Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!

Anbefalte innlegg

Jeg synes det mangler en anmeldelse på Lucky Strike her! Så jeg tar en uansett om den har vært før eller ikke.

Lucky Strike Bold

_lucky-strike-bold-strong-portion_1010.png

Utseende:

Jeg må ærlig si at Lucky Strike har den fineste boksen jeg noen gang har sett! Den alene bidro mye til at jeg valgte å kjøpe et tårn av denne snusen.

Boksen er av delvis aluminium og delvis plast. Boksen oser av kvalitet og har mange originale løsninger, som blant annet at topplokket er på undersiden og at boksen åpnes i midten.

10/10

Lukt:

Lucky Strike Bold har en veldig svak lukt og den stikker ikke. Den lukter kanskje ikke så veldig mye tobakk, eller har et særpreg. Så jeg vil konkludere med at lukten er delvis kjedelig, men behagelig for uvante neser eller for dem som liker svakere lukt.

6/10

Smak:

Smaken er ganske god, men slik som lukten så gir den ikke så mye smak av sterk tobakk. Den er relativt nøytral og søtaktig. Snusen er ei heller eksotisk for vante overlepper, men definitivt noe du har lyst til å snuse fast i en periode. Saften som kommer er typisk strong-smak, den stikker på tungen og er relativt frisk og god.

Jeg vil konkludere med at smaken er relativt svak, nøytral og frisk. Jeg mener på ingen måter at smaken er vond, men det er et visst fravær av smak.

6/10

Konsistens:

Det er en veldig fuktig snus, men den renner veldig lite. Den gjør altså en veldig god jobb med å holde på fuktigheten. Om du holder en brukt snus mellom fingrene så vil du kjenne at fingrene blir klissete, men snus-saften holder seg fast inni posen.

8/10

Effekt:

Jeg kjenner relativt lite av nikotinen til Lucky Strike Bold, men det skal være 12mg nikotin, noe som gjør den relativt sterk og effektiv.

Det jeg føler at den gjør er å levere nokså lite nikotin om gangen, og heller holder seg lenger.

Den gjør altså ikke jobben som en strong-snus skal gjøre, så den burde heller hete long (hurr durr). Nettopp fordi effekten er langvarig, men gir ikke et kick.

8/10

Oppsummering:

Lucky Strike Bold ender farlig opp på topplisten min, den er kanskje ikke noe særlig eksotisk, ei heller særlig "bold". Det er en folkevennlig snus for både den erfarne og nybegynneren. Boksen alene gir et veldig bra inntrykk og gjør heller ikke snusen særlig dyr. Jeg er ikke sikker på hva de norske prisene på denne snusen er, men i Sverige koster en Lucky Strike Bold like mye som alle andre bokser med porsjon, til tross for en fantastisk boks og god kvalitet.

8/10

Endret av Gavekort
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Koser meg med ett og et halvt tårn med thunder frosted + et halvt tårn med thunder original. Har kun smakt frosted til nå og den var svært lovende og god. God effekt også.

Hvordan er original? Er det noe bærsmak siden den er rød?

Har ikke smakt den, men er ganske sikker på at den ikke har noen spesiell smak. Det er også litt rødt på thunder original løs, men den har ikke noen spesiell smak av bær eller lingende.

Lenke til kommentar

noen grunn til at du må klare deg ut mandag? hadde det vært meg som måtte det på grunn av penger eller noe, så hadde det ganske fort blitt ordnet.. du går ikke til helvette og tilbake på en helg!

Fekk pengar i dag så da blir da snus ^^

Lenke til kommentar

Tror jeg slenger inn en anmeldelse på 02 jeg ;)

02snus.jpg

Design:

Personlig liker jeg kjedelige design med klister som kan fjernes. Noe å gjøre på når du kjeder deg. Designet er veldig likt Skruf, egentlig. Kjedelig boks, kjedelig rundt boksen.

6/10

Lukt:

Mer eller mindre den milleste jeg har vært borti. Eneste jeg ikke spyr av hvis jeg ikke stikker nesa nedi.

5/10

Smak:

God mild smak. Kjenner en tone av nøtter. Det liker jeg :) . Smaker godt når du har hatt den i 2 timer også! Dette imponerte meg.

7/10

Konsistens:

Passe fuktig. Ikke noe å skryte av, men nok til at det er godt! Renner litt, men det må det jo. Ellers er det ikke noe smak! "Non drip" stemmer egentlig.

5/10

Effekt:

Da jeg hadde denne første gang, var jeg ikke vant til sterk snus, og kjente den godt. Nå er jeg vant til det, og kjenner den egentlig ikke. Men jeg må si at pulsen blir litt høyere fordi om.

7/10

Oppsummering:

Snusen er veldig god, spør du meg. Digger Long portions. I øyeblikket en av mine favoritter, sammen med General Ekstra Sterk. Gir meg nok nikotin, og er diskret. De som vet at jeg snuser kan jo se den, men lærere kan ikke. Dette er bra! Jeg gir denne snusen

8/10

Lenke til kommentar

Du gir fra 5 til 7 av terningkast innenfor alle områdene, altså ikke høyere enn 7.

Likevel gir du den en 8 i oppsumeringa? Virkelig? :p

Mye med den anmeldelsen som kan kritiseres, men det orker jeg ikke - førsteside-anmeldelse blir det ikke uansett.

Bra du tar deg tida til å lage anmeldelser dog! :)

Endret av Zodihax
Lenke til kommentar

Snus lærere ikke kan se er awesome! Camouflage snuff! AWESOME!!

:roll:

God plass under leppa FTW! Jeg kan snuse løs i timen uten at lærerene merker noe, derimot en annen (mindre) kompis av meg må ha hele leppa en centimeter ut for å få plass til en helt vanlig pose.

Men nå prøver jeg å la være å snuse i timen da, samt jeg aldri kaster preller rundt omkring meg.

Lenke til kommentar

Å nekte elevene vann er jo faktisk ren idioti og å be om ukonsentrerte elever. Hva slags grunnlag har de for å nekte det?

Vi beveger oss inn i litt OT nå, men grunnen er fordi det blir for mye søppel og griseri.

Som sagt så skal jeg ta dette opp i elevrådet da det er en ganske tom og dårlig ide.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...