Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hater når tollerne vurderer om de skal stoppe deg eller ikke, jævlig situasjon å være i..

Absolutt.

Hvis man tar gamlebroa over svinesund pleier de å stå med en Skoda nede i dumpa der man svinger til venstre for å komme til E6 (Sponvikveien). De fulgte etter en venn av meg for noen måneder siden og stoppa dem ved avkjøringa til Fv118. De hadde litt over kvoten i bilen for å si det sånn. Saftig forelegg og beslag ble resultatet av det.

De fulgte etter meg en liten stund på samme strekningen en gang, men bilen min var nok ikke mistenksom nok for dem. Smugler aldri mer enn maks en-to bokser snus eller en ekstra boks øl, så jeg har ikke så mye å bekymre meg for om jeg skulle bli stoppa, men det er likevel stressende å ha de dømmende øynene stirrende på seg.

Det som er greit for meg er at de vennene jeg drar med over grensa ikke bruker tobakk selv, så da får jeg 3-4 snuskvoter totalt :)

Endret av raid2
Lenke til kommentar

Pleier alltid ta med meg litt ekstra når jeg er der. Men gjemmer det som er over godt. Gjemt det blant annet under et rom i bagasjerommet, der reservedekk, varseltrekant osv ligger, og tilogmed inni setetrekket. Har tatt med meg 7-8 stokker noen ganger. Noia en gang da det var toll og de så ut til å stoppe annenhver bil ca. Men heldigvis ble vi ikke vinket inn. Gjelder å ha en bil som ser fin og ren ut :D

Lenke til kommentar

Jeg har snust i tre uker. Har brukt skruf portion original. Snuser ikke mye, 2-4 bleier per dag, men skruf smaken begynner å irritere meg. Når jeg går ute (som jeg som regel gjør når jeg snuser) er ikke smaken irriterende, men når jeg sitter hjemme er den fæl. Liker heller ikke lukten. Har luktet, men ikke prøvd, General Løs, og liker denne lukten bedre. Er det noen som har tips til hvilken type jeg burde prøve? Vil helst ikke gå noe særlig over Skrufs nikotininnhold. Det gjør ikke noe at snusen ikke selges i Norge, for jeg skal kjøpe i Sverige. Den bør heller ikke koste mer en Skruf...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...