Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!


Anbefalte innlegg

Nyhus, det er din mening..

Selvfølgelig er det min mening, meninger kan ikke være annet enn subjektive.

 

Og ja, skruf er veldig god snus fram til den begynner å renne, da smaker det avføring hele veien. Derfor er det særdeles bra Skruf kjører såpass tørre porsjoner at det skal veldig mye til at de renner noe særlig. Skal også nevne at hvit skruf smaker sterkere enn de andre typene og derfor verre.

 

Noe selvmotsigende her?

Jeg pleier veldig sjelden å sutte på snusen når jeg bruker den, mao har ikke smak så mye å si. Unntaket er selvfølgelig om snusen renner mye, noe Skruf aldri gjør. Så vær snill å vær litt mer spesifikk på hva som er selvmotsigende i det jeg skrev, jeg har nemlig store problemer med å forstå hva du mener.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du sier at skruf white er bra, samtidig som du sier alle skruf smaker dritt.. Dette synes jeg er selvmotsigende..

Om du leste hva jeg svarte deg ville du forstå at det er langt fra selvmotsigende. Skruf generelt begynner først å renne etter fryktelig lang tid, såpass lang tid at jeg har tatt den en time i forveien. Mao er ikke smaken noe problem. Det endrer derimot ikke at snusen smaker horribelt når den først begynner å renne.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
Det endrer derimot ikke at snusen smaker horribelt når den først begynner å renne.

Det er jo da din mening, min mening angående smaken til Skruf når den renner er at det smaker godt, og da tilfredstiller Skruf mitt behov.

 

Det er også dette med smak og behag, det vil bestandig være andre som syns det smaker godt, og noen som syns det smaker forferdelig.

 

 

Jeg syns Pepsi er bedre enn Cola, og jeg kan garantere at noen her inne er uenig.

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar
Det er jo da din mening

Hvem sin mening skulle det vært om det ikke var min? Hva en liker er subjektivt, som jeg skrev før i tråden, og ikke noe det hjelper å krangle på. Diskusjonen var om mine innlegg var motstridende, noe de åpenbart ikke var. Om jeg hadde skrevet Skruf hvit er kjempe god og deretter skrevet alt av Skruf suger, da ville jeg forstå at folk begynte å lure. Men dette var ikke tilfellet.

 

Er det noen som har noe å si om Grovsnus Porsjon?

Aldri sett i Norge. God nok snus det, ikke på nivå med sin løse bror(what a phun), men over gjennomsnittet.

 

Btw, Tab ftw.

Lenke til kommentar
Meinde du Romeo y Julietta? Som i sigarmerket? Om desse har eit snusmerke, hadde eg vore ytterst takknemmeleg om du kunne opplyst om kor det er mogleg å få tak i dette.

 

Sist jeg kjøpte dem var det på Deli De Luca, men forbehold om at det er nesten et år siden jeg sluttet å snuse.

Lenke til kommentar

Hva syntes dere om Nick (and johnny)?

Selv syntes eg at dette er en av de beste snusene eg har prøvd, men en venn av meg syntes ikke smaken ikke er så god og ligner på general sin smak men eg syntes ikke det er noen likheter mellom N&J og general.

Endret av Its-me
Lenke til kommentar
Det er jo da din mening

Hvem sin mening skulle det vært om det ikke var min? Hva en liker er subjektivt, som jeg skrev før i tråden, og ikke noe det hjelper å krangle på. Diskusjonen var om mine innlegg var motstridende, noe de åpenbart ikke var. Om jeg hadde skrevet Skruf hvit er kjempe god og deretter skrevet alt av Skruf suger, da ville jeg forstå at folk begynte å lure. Men dette var ikke tilfellet.

 

Er det noen som har noe å si om Grovsnus Porsjon?

Aldri sett i Norge. God nok snus det, ikke på nivå med sin løse bror(what a phun), men over gjennomsnittet.

 

Btw, Tab ftw.

Kan det være det var Ettan porsjon jeg så da? At de boksene ligner?

Lenke til kommentar
Det er jo da din mening

Hvem sin mening skulle det vært om det ikke var min? Hva en liker er subjektivt, som jeg skrev før i tråden, og ikke noe det hjelper å krangle på. Diskusjonen var om mine innlegg var motstridende, noe de åpenbart ikke var. Om jeg hadde skrevet Skruf hvit er kjempe god og deretter skrevet alt av Skruf suger, da ville jeg forstå at folk begynte å lure. Men dette var ikke tilfellet.

 

Er det noen som har noe å si om Grovsnus Porsjon?

Aldri sett i Norge. God nok snus det, ikke på nivå med sin løse bror(what a phun), men over gjennomsnittet.

 

Btw, Tab ftw.

Kan det være det var Ettan porsjon jeg så da? At de boksene ligner?

 

Ettan og Grovsnus er ganske like, så det er fullt mulig.

Lenke til kommentar

Romeo Y julieta er veldig lik Montechristo på smak/lukt. Det er også en sterksnus om jeg husker riktig. Jeg snuser gjerne en boks i blant med den, men blir fort lei etter den boksen.

Jeg fikk tak i den i sverige. Har aldri sett den i salg i noen butikker her i nærheten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...