marurd Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Btw. Har fått hviter tenner av snus pga det dreper bakteri. er stolt før eg begyne hadde eg så gule tenner pga snop Delvis sant! Men pass på, for snusen kan trekke opp tannkjøttet ditt og lage "gruver" for bakterier! Snusen kan også lede til gulere tenner, da saften misfarger dem. Foreløbigt har eg fåt hviere tenner men får sikkert styggere. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Det går nok bra om du snuser moderat og tar relativt kontroll over vanene dine! Jeg merker selv at tennene mine blir bedre når jeg snuser, men har også kompiser med brune fortenner. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Mamma sa akkurat det samme, at jeg hadde fått hvitere tenner etter jeg starta med å snuse. Men tror det pga jeg er mer nøye på å pusse de. Pluss riktig tannkrem. Lenke til kommentar
marurd Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Er det noken av dere som synest skruf stark protion lukter heilt helvæte og smaker himmelskt Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 (endret) Mamma sa akkurat det samme, at jeg hadde fått hvitere tenner etter jeg starta med å snuse. Men tror det pga jeg er mer nøye på å pusse de. Pluss riktig tannkrem. Hm, virker som et produkt jeg kan prøve ut - takk skal du ha! Virker dog litt suspekt med en tannkrem som ikke inneholder noen blekemidler, men fortsatt skal virke mot misfarging.. Verdt et forsøk er det vel uansett! Kan den kjøpes i dagligvarebutikker, eller kan den skaffes fra en anbefalt nettbutikk? Maururd: Ja, helt enig i at den ikke lukter spesielt godt, for mye natur-lukt om jeg kan kalle det det. Men smake godt gjør den nå i alle fall ikke! Endret 7. oktober 2010 av Zodihax Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Maururd: Ja, helt enig i at den ikke lukter spesielt godt, for mye natur-lukt om jeg kan kalle det det. Men smake godt gjør den nå i alle fall ikke! +1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 (endret) Jeg synes ikke tennene mine har blitt mindre gule etter å ha brukt Clinomyn i 4 år. Ser faktisk ingen forskjell. Får se hvordan det går nå som jeg har begynt å snuse igjen. Og for en gangs skyld noe sterkere enn Mocca Mint. Kjøpte Röda Lacket på slump og fant ut at jeg liker den. Bedre enn de forskjellige typene General og Skruf jeg har prøvd i alle fall. Endret 7. oktober 2010 av Datasmurf Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Jeg bruker også Clinomyn. Har ikke merket noe forskjell i misfargingen fra før jeg begynte å bruke den, egentlig, men så er ikke jeg den som pusser hver eneste morgen og kveld heller. Bruker den mest fordi jeg synes den smaker bedre enn andre produkter på markedet. Har en tante som har røyket ca hele livet og brukt Clinomyn så lenge den har vært på markedet. Tennene hennes er ikke hvite for å si det sånn Men det er vel sikkert lite som hjelper etter å ha røyka i 20 år uansett. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Jeg pusser hver morgen og hver kveld, nøye og grundig, etter å ha blitt mast på av tannlegen min opp gjennom årene at det er svært viktig, samt at jeg må har ett pusseteknikk osv. Jeg bare fortsetter å bruke den fordi jeg lever i håpet om at en dag skal jeg få mindre gule tenner. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt Clinomyn? Og hvor mye koster én tube? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Vanlige dagligvare butikker sammen med all den andre tannkremen. Koster 20-30 spenn antar jeg. Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Fåes på de fleste dagligvareforretninger. Vet at de fleste Rema-butikker og butikker i ICA-kjeden fører den. En tube koster rundt det samme som andre merker, muligens en femmer mer. Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Jeg bruker colgate et eller annet, aldri hatt gule tenner Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Jeg har ikke merka noe forkjell jeg heller, men liker å inbille meg at den er bra for meg siden jeg snuser. Det er ikke jeg som kjøper den tho, det er mamma. Men den er god og den gjør jobben til resten av tannkremene. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Tror jeg skal kutte kraftig ned på snusinga til November, og sje om jeg greier å holde meg ei lita stund uten snus Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Tror jeg skal kutte kraftig ned på snusinga til November, og sje om jeg greier å holde meg ei lita stund uten snus Good luck! Holdte på å dø da jeg bare hadde Chaini Khaini-drittsnus i to dager, og ikke penger til noe bedre jeg, så... Lenke til kommentar
Gjest medlem-161766 Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Det å holde seg uten snus for min del (en uke er rekord), er vel det man kan regne som reine helvete. Hadde aldri trodd at jeg skulle bli såpass avhengig av snus. Det går som regel i portion, da jeg ikke takler løs av en eller annen merkelig grunn. Selvfølgelig er det en vanesak.. Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Tre uker uten er min rekord. Da var absistenensene borte, men så hadde jeg bursdag.. Lenke til kommentar
marurd Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Detta er jævla skipt må klara meg uten snus til mandag men mandag er da rett på da igjen Lenke til kommentar
surtei Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 noen grunn til at du må klare deg ut mandag? hadde det vært meg som måtte det på grunn av penger eller noe, så hadde det ganske fort blitt ordnet.. du går ikke til helvette og tilbake på en helg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå