Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!

Anbefalte innlegg

Hva er forskjellen på Skruf Portion og Skruf White Portion? Snuser vanligvis tranbär, men den har de ikke i taxfree'n ifølge min kjære mor som skal kjøpe.

Vet du ikke forskjell på "brun" og hvit snus?

Personlig synes jeg å snuse hvit snus er som å putte papir under leppa. Er ikke som god ordentlig snus. Men den renner mindre, om du foretrekker det, og du slipper bli brun på fingra etter å ha tatt opp en posjon fra boksen. Er ikke like grisete lettere sagt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og er white er greit så lenge det ikkje er catch lakris fy faen, Smakte det av ei jente eg gjekk i klasse med det var jo bare snop. er godt ein party snus men ikkje noke verdags hehe white er gereit fordi det ikkje renner så fort haha. currently skruf stark protion<3.

Digga da.

Lenke til kommentar

Catch lakris er da god den, bare litt kjedelig i lengden å ikke få tobakksmaken.

Personlig er det lite med white jeg finner tiltrekkende, for det første renner den ikke og for det andre er den åpenbart "tørr" - noe jeg føler tærer ekstra på tannkjøttet/slimhinnen i lengden. Mulig det bare er noe oppdikta svada fra min side, men det er nå i alle fall en grunn til at jeg ikke er særlig begeistra for white.

Lenke til kommentar

De første ukene så er alt sterkt og slår deg ned! Etter noen måneder er white kun om du kjøper feil eller du har problemer med snussaft av en eller annen grunn.

HAhah eg starta med skruf stark og blei ikkje svimmel. så eg synest eg er wierd ?

eller er eg ikkje?

Lenke til kommentar

Jeg ser heller ikke det der med å bli svimmel de første ukene. Jeg snuste general løs som min første og jeg ble hekta fra.. femte boks. Før det synes jeg ikke det var spesielt godt eller noe slikt, mest for å være tøff. Etter femte boksen begynte jeg å kjenne smak. Nå kjenner jeg vel kun smak og at man ikke er irritert hver gang man tar seg en snus.

Lenke til kommentar

Jeg ble skikkelig svimmel i starten, jeg snuste general white portion når jeg startet. Husker den første snusen jeg prøvde, general løs. Grunnen til at jeg starta var vel at jeg var nysgjerrig på nikotin, og ble fort forelsket i snusen. Det hendte også at jeg fikk nikotinsjokk og ble kvalm, særlig på morgenen, men dette var en sjeldenhet.

Endret av Antipedoaction
Lenke til kommentar

Jeg ble skikkelig svimmel i starten, jeg snuste general white portion når jeg startet. Husker den første snusen jeg prøvde, general løs. Grunnen til at jeg starta var vel at jeg var nysgjerrig på nikotin, og ble fort forelsket i snusen. Det hendte også at jeg fikk nikotinsjokk og ble kvalm, særlig på morgenen, men dette var en sjeldenhet.

Noken så starta på samme grunn så meg ! då er me to. eller fleire

Lenke til kommentar

Føler du (marurd) prøver gi oss et inntrykk av at du ikke starta snuse for å være kul, samtidig som du hele tiden skal overbevise oss om hvor kul du var som ikke ble svimmel, som snuste strong første gang osv osv. Hvor gammel er du egentlig, gammel nok for å drive på med dette?

Men nok personangrep - bare å beklage det - min første snus kjente jeg ingenting av. Fikk følelsen av at nikotin ikke hadde noen virkning på meg, så jeg kjørte ganske hardt på snusboksa samme kveld. Endte opp med at jeg ble drita (var en fredags kveld), samtidig som jeg pøste på med snus min første snusdag - da ble jeg så svimmel og fikk en så dårlig opplevelse at jeg husker jeg heller ville vært død.

Men fortsatte å snuse gjorde jeg. Utrolig hvor lett det var å fortsette til tross for dårlige erfaringer når alle andre i vennekretsen min snuste. :p

Endret av Zodihax
Lenke til kommentar

Kul er absolutt ikke grunnen! Jeg skal ikke lyve, for det er en faktor ved å gi deg et bedre og avslappet image hos de andre nikotinslavene, noe som er en god del av de jeg omgås med. Men hovedsaken til at jeg begynte er rush-et, nysgjerrigheten, tidsfordriv, samt gi meg nytelse imens jeg slapper av. Røyking derimot, er ikke vurdert i det hele tatt.

Jeg vil se på snus som nytelse, som et glass cognac eller en god middag. Jeg er kresen på snus og liker å utforske en hel ny verden av produkter.

Avhengigheten derimot er piss, men er også en del av gleden med snus. Å kunne starte dagen med en etterlengtet snus, eller ta en etter middagen!

Endret av Gavekort
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Gavekort, 1 pluss til deg. Well written.

Når det gjelder avhengighet har jeg vurdert å slutte flere ganger men 90% av meg sier nei mens 10% sier ja.

Jeg sparer vel en 200 kroner uken om jeg hadde sluttet.

Edit: Marurd, what's with the attitude?

Endret av Friction#
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...