Krisdoffer Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Nick and Johnny er jo god da Thumbs up fra meg også, men er ikke noe å snuse fast. Laughterligste jeg har lest på lenge. NJ er tidenes tobacco-bags som lett kan snuses fast. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Så du ler fordi jeg har min egen mening? Jeg sier bare hva jeg synes, ikke hva du synes. N&J er litt for kvalmende til å snuses fast, skal jeg ha noe fast så må det være skikkelig tobakksmak uten noe tullball. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Jeg snuser Nick and Johnny fast jeg også. Jeg kjenner ikke noe lakris smak. Kjenner faktisk bare tobakksmaken. Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Jeg snuser Nick and Johnny fast jeg også. Jeg kjenner ikke noe lakris smak. Kjenner faktisk bare tobakksmaken. Jeg kjenner også bare tobakssmaken, kan hende jeg NOEN ganger kjenner lakris smaken. Brukte N&J i 1 år uten noe avekslingssnus og jeg må si jeg sjeldent kjente lakrissmaken. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Jeg kjenner en sursøtlig smak fra N&J, er et hint av salmiakk blandet med snus. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Merker også lakrissmaken godt. Får avsmak for det etter en boks. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Mulig det går på person til person da, for jeg kjenner iallefall ingen lakris smak. Lenke til kommentar
Krisdoffer Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 For all del, del dine meninger. Noen som har opplevd at General long sterk renner raskere enn adre typer General? Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Kjenner heller ikkno lakrissmak Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Var på tax free på tirsdag. Havna i 5 bokser løs eller 10 bokser portion dilemmaet. Gikk for 5 bokser N&J og 5 bokser grovsnus portion. Hadde aldri smakt grovsnus portion, den var ganske god. God smak på den, og fin konsistens, den rant ikke for mye eller for lite. Angående dette med lakris og N&J. N&J er en av favoritt snusene når det kommer til portion, og det er nok den det har blitt kjøpt mest av her i huset, hvis jeg ser bortifra general løs. Jeg har ikke merka noen lakris smak i N&J, aldri. Det er vel som Schjellin sier, at det er individuell om man kjenner lakris smak av den eller ikke. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 For all del, del dine meninger. Noen som har opplevd at General long sterk renner raskere enn adre typer General? Jupp! Kanskje jeg burde informere dere om det bedre neste gang. Noen som har erfaringer med grovsnus porsjon? Løsen er ganske god. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Nå har jeg bestemt meg. Slutter med snus når fryseren er tom. Blir kanskje noen dåser når man er i sverige en gang i blandt, eller på tax free men blir ikke noe mer faste kjøp for å mette lysten. Synd å svi av flere tusen kroner i året. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 En gang i blant går dårlig, erfaring. Lenke til kommentar
Daniel09 Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 (endret) Nick and Johnny er tilsatt lakris. http://www.snustest.com/nick-and-johnny-portion.php Endret 22. oktober 2010 av Daniel09 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Virkelig? Jeg tror jeg aldri har lagt merke til lakrissmak i N&J. Lenke til kommentar
Haugli Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Sitter med Nick nå, men aner ikke helt hvorfor. Personlig syns jeg smaken er veldig sterk og nesten kvalmende da den fort begynner å renne hos meg. "Til vanlig" snuser jeg Ettan og General ekstra sterk løs, og jeg tror kanskje den eneste grunnen til at jeg skifter til Nick nå og da er pga alt griseriet som er med løs, spesielt på skolen hvor jeg må gå ut og på do for å spytte den ut Neglene mine ser faen heller ikke ut etterpå ;Z Lenke til kommentar
Daniel09 Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Etter som det står her så er den tilsatt lakris ja. Har prøvd den og synes den har et tydelig hint av lakris, søt lakris. Lenke til kommentar
Daniel09 Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Flere bevis: http://no.wikipedia.org/wiki/Nick_and_Johnny Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Enig med daniel her. Står både lakris og salmiakk på boksen, og synes da NJ bærer tydelig preg av dette. Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Har ikke rørt N&J siden den fantes i løs variant, men jeg husker godt at det var lakrissmak på den. Salmiakk-smaken overdøvde lakrisen til tider, men det var absolutt et hint av lakris. Fant en gammel boks (best før 19.11.2008) og det står "Salmiak, Lakrits, Aromer inklusive rökarom" under ingredienser, så ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå