Skunkish Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Hvilken snus andbefaler dåke er ny begynner. starkare enn catch vil eg ha ! smakte catch lakeris i går den var jo bare snop haha Du kan jo alltids prøve ut 01 portion, eller kanskje gøteborgs portion? Prøvd løs før? Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 selges snusX på svinesund eller i strømstad nån stans? Mener å huske at det var en her i tråden som kjøpte eller så det på Svinesund for en liten stund siden. Selv har jeg aldri sett det på Svinesund eller Nordby, men nå har jeg ikke akkurat lett etter det heller. Det finnes nok på den sjappa ved Svinesund som ikke jeg vet hvor er hvor dem har Thunder og det andre merket folk liker så godt. Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 To sjapper som har Thunder på Svinesund.. Den ene ligger på den ene enden forbi alle matbutikker osv, og det står over den "Godishuset. Tobak, Godis" og noe mer.. Svæær butikk, full av øl, brus, snus, godteri. Går du forbi denne igjen, kommer du til en videobutikk. Gå bak denne, eller enda enklere, gå gjennom den, så kommer du til en liten kiosk som selger Svinesunds billigste Thunder (18kr). Vet dog ikke om de har Snus X. Lenke til kommentar
marurd Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Hvilken snus andbefaler dåke er ny begynner. starkare enn catch vil eg ha ! smakte catch lakeris i går den var jo bare snop haha Gå for Skruf original, det er det jeg fremdeles snuser fast og var det første jeg prøvde. Ok, har kjøpt ein boks med skruf stark protion den var ikkje så verst Lenke til kommentar
Makaakaaa Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Her finner du svaret. Dette blir kanskje helt bak mål, men jeg klarer faktisk ikke å se om dette er sarkastisk, eller seriøst? Lenke til kommentar
surtei Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Hadde aldri turt å smugle så mye på en gang Det er 8 kvoter tilsammen det! Feil. Innførsel til Storbrittania er til eget forbruk, så han kan i realiteten ta med seg så mye han vil, dog basert på hvor lenge han skal være der.. Forresten, en god prell er helt fantastisk når du er ett uskyldig lite barn i ett fremmed land uten familie/venner.. Lenke til kommentar
Makaakaaa Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Vil tippe at Fehs innlegget var rettet mot karen som nevnte han hadde kjøpt en god del snus. Uansett, jeg har altså, i teorien, lov til å ta med 2 bokser Thunder (portion) til England, selvom jeg "bare" skal være der over en helg? Lenke til kommentar
surtei Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 aha, my bad.. men ja, null problem.. Du kan vell ihvertfall ta med deg 10 bokser, så.. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 (endret) Skruf? Stakars gutt. Göteborgs Rapé 0.1 0.2 Nick and Johnny Röda Lacket (heh, joda) Skruf er bare sammenbanket jord. Edit: @Bungieman: Det var sarkastisk. Lagde siden på 2 sec for moroskyld. Endret 5. oktober 2010 av Ajaco Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Er nok neppe noe problem. Det er riktignok forbudt å selge, men har ikke sett noen sted at det er ulovlig å importere eller konsumere, selv ikke på nettsidene til HMRC (skatte -og tollvesenet). Snusify f.eks er jo basert i England og han importerer (og bruker) store kvanta. Om du skulle bli stoppet i tollen vet nok kontrolløren hva produktet er. Du er nok ikke den eneste nordmannen som har vært i England med snus Lenke til kommentar
Feh Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Hadde aldri turt å smugle så mye på en gang Det er 8 kvoter tilsammen det! Feil. Innførsel til Storbrittania er til eget forbruk, så han kan i realiteten ta med seg så mye han vil, dog basert på hvor lenge han skal være der.. Forresten, en god prell er helt fantastisk når du er ett uskyldig lite barn i ett fremmed land uten familie/venner.. Jeg siktet til han som hadde kjøpt snus i sverige... ikke han som skulle til UK. Lenke til kommentar
Bjarki Reinisson Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 To sjapper som har Thunder på Svinesund.. Den ene ligger på den ene enden forbi alle matbutikker osv, og det står over den "Godishuset. Tobak, Godis" og noe mer.. Svæær butikk, full av øl, brus, snus, godteri. Går du forbi denne igjen, kommer du til en videobutikk. Gå bak denne, eller enda enklere, gå gjennom den, så kommer du til en liten kiosk som selger Svinesunds billigste Thunder (18kr). Vet dog ikke om de har Snus X. Tobakksvagnen selger Thunder til ca 200 norske for 10 bokser. Ergo 20 kr boks. Lenke til kommentar
marurd Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Min snus bønn Fader Snus Du som finst i Pose og i Løs la du frelse oss du som er vår einaste Gud i himmeln alle digga deg Du som viste vei i ungdomsskolen Du som fikk meg i humør La røykerene brenne i sitt svarte helvete. Amen Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 - Dette innebærer en avgiftsøkning (inkludert merverdiavgift) på 3,75 kroner for en 20-pakning sigaretter, 6,25 kroner for en snusboks (50 gram) og 8,75 kroner for en pakke røyketobakk (50 gram), heter det i en melding fra Regjeringen. http://www.aftenposten.no/okonomi/innland/article3841543.ece Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Mhm, altså 3 kroner per porsjonboks og ca 6 kr per løsboks (45g) i økning. Ikke så galt det, da. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 (endret) Da har jeg kjøpt 1 tårn med Lucky Strike Bold, en boks Grovsnus løs, en med Gøteborg rape og en til boks med Lucky Strike! Totalsum: 350kr Endret 6. oktober 2010 av Gavekort Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Eneste tiltrekkende med den ellers så fæle plassen Østlandet må være sjansen til å få billig snus over grensa, ja. Lenke til kommentar
marurd Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Er det bare meg eller lukter skruf stark protion drit og smaker himmelskt Lenke til kommentar
marurd Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Btw. Har fått hviter tenner av snus pga det dreper bakteri. er stolt før eg begyne hadde eg så gule tenner pga snop Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Btw. Har fått hviter tenner av snus pga det dreper bakteri. er stolt før eg begyne hadde eg så gule tenner pga snop Delvis sant! Men pass på, for snusen kan trekke opp tannkjøttet ditt og lage "gruver" for bakterier! Snusen kan også lede til gulere tenner, da saften misfarger dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå