Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes rapé er overraskende god når det er sommer og fint vær. Perfekt snus til soling og bading i høye temperaturer (her har den fordel av å være white; renner ikke for mye selv når man bader).

Ellers blir den fort veldig ensformig og til sist kvalmende ja, på samme måte som tranebær (vil dog påstå at tranebær er enda verre).

Lenke til kommentar

Synes rapé er overraskende god når det er sommer og fint vær. Perfekt snus til soling og bading i høye temperaturer (her har den fordel av å være white; renner ikke for mye selv når man bader).

Ellers blir den fort veldig ensformig og til sist kvalmende ja, på samme måte som tranebær (vil dog påstå at tranebær er enda verre).

göteborg porsjon er ikke så veldig god. Men løs, er god en gang i blandt.

Lenke til kommentar

Er det noen som har lyst å dele noen tips for å få en bedre aroma fra løssnus?.

Det eneste jeg vet om, som faller i smak hos meg er å ha litt kaffepulver i snusen (en til to "gode" klyper). Det eneste man bør være oppmerksom på er at kaffen kan trekke til seg fuktighet, så personlig unngår jeg å gjøre det med relativt tørre sorter som f.eks. Grovsnus. Men med General funker det rimelig bra. Så jeg gjentar, er det noen som har andre gode tips de vil dele?.

Finnes det forresten noen nettbutikker som selger løssnus, mer spesifikt Gøteborgs Rapé. Helst en butikk som sender fra Norge, da jeg ikke er så keen på å få pakken min konfiskert av tullen. De jeg har funnet så langt har enten ikke Gøteborg Rapé, eller så sender de fra Sverige.

Endret av Dj_eLmO
Lenke til kommentar

Har noen spørsmål som hadde vært greit å fått besvart....Jeg har snus i sikkert 1,5 måneder snuser ca 1 boks i uken, iallefall ikke mer. Jeg begynte med skruf porsjon deretter srkuf tranbær, har nå prøvd både general løs og general ekstra sterk porsjon, tingen er at ingen av general snusene føler å gi noe særlig effekt.. skruf tranbær har vært den sterkeste for meg... er dette normalt, er general ekstra sterk løs bedre? eller er det noe med skruf er veldig forskjellig fra general?

and btw skruf smaker promp :) elsker derimot smaken/lukten på general løs :D

Lenke til kommentar

Har noen spørsmål som hadde vært greit å fått besvart....Jeg har snus i sikkert 1,5 måneder snuser ca 1 boks i uken, iallefall ikke mer. Jeg begynte med skruf porsjon deretter srkuf tranbær, har nå prøvd både general løs og general ekstra sterk porsjon, tingen er at ingen av general snusene føler å gi noe særlig effekt.. skruf tranbær har vært den sterkeste for meg... er dette normalt, er general ekstra sterk løs bedre? eller er det noe med skruf er veldig forskjellig fra general?

Når du bare har snust 1,5 mnd og ikke kjenner noe fra GES, men fra skruffen så tror jeg du faktisk ikke har prøvd GES.. Rett og slett, har du fått fra kompiser?

Jeg syns general org. løs er den beste løs snusen, ikke den beste til å bake(Jeg bruker på porsjon så er noob til å bake) syns jeg da ;)

Ja, skruf og general er som natt og dag syns jeg iallefall :)

Lenke til kommentar

Når du bare har snust 1,5 mnd og ikke kjenner noe fra GES, men fra skruffen så tror jeg du faktisk ikke har prøvd GES.. Rett og slett, har du fått fra kompiser?

Jeg syns general org. løs er den beste løs snusen, ikke den beste til å bake(Jeg bruker på porsjon så er noob til å bake) syns jeg da ;)

har kjøpt ekstra sterk ja :) kjenner selvfølgelig noe, men langt ifra så mye som de to tre første ukene da jeg brukte skurf, er general ekstra sterk løs sterkere enn ekstra sterk porsjon? :D:D like veldig godt general løs btw, men får ikke no særlig effekt :D

Lenke til kommentar

har kjøpt ekstra sterk ja :) kjenner selvfølgelig noe, men langt ifra så mye som de to tre første ukene da jeg brukte skurf, er general ekstra sterk løs sterkere enn ekstra sterk porsjon? :D:D like veldig godt general løs btw, men får ikke no særlig effekt :D

Er nok samme nikotin innhold i løs som portion, altså 16 mg(?).

Lenke til kommentar

Jeg kjente nikotinet godt i starten når jeg begynte å snuse, men jeg kjente det ekstra godt hvis jeg lempa snusen, i stedet for å bake den. Prøvd det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...