Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!

Anbefalte innlegg

General Ekstra sterk løs blir litt oppskrytt her, føler absolutt ikke at den kicker inn mer enn andre strong-snuser.

Er den eneste snusen med høy nikotin faktor som har den skikkelige tobakksmaken som jeg har funnet. skruffen er for sur, thunderen smaker tannkremselv om den er veldig god de tre første bugene fra boksen så blir det litt kjedelig.

men det er absolutt mange snuser som kicker mer, men jeg syns kombinasjonen med god smak og nikotinnivå er veldig bra.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøpte en 02 boks for ikke lenge siden. Mange har sagt at den er så god, men jeg må si at jeg er skuffet. Ikke noe spesielt ved den. Heller ganske kjedelig. Eneste jeg liker er at det er longportions...

..Noe som ikke alltid er så sykt digg heller.

Endret av Ajaco
Lenke til kommentar

General Ekstra sterk løs blir litt oppskrytt her, føler absolutt ikke at den kicker inn mer enn andre strong-snuser.

Er den eneste snusen med høy nikotin faktor som har den skikkelige tobakksmaken som jeg har funnet. skruffen er for sur, thunderen smaker tannkremselv om den er veldig god de tre første bugene fra boksen så blir det litt kjedelig.

men det er absolutt mange snuser som kicker mer, men jeg syns kombinasjonen med god smak og nikotinnivå er veldig bra.

Thunder finnes i original også, den skal visst smake vanlig snus. Har ikke prøvd den da, for jeg kjøper bare Thunder når jeg har lyst på noe... Spesielt!

Lenke til kommentar

Kjøpte en 02 boks for ikke lenge siden. Mange har sagt at den er så god, men jeg må si at jeg er skuffet. Ikke noe spesielt ved den. Heller ganske kjedelig. Eneste jeg liker er at det er longportions...

..Noe som ikke alltid er så sykt digg heller.

Prøv General long. :)

Lenke til kommentar

Thunder original var det værste jeg har smakt :)

Det verste du har smakt? Verre enn Skruf tranebær?

Jeg finner dette merkelig. Jeg synes Thunder orginal var en god snus, noe jeg har kjøpt flere ganger. Eneste minuset er vell at man bare får den på spesielle butikker som Sørensen?

Lenke til kommentar

Thunder original var det værste jeg har smakt :)

Det verste du har smakt? Verre enn Skruf tranebær?

Jeg finner dette merkelig. Jeg synes Thunder orginal var en god snus, noe jeg har kjøpt flere ganger. Eneste minuset er vell at man bare får den på spesielle butikker som Sørensen?

Synes du det er merkelig at noen har en annen smak enn deg?

Lenke til kommentar

Selv synes jeg 02 er finfine greier, spesielt mtp at jeg ikke liker smaken på General(selv om de også har lange, men smaken er fortsatt der).

Kjøpte en rull med skruf sterk hos søta bror for en stund siden, men der er ikke posene tette(de har revner i langsiden), og det er mildt sagt plagsomt når dette var et problem på 5-6 av boksene..

Får man tak i thunder i alle vanlige butikker? Har ikke sett dem her i Oslo..

Lenke til kommentar

Selges på Slependen/Billingstad rett utenfor Oslo fra lageret til M. Sørensen ;) Pleide stikke innom der og kjøpe da jeg bodde i Bærum.

Matbutikker tar jo kun inn Swedish Match-snus, som massefrakter snus til landet vårt. V2 tobacco får ikke fraktet like mye til landet gjennom M. Sørensen, pga etterspørselen av Offroad, Phantom og Thunder er ikke så stor.. Dermed høyere pris, jo mindre volum. Butikkene tror ikke de vil tjene på det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...