Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!

Anbefalte innlegg

Jeg starta fordi jeg omgåes av folk som snuser hele tiden. Av nyskjerrighet prøvde naturligvis, og det ble til fler ganger etterhvert. Jeg likte smaken, og "effekten" (om man kan kalle det det. Effekten jeg ikke lenger kjenner, at all. Uheldigvis). Endte med at jeg prøvde litt for manger ganger, gitt.

Then we are two :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg starta å røyke fordi det var kult.

Nei, jeg gjorde strengt tatt ikke det.

Jeg likte følelsen av nikotin, men fant fort ut at røyking var noe herk. Måtte ut å smugrøyke, sørge for at klær og hender ikke lukta før jeg kom hjem, jeg fikk nesten halvert lungekapasiteten på bare noen måneder og det var generelt noe herk. Vennene mine var ikke spesielt happy for det heller.

Så da begynte jeg heller å snuse, noe som var langt bedre enn røyk på mange måter.

Røyk og snus var aldri noe spesielt populært på min skole, det var kun noen få som røyka, og enda færre som snuste. De få som røyka fikk stort sett høre hvor idiotiske de var og hvor vondt de lukta, så da var det vel ikke så mange som turte å begynne :p

Var vel rundt de siste månedene av tiendeklasse klassekameratene mine "oppdaget" snusing. Og da skulle de selvsagt bomme av den eneste som alltid kjøpte ny boks når den gamle var tom..

Hender jeg angrer litt på avgjørelsene jeg tok. Spesielt når kjøleskapet er fritt for billigsnus fra Svinesund og man punger ut over 70 kroner for en boks. 70 kroner man kunne brukt på noe helt annet.

Men så tar man seg en klype og tenker på noe annet :)

Lenke til kommentar

Hei!

Min snus går alltid i oppløsning når jeg har den under leppa. Er det vanlig?

Jeg kjenner ikke noe kick fra snusen lenger, har snuset sammenhengede kanskje 3 år med noen pauser iblant.

Jeg snuser pga smaken nå. Ikke pga kicket.

Har du forsøkt General Ekstra Sterk?

Lenke til kommentar

Hei!

Jeg kjenner ikke noe kick fra snusen lenger, har snuset sammenhengede kanskje 3 år med noen pauser iblant.

Vil tippe han har prøvd det meste når han har snust i 3 år..

Kjenner selv ingenting av verken GES eller Thunder Frosted.

Lenke til kommentar

Hender jeg angrer litt på avgjørelsene jeg tok. Spesielt når kjøleskapet er fritt for billigsnus fra Svinesund og man punger ut over 70 kroner for en boks. 70 kroner man kunne brukt på noe helt annet.

Men så tar man seg en klype og tenker på noe annet :)

Enten går de til snus, eller så går de til annet dritt. Så jeg ser ikke helt problemet.

Lenke til kommentar
Enten går de til snus, eller så går de til annet dritt. Så jeg ser ikke helt problemet.

Nettopp.

Hadde jeg ikke kjøpt en snusdåse hadde jeg nok kjøpt en burger, sjokolade, brus eller noe annet tøv istedet. Men sånn over lengre tid kunne man putta de pengene på en sparebøsse og kjøpt seg en Volvo 240 eller noe, men det kan man vel egentlig si om alle utgifter.

Hvis det er snakk om løs så kan du prøve å bake prisene litt løsere (eller hardere, alt etter som). Semi-tørr, og dermed hard snus pleier å gå litt i "oppløsning" for meg når jeg har dem i midten av leppa (strengen kapper prisen i to så det smuler litt). Så hvis jeg har tørr snus lar jeg bare vær å bake.

Hvis det er snakk om porsjon kan jeg ikke hjelpe deg. Produksjonsfeil eller generelt dårlig pose-kvalitet har nok skylda der.

Lenke til kommentar

Jeg starta fordi jeg omgåes av folk som snuser hele tiden. Av nyskjerrighet prøvde naturligvis, og det ble til fler ganger etterhvert. Jeg likte smaken, og "effekten" (om man kan kalle det det. Effekten jeg ikke lenger kjenner, at all. Uheldigvis). Endte med at jeg prøvde litt for manger ganger, gitt.

That makes three of us!

Men ja, den bloggen burde da fjernes - om den så oppfordrer kun EN tretten-seksten-åring til å starte å snuse, så er det faktisk en for mye..

Lenke til kommentar

Hei!

Snuser den til vanlig :)

Lenke til kommentar

Drit nå i den bloggen. Den suger. EOD.

Var i USA i 12 dager nå, og snusutvalget der er faktisk ganske okey. De hadde mye å velge imellom. Fant bla. Camel, Marlboro, Grizzly, Copenhagen og div. annet.

Prøvde Camel Frost og Camel Wintergreen, faktisk positivt overrasket. Vanlig Camel var også god.

Men man kjenner veldig lite effekt av disse (i hvert fall de jeg prøvde), eneste var at de sved under leppa.

Deilig å være tilbake til Norge med tanke på snus, kjenner jeg.

Lenke til kommentar

That makes three of us!

Men ja, den bloggen burde da fjernes - om den så oppfordrer kun EN tretten-seksten-åring til å starte å snuse, så er det faktisk en for mye..

Hehe, Han meiner sef 18 årige, han begynte når han var 18år sjøl, skal få han til og fiksa den eller sletta den eg Hehe, Ps. han er heilt snus i hovudet hahahaha. Og det var eg så sa han skulle laga blogg om snus hahaha

Endret av marurd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...