Thorbjørn_lien Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Jeg kjenner ikke noe kick fra snusen lenger, har snuset sammenhengede kanskje 3 år med noen pauser iblant. Jeg snuser pga smaken nå. Ikke pga kicket. Eller så snuser du fordi du har utviklet en avhengighet, som vil bli forferdelig å bli kvitt. Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Jeg kjenner ikke noe kick fra snusen lenger, har snuset sammenhengede kanskje 3 år med noen pauser iblant. Jeg snuser pga smaken nå. Ikke pga kicket. Eller så snuser du fordi du har utviklet en avhengighet, som vil bli forferdelig å bli kvitt. Nope, for noen få uker tilbake var jeg fri for snus i 2 uker uten problemer. Så jo, jeg snuser pga smaken. Lenke til kommentar
marurd Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Jeg kjenner ikke noe kick fra snusen lenger, har snuset sammenhengede kanskje 3 år med noen pauser iblant. Jeg snuser pga smaken nå. Ikke pga kicket. Eller så snuser du fordi du har utviklet en avhengighet, som vil bli forferdelig å bli kvitt. Nope, for noen få uker tilbake var jeg fri for snus i 2 uker uten problemer. Så jo, jeg snuser pga smaken. hahahah der eide han deg jævlig masse 1 Lenke til kommentar
surtei Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Noen som vet om General long selges på Tax-free'n på Flesland? Sjekket på duty-free.no men den var ikke der, men det kan hende den ikke er der på grunn av at den er såpass ny? Trenger svar i løpet av kvelden Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Jeg kjenner ikke noe kick fra snusen lenger, har snuset sammenhengede kanskje 3 år med noen pauser iblant. Jeg snuser pga smaken nå. Ikke pga kicket. Eller så snuser du fordi du har utviklet en avhengighet, som vil bli forferdelig å bli kvitt. Nope, for noen få uker tilbake var jeg fri for snus i 2 uker uten problemer. Så jo, jeg snuser pga smaken. hahahah der eide han deg jævlig masse Jeg eide han? Eller han eide meg? :S Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Jeg eide han? Eller han eide meg? :S Hvem bryr seg? Kjøpte en boks med Ettan løs. Den var nydelig! Grei og bake, god lukt og nydelig smak. I tillegg liker jeg utseendet på boksen veldig. Anbefales! Lurer faktisk på om jeg har funnet en som overgår General løs. Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Jeg eide han? Eller han eide meg? :S Hvem bryr seg? Kjøpte en boks med Ettan løs. Den var nydelig! Grei og bake, god lukt og nydelig smak. I tillegg liker jeg utseendet på boksen veldig. Anbefales! Lurer faktisk på om jeg har funnet en som overgår General løs. Jeg bryr meg Ettan er god den Lenke til kommentar
marurd Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Jeg kjenner ikke noe kick fra snusen lenger, har snuset sammenhengede kanskje 3 år med noen pauser iblant. Jeg snuser pga smaken nå. Ikke pga kicket. Eller så snuser du fordi du har utviklet en avhengighet, som vil bli forferdelig å bli kvitt. Nope, for noen få uker tilbake var jeg fri for snus i 2 uker uten problemer. Så jo, jeg snuser pga smaken. hahahah der eide han deg jævlig masse Jeg eide han? Eller han eide meg? :S Du eide han Lenke til kommentar
goggen92 Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Jeg og to kammerater er på biltur rundtom i norge, og vi tenkte å krysse grensen en plass og få handlet litt snus. har noen av dere noen anbefaling når det gjelder hvilke butikker som selger billig snus? det går for det meste i general løs, og ges, så utvalget på butikken er ikke så farlig. eneste kravet er vel at butikken er ved grense på østlandet en plass, og helst tilgjengelig fra europavei;) goggen. Lenke til kommentar
marurd Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Hehe ein snus blogg eg fant på nettet sjekk den ut da ! http://snushimmeln.blogg.no/?c=1286913316 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Lite interessant å lese om en som får abstinenser + flust med slurvete skrivefeil og ting som "hehe" trekker hele greia ned. Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Hehe ein snus blogg eg fant på nettet sjekk den ut da ! http://snushimmeln.blogg.no/?c=1286913316 Rett og slett forferdelig. Krysser fingrene for at det ikke er du som har skrevet det pisset der : ) 1 Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 (endret) Noe så forkastelig som å oppfordre til snusbruk når man er 13-16 år, samt komme med noe så snedig som "Den aller første gangen du prøver han du feks bli svimmel, spy, vondt i hovudet. Men det er ikkje alle som blir det, eg blei ikkje det.". Virkelig en blogg å anbefale folkens! Ser ut som fyren som skriver bloggen er fra vestlandet. Ikke ulikt deg det, maururd. Flittig bruk av "hehe" er heller ikke direkte ukjent for deg, er det vel? Endret 12. oktober 2010 av Zodihax Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Hehe ein snus blogg eg fant på nettet sjekk den ut da ! http://snushimmeln.blogg.no/?c=1286913316 Gratulerer med blogg Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 (endret) Hvorfor har catch fått dette ryktet på seg at det er en jentesnus?! EDIT: Catch smaker jo VELDIG godt :o Endret 12. oktober 2010 av GZIP Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Hva er greia med at folk synes det er kult å snuse? Man snuser da virkelig ikke for å være kul? Hvis det er tilfelle, er det bare flaut. "Hehe hvis du vil snuse så bør du prøve denne, da spyr du ikke. Lurer på hva tannlegen sier :P:P:P" Jeez. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 (endret) ^ edit: wtf, hva er det for en blogg? Oppfordrer 13-16 åringer å begynne å snuse? haha. Hyggelig at en 13-14 år gammel gutt sitter og er stolt over snusdåsa si, og tror han er selveste 'snuskongen' Endret 12. oktober 2010 av Skrujernet Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Man begynte vel å snuse fordi det var kult? Ikke mesteparten, but still. Jeg angrer nå, etter 6 år Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Trodde jeg var kongen på haugen når jeg begynte for 3 år siden. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Jeg starta fordi jeg omgåes av folk som snuser hele tiden. Av nyskjerrighet prøvde naturligvis, og det ble til fler ganger etterhvert. Jeg likte smaken, og "effekten" (om man kan kalle det det. Effekten jeg ikke lenger kjenner, at all. Uheldigvis). Endte med at jeg prøvde litt for manger ganger, gitt. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå