Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!

Anbefalte innlegg

Heisann! En krysspost fra pipetråden, men er mye mer aktivitet her, så håper noen her kan hjelpe meg. Kort sagt, hvilken butikk har mest tobakkartikler i Trondheim? Har funnet en tobakksforretning som heter Chr. Sørensen, men har ikke tenkt over å sett etter den når jeg har vært i Trondheim før, så aner ikke om den fortsatt eksisterer. Finnes kun noen få biter informasjon om den på nettet, blant annet en avisartikkel fra 2006 om at den ble gjenåpnet etter bybrannen, så da må den ha stengt i relativt nyere tid hvis den ikke finnes lenger. Uansett, hvis den ikke finnes, vet noen om en annen plass der de (sannsynligvis) selger piper?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann! En krysspost fra pipetråden, men er mye mer aktivitet her, så håper noen her kan hjelpe meg. Kort sagt, hvilken butikk har mest tobakkartikler i Trondheim? Har funnet en tobakksforretning som heter Chr. Sørensen, men har ikke tenkt over å sett etter den når jeg har vært i Trondheim før, så aner ikke om den fortsatt eksisterer. Finnes kun noen få biter informasjon om den på nettet, blant annet en avisartikkel fra 2006 om at den ble gjenåpnet etter bybrannen, så da må den ha stengt i relativt nyere tid hvis den ikke finnes lenger. Uansett, hvis den ikke finnes, vet noen om en annen plass der de (sannsynligvis) selger piper?

Er det sånn at du helst vil kjøpe det i butikk? For det finnes massevis av online sider som selger vannpiper.

Lenke til kommentar

Ja, så den der, men det var desverre først i gårkveld, prøvde å sende en mail, men mailadressen eksisterer ikke lenger. Får vel se om jeg får prøvd å ringe en tur i morgen, men tenkte at om noen visste om den eksisterte eller ikke, så er det jo bedre å få svar så fort som mulig.

:)

EDIT: Antipedoaction: Er snakk om skikkelig, gammeldags tobakkspipe. Er jo ikke nødt til å handle i butikk, men siden det er mitt første kjøp, er det jo bedre å finne en plass hvor jeg kan se de før jeg handler.

Endret av Navn på bruker
Lenke til kommentar

Er det sånn at du helst vil kjøpe det i butikk? For det finnes massevis av online sider som selger vannpiper.

Hvor sier h*n at h*n skal ha vannpipe?

Og det anbefales absolutt å kjøpe pipe i en fysisk butikk. Da får du sett virkelig hvor stor den er og hvor god den er å holde i osv.

Lenke til kommentar

Hvor sier h*n at h*n skal ha vannpipe?

Og det anbefales absolutt å kjøpe pipe i en fysisk butikk. Da får du sett virkelig hvor stor den er og hvor god den er å holde i osv.

Oisan! Så for meg at det var det som det var snakk om her, av en eller annen grunn.

Lenke til kommentar

Noen her som har merket noe på Skruf løs i det siste? synes den lukter noe helt annet og er mye mer "læirete" en den var tidligere.. skuffende!

Tja.

Jeg synes den blir litt hardere når man baker enn den har blitt før bl.a, så det har nok blitt en liten endring i konsistensen. Lukten virker også noe forskjellig fra tidligere, men dette kan dog være noe jeg innbiller meg etter å ha brukt så mange forskjellige merker de siste månedene.

Lenke til kommentar

Hvorfor gidder folk å snuse så mange forskjellige merker!? Det er jo mye deiligere å holde seg til et merke. I hvertfall i en mnd. Personlig holder jeg meg til Nick & Johnny (strong, black og white) når det kommer til porsjon. Men har ikke klart å bestemme meg "Det Utvalgte" merke til løs. Så jeg lurer på om hvem deres favoritt er, og HVORFOR er den best?

Lenke til kommentar

Hvorfor gidder folk å snuse så mange forskjellige merker!? Det er jo mye deiligere å holde seg til et merke. I hvertfall i en mnd. Personlig holder jeg meg til Nick & Johnny (strong, black og white) når det kommer til porsjon. Men har ikke klart å bestemme meg "Det Utvalgte" merke til løs. Så jeg lurer på om hvem deres favoritt er, og HVORFOR er den best?

Akkurat nå veksler jeg mellom General løs og Ettan løs. Foretrekker Ettan da. :)

Lenke til kommentar

Akkurat nå veksler jeg mellom General løs og Ettan løs. Foretrekker Ettan da. :)

Men hvordan er smaken? Er den lett å bake!?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...