surtei Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Jeg skal ha det til Storbrittania, hvor det er andre regler Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Såvidt jeg forstår fra rask Googling kan du vel importere etter EU sine regler, altså "til eget bruk", men selger MÅ betale VAT på det. Lenke til kommentar
surtei Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Så viss jeg kjøper snus fra Northerner sine produkter uten VAT, så kan det bli problemer? Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 (endret) . Endret 12. oktober 2016 av Kakelagringsdirektivet Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Var i sverige i helgen, for og si det sånn så har jeg snus ut de neste 2 - 3 måndene Digg. Kompis av meg kjøpte snus for 11'000 kroner for et par uker siden der. Solgte en del av det da, men likevel nokså sykt. Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 (endret) . Endret 12. oktober 2016 av Kakelagringsdirektivet Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 En kompis av meg hadde tatt med seg 12 tårn engang han var i Sverige, greit for han at han ikke ble stoppa da. Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Har ikke nerver til slikt jeg, så utrolig kjipt å bli stoppet. :| Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Hater når tollerne vurderer om de skal stoppe deg eller ikke, jævlig situasjon å være i.. Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 (endret) Hater når tollerne vurderer om de skal stoppe deg eller ikke, jævlig situasjon å være i.. Absolutt. Hvis man tar gamlebroa over svinesund pleier de å stå med en Skoda nede i dumpa der man svinger til venstre for å komme til E6 (Sponvikveien). De fulgte etter en venn av meg for noen måneder siden og stoppa dem ved avkjøringa til Fv118. De hadde litt over kvoten i bilen for å si det sånn. Saftig forelegg og beslag ble resultatet av det. De fulgte etter meg en liten stund på samme strekningen en gang, men bilen min var nok ikke mistenksom nok for dem. Smugler aldri mer enn maks en-to bokser snus eller en ekstra boks øl, så jeg har ikke så mye å bekymre meg for om jeg skulle bli stoppa, men det er likevel stressende å ha de dømmende øynene stirrende på seg. Det som er greit for meg er at de vennene jeg drar med over grensa ikke bruker tobakk selv, så da får jeg 3-4 snuskvoter totalt Endret 1. november 2010 av raid2 Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Pleier alltid ta med meg litt ekstra når jeg er der. Men gjemmer det som er over godt. Gjemt det blant annet under et rom i bagasjerommet, der reservedekk, varseltrekant osv ligger, og tilogmed inni setetrekket. Har tatt med meg 7-8 stokker noen ganger. Noia en gang da det var toll og de så ut til å stoppe annenhver bil ca. Men heldigvis ble vi ikke vinket inn. Gjelder å ha en bil som ser fin og ren ut Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Er det kommet en ny general? En kompis babla om at det var kommet en avlang en. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Er det kommet en ny general? En kompis babla om at det var kommet en avlang en. Det er det. Heter General Long sterk Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Er det kommet en ny general? En kompis babla om at det var kommet en avlang en. General Long Sterk, som ikke er god etter min mening. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Den finnes vel i orginal versjon og om jeg ikke tar helt feil. Selv synes jeg den var ok. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Jeg har snust i tre uker. Har brukt skruf portion original. Snuser ikke mye, 2-4 bleier per dag, men skruf smaken begynner å irritere meg. Når jeg går ute (som jeg som regel gjør når jeg snuser) er ikke smaken irriterende, men når jeg sitter hjemme er den fæl. Liker heller ikke lukten. Har luktet, men ikke prøvd, General Løs, og liker denne lukten bedre. Er det noen som har tips til hvilken type jeg burde prøve? Vil helst ikke gå noe særlig over Skrufs nikotininnhold. Det gjør ikke noe at snusen ikke selges i Norge, for jeg skal kjøpe i Sverige. Den bør heller ikke koste mer en Skruf... Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 General løs er i mine øyne den desidert beste snusen, ettan løs og grovsnus løs også høyt oppe på listen min. N&J portion syns jeg er den beste portion snusen, litt sterkere enn skruf original. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Takk. Glemte å si det, men det må være porsjonssnus Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Hvis du må ha en snus som er ca like sterk som skruf, så syns jeg grovsnus portion er ganske god. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå