goggen92 Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 General Ekstra sterk løs blir litt oppskrytt her, føler absolutt ikke at den kicker inn mer enn andre strong-snuser. Er den eneste snusen med høy nikotin faktor som har den skikkelige tobakksmaken som jeg har funnet. skruffen er for sur, thunderen smaker tannkremselv om den er veldig god de tre første bugene fra boksen så blir det litt kjedelig. men det er absolutt mange snuser som kicker mer, men jeg syns kombinasjonen med god smak og nikotinnivå er veldig bra. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 (endret) Kjøpte en 02 boks for ikke lenge siden. Mange har sagt at den er så god, men jeg må si at jeg er skuffet. Ikke noe spesielt ved den. Heller ganske kjedelig. Eneste jeg liker er at det er longportions... ..Noe som ikke alltid er så sykt digg heller. Endret 18. oktober 2010 av Ajaco Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 General Ekstra sterk løs blir litt oppskrytt her, føler absolutt ikke at den kicker inn mer enn andre strong-snuser. Er den eneste snusen med høy nikotin faktor som har den skikkelige tobakksmaken som jeg har funnet. skruffen er for sur, thunderen smaker tannkremselv om den er veldig god de tre første bugene fra boksen så blir det litt kjedelig. men det er absolutt mange snuser som kicker mer, men jeg syns kombinasjonen med god smak og nikotinnivå er veldig bra. Thunder finnes i original også, den skal visst smake vanlig snus. Har ikke prøvd den da, for jeg kjøper bare Thunder når jeg har lyst på noe... Spesielt! Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Thunder original var det værste jeg har smakt Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 02 er oppskrytt til de grader imho. Samme med Thunder. 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Kjøpte en 02 boks for ikke lenge siden. Mange har sagt at den er så god, men jeg må si at jeg er skuffet. Ikke noe spesielt ved den. Heller ganske kjedelig. Eneste jeg liker er at det er longportions... ..Noe som ikke alltid er så sykt digg heller. Prøv General long. Lenke til kommentar
surtei Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Thunder original var det værste jeg har smakt Det verste du har smakt? Verre enn Skruf tranebær? Jeg finner dette merkelig. Jeg synes Thunder orginal var en god snus, noe jeg har kjøpt flere ganger. Eneste minuset er vell at man bare får den på spesielle butikker som Sørensen? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Thunder original var det værste jeg har smakt Det verste du har smakt? Verre enn Skruf tranebær? Jeg finner dette merkelig. Jeg synes Thunder orginal var en god snus, noe jeg har kjøpt flere ganger. Eneste minuset er vell at man bare får den på spesielle butikker som Sørensen? Synes du det er merkelig at noen har en annen smak enn deg? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Har aldri smakt Thunder Original, men jeg liker svært godt Wintergreen og Frosted. Det er ikke noe jeg kjøper til vanlig, men om jeg vil deise av på noe eksotisk så går jeg for en av dem. Lenke til kommentar
surtei Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Nei Aleks, men jeg synes det er rart at noen kan synes at en så nøytral snus som Thunder er det verste de noen gang har smakt.. Men ja, hver sin smak Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Selv synes jeg 02 er finfine greier, spesielt mtp at jeg ikke liker smaken på General(selv om de også har lange, men smaken er fortsatt der). Kjøpte en rull med skruf sterk hos søta bror for en stund siden, men der er ikke posene tette(de har revner i langsiden), og det er mildt sagt plagsomt når dette var et problem på 5-6 av boksene.. Får man tak i thunder i alle vanlige butikker? Har ikke sett dem her i Oslo.. Lenke til kommentar
surtei Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Tror nok bare det e bestemte tobakksbutikker som selger den Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Selges på Slependen/Billingstad rett utenfor Oslo fra lageret til M. Sørensen Pleide stikke innom der og kjøpe da jeg bodde i Bærum. Matbutikker tar jo kun inn Swedish Match-snus, som massefrakter snus til landet vårt. V2 tobacco får ikke fraktet like mye til landet gjennom M. Sørensen, pga etterspørselen av Offroad, Phantom og Thunder er ikke så stor.. Dermed høyere pris, jo mindre volum. Butikkene tror ikke de vil tjene på det. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Får man tak i thunder i alle vanlige butikker? Har ikke sett dem her i Oslo.. Du finner dem som oftest i kiosker som VG-boder, 7-eleven eller Narvesen. Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Nick and Johnny er jo god da Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Nick and Johnny er jo god da Thumbs up fra meg også, men er ikke noe å snuse fast. Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Thumbs up fra meg også, men er ikke noe å snuse fast. Jeg snuser den fast Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Selv går jeg lei lakrissmaken til N&J. Ettan derimot, er på 3. boksen nå, fremdeles like god. Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Har snust N&J fast i flere år, er fortsatt like godt. 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Selv går jeg lei lakrissmaken til N&J. Ettan derimot, er på 3. boksen nå, fremdeles like god. Driver på med min 5 boks med Lucky Strike Bold nå, en grunn er fordi jeg har et tårn av den, men det er en svært god fastsnus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå