Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg snuser Nick and Johnny fast jeg også. Jeg kjenner ikke noe lakris smak. Kjenner faktisk bare tobakksmaken. :)

Jeg kjenner også bare tobakssmaken, kan hende jeg NOEN ganger kjenner lakris smaken.

Brukte N&J i 1 år uten noe avekslingssnus og jeg må si jeg sjeldent kjente lakrissmaken.

Lenke til kommentar

Var på tax free på tirsdag. Havna i 5 bokser løs eller 10 bokser portion dilemmaet. Gikk for 5 bokser N&J og 5 bokser grovsnus portion. Hadde aldri smakt grovsnus portion, den var ganske god. God smak på den, og fin konsistens, den rant ikke for mye eller for lite. Angående dette med lakris og N&J. N&J er en av favoritt snusene når det kommer til portion, og det er nok den det har blitt kjøpt mest av her i huset, hvis jeg ser bortifra general løs. Jeg har ikke merka noen lakris smak i N&J, aldri. Det er vel som Schjellin sier, at det er individuell om man kjenner lakris smak av den eller ikke.

Lenke til kommentar

Sitter med Nick nå, men aner ikke helt hvorfor. Personlig syns jeg smaken er veldig sterk og nesten kvalmende da den fort begynner å renne hos meg. "Til vanlig" snuser jeg Ettan og General ekstra sterk løs, og jeg tror kanskje den eneste grunnen til at jeg skifter til Nick nå og da er pga alt griseriet som er med løs, spesielt på skolen hvor jeg må gå ut og på do for å spytte den ut :p Neglene mine ser faen heller ikke ut etterpå ;Z

Lenke til kommentar

Har ikke rørt N&J siden den fantes i løs variant, men jeg husker godt at det var lakrissmak på den. Salmiakk-smaken overdøvde lakrisen til tider, men det var absolutt et hint av lakris.

Fant en gammel boks (best før 19.11.2008) og det står "Salmiak, Lakrits, Aromer inklusive rökarom" under ingredienser, så ja.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...