Deadringer Skrevet 6. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2009 Prøvde Skruf hvit i dag, overraskende bra, muligens den beste hvite jeg har prøvd. Ikke hard og overtørr slik SW sine pleier å være. Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Noen her inne som har prøvd General Sterk portion? Hvordan er den på smak? Og regnes dette som en "white portion"? Det er en god snus, men den renner ca. like mye som general porsjon (kanskje litt mer) Tull, den er white og holder seg bra i leppa så lenge du ikke strammer så jævlig. Viss du attpåtil tørker leppa først, kan du ha den leeenge. Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Kom til å tenke på det at mange tørker seg under leppa før de setter op en prell. Er den eneste effekten dette gir at den varer lenger, eller vil det også gjøre at du får i deg mindre nikotin? Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Nei, den varer enkelt og greit lenger.Men det er mulig leppa di har lettere for å få sår. Lenke til kommentar
trettentrettisju Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Jeg synes det blir mye mer ubehagelig å putte oppi en snus med tørr leppe.. Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 General Ekstra Sterk, Hvit? Tror ikke det altså Skruf hvit smaker veldig rart, i forhold til orginal Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2009 Den smaker forferdelig vondt, akkurat som alle andre typer Skruf. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Den smaker forferdelig vondt, akkurat som alle andre typer Skruf. Du ber jo om reaksjoner, hehe. Skruf Original White er ikke god, det er jeg enig i. Prøvde denne Thunder snusen her om dagen, god smak og grei konsistents. Helt grei styrke for meg, ikke noe mer. Hadde ett snev av general i seg også. Lenke til kommentar
S0ppel Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Nyhus, det er din mening.. Må være en grunn for at Skruf er en av de snusene det blir solgt mest av.. Og ikke si at det bare er fordi ungdommer synes skruf er "mata".. Det er en kvalitets snus! Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Er det noen av disse nye "sterke" snusene som har kommet på det Norske marked? Lenke til kommentar
Kvikksølv Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 General Ekstra Sterk, Hvit? Tror ikke det altså Skruf hvit smaker veldig rart, i forhold til orginal Regner med at du så at jeg skrev "Sterk" og ikke "Ekstra Sterk"? Jeg vet at ekstra sterk ikke er hvit og ikke renner mindre enn andre typer snus. Lenke til kommentar
S0ppel Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Den smaker forferdelig vondt, akkurat som alle andre typer Skruf. Prøvde Skruf hvit i dag, overraskende bra, muligens den beste hvite jeg har prøvd. Ikke hard og overtørr slik SW sine pleier å være. Noe selvmotsigende her? Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Noen som har prøvd denne, evt sett hvor dem selger den? Var i Sverige forrige uke og fant den ikke. Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 General Ekstra Sterk, Hvit? Tror ikke det altså Skruf hvit smaker veldig rart, i forhold til orginal Regner med at du så at jeg skrev "Sterk" og ikke "Ekstra Sterk"? Jeg vet at ekstra sterk ikke er hvit og ikke renner mindre enn andre typer snus. Aha Sorry ;p Noen som har prøvd denne, evt sett hvor dem selger den?Var i Sverige forrige uke og fant den ikke. Sjekk alle statoil'er du vet om. Dem skal ha den der. Det er forøvrig General White Portion, en helt grei snus, med ganske spesiell smak. Litt som Ettan, om du ikke veksler går du fort lei. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 General White kjøpte jeg 5 tårn av sist jeg var i danmark Godt avbrekk ifra vanlig General, tar annenhver white og vanlig nå Lenke til kommentar
S0ppel Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Det var ikke vanlig General white portion, det var general white portion wintergreen.. Jeg har aldri sett den i butikkene før Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 General white portion wintergreen.. Jepp, viktig å få med seg Wintergreen. Vanlig hvit selges jo de fleste steder. Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 General white portion wintergreen.. Jepp, viktig å få med seg Wintergreen. Vanlig hvit selges jo de fleste steder. Aldri hørt om White wintergreen jeg :o Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Ikke jeg heller inntil nylig. Men tipper den har litt av Hawken smaken for dere som har snust den. Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Til dere som spurte om general sterk vil jeg anbefale den STERKT Men den kan ha en tendens til å begynne å renne litt fort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå