterk andreplass iom. at Knox Løs ikke kan oppdrives i Norge så vidt meg bekjent. Endret 6. november 2010 av Zodihax Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Synes det er vanskelig å finne Kronan, jeg. På Narvesen sa en dame bare "jeg skjønner ikke hva du mener, jeg, men du kan godt få en Skruf til halv pris som plaster på såret"... Er ikke Knox laget av Skruf-folkene? Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Synes det er vanskelig å finne Kronan, jeg. På Narvesen sa en dame bare "jeg skjønner ikke hva du mener, jeg, men du kan godt få en Skruf til halv pris som plaster på såret"... Er ikke Knox laget av Skruf-folkene? Særriøst? Sa hun det? Jo, jeg mener å ha hørt noe om det lengre tilbake i tråden. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 http://skruf.se/ Our BRands Lenke til kommentar
Cl1ck Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 er det bare jeg som føler en viss kvalme når jeg snuser skruf? får det ikke av de andre snusene. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Snusa Skruf fast i 4 år nå. Ikke noe problemer. Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 er det bare jeg som føler en viss kvalme når jeg snuser skruf? får det ikke av de andre snusene. Ja, smaken til skruf blir ikke så godt tatt i mot her heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå