Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!

Anbefalte innlegg

Bare lurer på en ting; Dere som har snust en liten periode, merker dere det i det hele tatt når dere putter inn snusen? For min del tok det ikke mer enn en 3-4 dager med snusing før jeg stoppa å merke noe av å putte inn en snus. Har snust i et år nå, og merker absolutt null forskjell på om jeg har snusen inne eller ikke.

Er det slik det blir, at kroppen mettes etterhvert, og man ikke merker noe?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I begynnelsen så merker du utrolig mye nikotin, så mye at du stort sett sovner eller blir totalt sløv. Om du ønsker å fortsatt kjenne det så bør du gå for noe sterkere, som Thunder. Selv den mest erfarne kjenner kicket til en Thunder.

Nei. Det eneste du gjør ved å gå til sterkere snus er å utsette problemet. Du venner deg til den og, også sitter du der med akkurat samme følelsen bare at du har vendt deg til en sterkere snus som er verre å komme ut av.

Lenke til kommentar

Rare greier med å være så diskré. Jeg har ikke lov til å snuse på arbeidsplassen (butikker osv.) min i.flg. kontrakten, men tre av sjefene mine snuser og generelt alle de andre vekterne som jobber der.

På skolen derimot så er det lov å snuse, men ikke innendørs. Har aldri fått en klage på at jeg sitter med en god bolle under leppa.

Lenke til kommentar

I begynnelsen så merker du utrolig mye nikotin, så mye at du stort sett sovner eller blir totalt sløv. Om du ønsker å fortsatt kjenne det så bør du gå for noe sterkere, som Thunder. Selv den mest erfarne kjenner kicket til en Thunder.

Nei. Det eneste du gjør ved å gå til sterkere snus er å utsette problemet. Du venner deg til den og, også sitter du der med akkurat samme følelsen bare at du har vendt deg til en sterkere snus som er verre å komme ut av.

Komme ut av problemet er like vanskelig uansett, jeg snuste ikke på flere måneder, og rett før det gikk det kun i Thunder.

skader snusen kondisen like mye som røyk?

Snus har nokså lite å gjøre med kondisjonen. Om du ikke snuser rett før du skal utøve noe så vil jeg anta at du er har en relativt normal kondisjon.

Derimot så vil jeg ikke anbefale å snuse før, under eller etter trening.

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar

Synes det er helt idiotisk. Vi får heller ikke lov til å så mye som ta en slurk vann før friminuttet. Hvis du må røyke eller snuse må du gå utenfor skolens område

Do it like me dude. Bruk pose ikkje løs ligg posen sånn at ingen ser den :D funker fett i timen og i frimeinutt eg ville ha snust i storefri då :D

Lenke til kommentar

Snuste meg igjennom både ungdomsskolen og videregående uten problemer. Var flere som ble tatt og fikk kjeft og melding med hjem og hele pakka på ungdomsskolen (ikke meg, heldigvis), men på videregående var det null stress.

I første klasse gikk jeg i en klasse med 15 elever der 12-13 snuste. Eneste gangen det ble noe problem var da en eller flere elever (ingen som innrømmet noe, selvsagt..) over lengre tid hadde strødd om seg med brukte priser og kastet de i taket, i vasken og regelrett hadde svina til hele klasserommet. Vi skrubba klasserommet og overtalte den aktuelle læreren til å overse snusbruk (som egentlig var mot skolens reglement) i hennes timer mot at vi holdt det ryddig. Andre lærere la ikke merke til, eller gav fullstendig faen i hva elevene gjorde. Skolegården på denne skolen var preget av slåsskamper, langing og misbruk av narkotika og en hel del andre ting, så noe så uskyldig som bruk av snus var jo det minste av lærernes bekymringer..

I andre klasse (på en annen skole) var jeg en av meget få som snuste, men det var aldri noen som merket noe til det. Har alltid hatt godt med plass, og selv store løs-priser synes ikke veldig godt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...