Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kjenner ikke noe kick fra snusen lenger, har snuset sammenhengede kanskje 3 år med noen pauser iblant.

Jeg snuser pga smaken nå. Ikke pga kicket.

Eller så snuser du fordi du har utviklet en avhengighet, som vil bli forferdelig å bli kvitt.

Nope, for noen få uker tilbake var jeg fri for snus i 2 uker uten problemer.

Så jo, jeg snuser pga smaken.

Lenke til kommentar

Jeg kjenner ikke noe kick fra snusen lenger, har snuset sammenhengede kanskje 3 år med noen pauser iblant.

Eller så snuser du fordi du har utviklet en avhengighet, som vil bli forferdelig å bli kvitt.

hahahah der eide han deg jævlig masse :D

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg eide han? Eller han eide meg? :S

Lenke til kommentar

Hvem bryr seg?

Kjøpte en boks med Ettan løs. Den var nydelig! Grei og bake, god lukt og nydelig smak. I tillegg liker jeg utseendet på boksen veldig. Anbefales! Lurer faktisk på om jeg har funnet en som overgår General løs.

Lenke til kommentar

Hvem bryr seg?

Kjøpte en boks med Ettan løs. Den var nydelig! Grei og bake, god lukt og nydelig smak. I tillegg liker jeg utseendet på boksen veldig. Anbefales! Lurer faktisk på om jeg har funnet en som overgår General løs.

Jeg bryr meg :)

Ettan er god den :D

Lenke til kommentar

Du eide han :D

Lenke til kommentar

Jeg og to kammerater er på biltur rundtom i norge, og vi tenkte å krysse grensen en plass og få handlet litt snus. har noen av dere noen anbefaling når det gjelder hvilke butikker som selger billig snus? det går for det meste i general løs, og ges, så utvalget på butikken er ikke så farlig.

eneste kravet er vel at butikken er ved grense på østlandet en plass, og helst tilgjengelig fra europavei;)

goggen.

Lenke til kommentar

Noe så forkastelig som å oppfordre til snusbruk når man er 13-16 år, samt komme med noe så snedig som "Den aller første gangen du prøver han du feks bli svimmel, spy, vondt i hovudet. Men det er ikkje alle som blir det, eg blei ikkje det.".

Virkelig en blogg å anbefale folkens!

Ser ut som fyren som skriver bloggen er fra vestlandet. Ikke ulikt deg det, maururd.

Flittig bruk av "hehe" er heller ikke direkte ukjent for deg, er det vel?

Endret av Zodihax
Lenke til kommentar

Hva er greia med at folk synes det er kult å snuse? Man snuser da virkelig ikke for å være kul? Hvis det er tilfelle, er det bare flaut.

"Hehe hvis du vil snuse så bør du prøve denne, da spyr du ikke. Lurer på hva tannlegen sier :p:P:P:P"

Jeez.

Lenke til kommentar

Jeg starta fordi jeg omgåes av folk som snuser hele tiden. Av nyskjerrighet prøvde naturligvis, og det ble til fler ganger etterhvert. Jeg likte smaken, og "effekten" (om man kan kalle det det. Effekten jeg ikke lenger kjenner, at all. Uheldigvis). Endte med at jeg prøvde litt for manger ganger, gitt.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...