Aleks Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Hett tips: vis legitimasjon uoppfordret på polet og få en kjærlighet på pinne! Når begynte de med det? Jeg fikk ikke i sommerferien. Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Vet ikke når de startet med det, men de har hatt den kampanjen siden hvertfall starten av august. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Jeg har vært på polet flere ganger siden august og viser alltid uoppfordret siden jeg er under 25, men aldri fått noen kjerlighet Når jeg har kjøpt snus på de 6 årene siden jeg fyllte 18 har jeg nesten aldri blitt spurt om leg. Sjelden øl og slikt og, men er fordi jeg alltid kjøper minimum 2 sixpack, sjelden/aldri jeg blir spurt om leg på hverken pol/dagligvare ved kjøp av store kvanta. Og mens jeg var i forsvaret, og senere i heimevernet, hvis jeg noen gang har vært ute og handlet i uniform har jeg aldri blitt spurt om legitimasjon på noe som helst noen gang Lenke til kommentar
Cubesmith Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Kan noen forklare meg hva White Portion egentlig er ? Hva er forskjellen fra vanlig ? Lenke til kommentar
Feh Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Med white portion er snusen laget ferdig før den pakkes i poser. De er hvite, derav navnet, og ofte tørrere enn vanlig porsjon. Vanlig porsjon starter oftest som en type white portion og så blir aroma og fuktighet tilsatt i ettertid, slik at hele posen og innholdet blir brune og vesentlig mer fuktig enn white. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2010 Kan noen forklare meg hva White Portion egentlig er ? Hva er forskjellen fra vanlig ? Informasjon rett fra SM rundt dette temaet står på side 1 i denne tråden. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Er i Sverige på snustur, er det noen forslag til måha-snuser? Göteborgs rapé var veldig god, men har ikke fått prøvd mange av de andre store snusmerkene. Lenke til kommentar
Hei Sveis Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 (endret) Hva synes dere om 02? Det er min favorittsnus. http://www.snuscentral.org/Details/02-Lab-Series-Strong-Snus.html Endret 4. oktober 2010 av skomakeren Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Er i Sverige på snustur, er det noen forslag til måha-snuser? Göteborgs rapé var veldig god, men har ikke fått prøvd mange av de andre store snusmerkene. Vet ikke hva du har snust før jeg? Thunder Frosted burde prøves, om du ikke har gjort det. Ikke bruk penga dine på Camel snus eller drittsnusen chaini khaini. Ikke gode. Men mye som burde prøves. Hva synes dere om 02? Det er min favorittsnus. http://www.snuscentral.org/Details/02-Lab-Series-Strong-Snus.html Snust en del av den i det siste, men synes smaken blir litt for bitter. Er ikke noe veldig god snussmak, men ellers synes jeg de har fått det til bra. God effekt og våt nok uten å renne noe særlig. Lenke til kommentar
surtei Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Ville absolutt kjøpt med meg noen bokser med Thunder frosted/wintergreen/orginal og noe Probe Whiskey, dog blir Probe veldig mye smak i lengden.. Lenke til kommentar
Mr. Moody Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Er i Sverige på snustur, er det noen forslag til måha-snuser? Göteborgs rapé var veldig god, men har ikke fått prøvd mange av de andre store snusmerkene. Anbefaler Romeo y Julieta! Lenke til kommentar
marurd Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 He he koser meg med ein Skruf stark protion. Skruf <3 Lenke til kommentar
marurd Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Ah. Er det så stor forskjell på vanlig (9mg? Skruf er jo litt sterkere enn andre "svak"-snuser) og sterk (11mg) da? Snakka med en kar på jobben i dag, han påstod at det kun var sterkere salter osv som utgjorde forskjellen, altså mer svie... Det er 14 mg nikotin Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 He he koser meg med ein Skruf stark protion. Skruf <3 Smaker jord Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Enig. Skruf smaker helt forferdelig. Lukter helt forferdelig, og er pakket på en ekstremt udelikat måte. Ser ut som noen har banka de sammen med hammer når du åpner boksen. Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Ah. Er det så stor forskjell på vanlig (9mg? Skruf er jo litt sterkere enn andre "svak"-snuser) og sterk (11mg) da? Snakka med en kar på jobben i dag, han påstod at det kun var sterkere salter osv som utgjorde forskjellen, altså mer svie... Det er 14 mg nikotin Svare på et ett og et halvt år gammelt innlegg? Good job. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Take it easy. Han er helt ny her stakars. Var vel fra førstesiden, eller noe. Selv har jeg blitt veldig glad i Göterborgs Rapé i det siste. Ikke for sterk, smaker godt - og white portion. Lenke til kommentar
Makaakaaa Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 (endret) Dette er sikkert blitt spurt om flere ganger, men jeg kjører på. Skal til England om 2 uker, og vil veldig gjerne ta med meg 2 bokser med Thunder. Jeg vet at det ikke er lovlig for salg i England, men da lurer jeg samtidig på om dette gjelder bruken av det? Kan noen være så vennlig å linke meg til en "troverdig" side som viser til reglene av dette? På forhånd takk! Endret 4. oktober 2010 av BungieMan Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Her finner du svaret. 1 Lenke til kommentar
Bjarki Reinisson Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Da var 2 tårn general løs, 2 tårn thunder frosted og 2 tårn skruf xtra stark i kjøleskapet! sammen med dark dog og noen bomba Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå