Kakelagringsdirektivet Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 (endret) . Endret 12. oktober 2016 av Kakelagringsdirektivet Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Göteborg porsjon er ikke god. Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 (endret) . Endret 12. oktober 2016 av Kakelagringsdirektivet Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Jeg har snust i tre uker. Har brukt skruf portion original. Snuser ikke mye, 2-4 bleier per dag, men skruf smaken begynner å irritere meg. Når jeg går ute (som jeg som regel gjør når jeg snuser) er ikke smaken irriterende, men når jeg sitter hjemme er den fæl. Liker heller ikke lukten. Har luktet, men ikke prøvd, General Løs, og liker denne lukten bedre. Er det noen som har tips til hvilken type jeg burde prøve? Vil helst ikke gå noe særlig over Skrufs nikotininnhold. Det gjør ikke noe at snusen ikke selges i Norge, for jeg skal kjøpe i Sverige. Den bør heller ikke koste mer en Skruf... General portion eller Nick And Johnny Dem er veldig gode, samtidig er dem ikke altfor sterke. General ligger vell på ca 8 mg, mens N&J på 11 mg. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Har snust i en ukes tid nå, og må si jeg merker effekten av N&J Strong White mindre og mindre. Vet det er 11mg i den, og er derfor klassifisert som sterk snus, men synes den gir liten effekt. Noen andre som har samme feelingen? Tenkte jeg skulle teste brun-varianten. Men er den tatt vekk fra markedet? Leste at den hvite skulle erstatte black, og ser at ikke butikker selger den. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Takk til alle som har gitt råd. I dag ble jeg virkelig ferdig med Skruf. Har gått i hele dag, uten å ville ha snus. Snarere blitt litt uggen av tanken... Glad jeg ikke er avhengig, da Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 (endret) Har snust i en ukes tid nå, og må si jeg merker effekten av N&J Strong White mindre og mindre. Vet det er 11mg i den, og er derfor klassifisert som sterk snus, men synes den gir liten effekt. Noen andre som har samme feelingen? Tenkte jeg skulle teste brun-varianten. Men er den tatt vekk fra markedet? Leste at den hvite skulle erstatte black, og ser at ikke butikker selger den. Mhm, white skal erstatte black (som er av markedet), men brun vil selvsagt bestå - ellers ville det blitt hett her i gården! Hanske: Bra, slutt mens du kan. Endret 3. november 2010 av Zodihax Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Jaja, sprakk jeg . Neida, hadde ikke planer om å slutte, bare bytte type. Kjenner den deilige avslappende effekten nå. Men: Jeg har lest at grunnen til at snus gir gule tenner er at snusen setter seg i mikroskopiske sprekker i tennene. Betyr det at tennene ikke blir gule, eller blir mindre gule av bleiesnus, iom at man ikke er i direkte kontakt med snusen? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Hvorfor ikke bare slutte om du ikke liker det? Om noen måneder vil du ikke kjenne noen effekt lenger, og du sitter kun igjen med smaken. Liker du ikke smaken så er det ikke noe poeng i å starte. Men for å være på den mer saklige siden så er Skruf en døll og kjedelig snus. Lenke til kommentar
iKent Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Noen som vet om man fortsatt får tak i claq qui på noen butikker inne i byen i oslo? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. november 2010 Forfatter Del Skrevet 3. november 2010 Har ikke sett den på lenge. Helt ærlig hadde jeg glemt snusen helt. Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Jaja, sprakk jeg . Neida, hadde ikke planer om å slutte, bare bytte type. Kjenner den deilige avslappende effekten nå. Men: Jeg har lest at grunnen til at snus gir gule tenner er at snusen setter seg i mikroskopiske sprekker i tennene. Betyr det at tennene ikke blir gule, eller blir mindre gule av bleiesnus, iom at man ikke er i direkte kontakt med snusen? Ja, den avslappende effekten er god. Jeg har snust i rundt 3 år nå og kjenner ikke noe av ekstra sterk general så nå snuser jeg pga smaken. Hvis du ikke liker smaken, men liker den avslappende effekten ville jeg sluttet hvis jeg var deg. Skal ikke si at du SKAL fortsette med snusing om du liker smaken. Jeg har ikke hatt noe problemer med gule tenner pga snusing. Så lenge du pusser gebisset hver dag så skal det gå veldig fint. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Jeg har vært og kjøpt en annen nå - Kronan. Fornøyd med den. Lenke til kommentar
huggy Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Jeg har vært og kjøpt en annen nå - Kronan. Fornøyd med den. Hva koster en Kronan for tiden? Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Kjøpte på bensinstasjon. Måtte ut med 70 kroner tror jeg. Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Kronan er faktisk god. Men kjøp på matvare butikker, MYE billigere Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Ja, jeg vet det, men det passet best å kjøpe på stasjon. Skal til Sverige til helgen, så da kjøper jeg vel et tårn der. Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Ja, jeg vet det, men det passet best å kjøpe på stasjon. Skal til Sverige til helgen, så da kjøper jeg vel et tårn der. Høres bra ut Anbefaler at du kanskje prøver ut N&J og/eller general portion Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Takk for tipset. Har jo kvota, da... Får jo ikke så mange boksene der. Gikk inn på wikipedia, og ble ganske stolt da jeg leste at et av de mest populære snusmerkene, både i Norge og Sverige, er norsk. (N&J) Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Takk for tipset. Har jo kvota, da... Får jo ikke så mange boksene der. Gikk inn på wikipedia, og ble ganske stolt da jeg leste at et av de mest populære snusmerkene, både i Norge og Sverige, er norsk. (N&J) N&J er veldig populært og er en god grunn til det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå