Schjellin Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 (endret) Greit at dere kommer med bevis at N&J inneholder lakris og salmiakk. Det viste jeg allerede, men jeg kjenner ikke smaken av det uansett. Endret 22. oktober 2010 av Schjellin Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 At det faktisk er lakrissmak i den var det da aldri noe tvil om. Står jo klart og tydelig på boksen. Er bare enkelte her inne som ikke kjenner den så godt. Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Har aldri visst at det har vært lakris smak i N&J, så har dermed aldri tenkt på det. Har som jeg nevna i en post tidligere aldri syntes det har smakt noe lakris av N&J. Åpna nettopp en boks og smatta litt etter lakris smaken, smakte faktisk et lite hint av lakris. Merkelig egentlig, har snust så mange bokser av den å har aldri lagt merke til det. Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Ferdig med snus nå Har gått klart meg siden tirsdag sist uke oh yeah Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Sikkert nevnt før, men noen som vet hvor mye et tårn med Thunder koster i Sverige? Snakker da om Nordby f. eks, altså de store stedene hvor det gjerne er litt dyrere enn shabby utsalgslokaler. Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Sikkert nevnt før, men noen som vet hvor mye et tårn med Thunder koster i Sverige? Snakker da om Nordby f. eks, altså de store stedene hvor det gjerne er litt dyrere enn shabby utsalgslokaler. Finnes ikke Thunder på Nordby, må nok nærmere grensa, og der koster en stokk rundt 200 kr, +/- 20kr. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Skjønner. Får man tak i Nick and Johnny på Nordby da, eller er det en snus man omtrent bare selger i Norge? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Får man Nick and Johnny i white portion? Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Nick and Johnny får du kjøpt. All snus produsert av Swedish Match får du kjøpt over hele Svinesund. Mye annet spennende de selger der og. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Får man Nick and Johnny i white portion? Finnes en white-versjon, ja. Ganske fin boks, og porsjonene ligger i en stjerne. Har ikke sett den på en stund, though. Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 (endret) Får man Nick and Johnny i white portion? Finnes en white-versjon, ja. Ganske fin boks, og porsjonene ligger i en stjerne. Har ikke sett den på en stund, though. De fleste bensinstasjoner pleier vel å ha den. edit. Når jeg tenker meg om, 7eleven som har butikker på Shell er der jeg har sett den en del steder hvertfall Endret 23. oktober 2010 av bluechamp Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Ja, det kan godt stemme. Nå skal det nevnes at jeg ikke har kjøpt norsk snus på evigheter. Har levd godt på Sverige i en stund. Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Sikkert nevnt før, men noen som vet hvor mye et tårn med Thunder koster i Sverige? Snakker da om Nordby f. eks, altså de store stedene hvor det gjerne er litt dyrere enn shabby utsalgslokaler. Finnes ikke Thunder på Nordby, må nok nærmere grensa, og der koster en stokk rundt 200 kr, +/- 20kr. Thunder fåes kjøpt på nordby helt til venstre fra hovedinngangen i ved senteret. Matbutikkens egen tobakksdisk. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Sikkert nevnt før, men noen som vet hvor mye et tårn med Thunder koster i Sverige? Snakker da om Nordby f. eks, altså de store stedene hvor det gjerne er litt dyrere enn shabby utsalgslokaler. Finnes ikke Thunder på Nordby, må nok nærmere grensa, og der koster en stokk rundt 200 kr, +/- 20kr. Thunder fåes kjøpt på nordby helt til venstre fra hovedinngangen i ved senteret. Matbutikkens egen tobakksdisk. I 1. etasje Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Sikkert nevnt før, men noen som vet hvor mye et tårn med Thunder koster i Sverige? Snakker da om Nordby f. eks, altså de store stedene hvor det gjerne er litt dyrere enn shabby utsalgslokaler. Finnes ikke Thunder på Nordby, må nok nærmere grensa, og der koster en stokk rundt 200 kr, +/- 20kr. Thunder fåes kjøpt på nordby helt til venstre fra hovedinngangen i ved senteret. Matbutikkens egen tobakksdisk. I 1. etasje Når begynte de med det? Hadde det ikke noe sted over hele nordby for et halvt års tid siden. Gikk rundt og spurte absolutt alle tobakksbutikker. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Har ikke sett Thunder der selv, men antar Aviaton har vært der nylig. Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Var der for et par uker tilbake; De hadde alle typene. Løs, orgininal, frosted, wintergreen osv. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Hvor mye kostet de der? Lenke til kommentar
Sneeky Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Noen som har erfaring med online bestilling etter de nye reglene? Ser at http://www.snusbutiken.com/index.php er billig. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Er ikke lov til å bestille snus inn til Norge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå