Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nokon som har prøvd Odens extra stark? (Portion)

Hadde eit par boksar for nokre få veker sidan (no har eg slutta)

Det er den sterkaste portionssnusen på markedet, og eg syntest den var heilt konge. Litt blaut, men den låg godt i leppa, god tobakksmak, og sterk og god :thumbup:

Lenke til kommentar

Nokon som har prøvd Odens extra stark? (Portion)

Hadde eit par boksar for nokre få veker sidan (no har eg slutta)

Det er den sterkaste portionssnusen på markedet, og eg syntest den var heilt konge. Litt blaut, men den låg godt i leppa, god tobakksmak, og sterk og god :thumbup:

Ja, elendig snus.. Like elendig kvalitet på posen som elixyr.

Lenke til kommentar

Har Onyx blitt trekt bort fra markedet? Til min store forskrekkelse så var det ingen Onyx-logo i snusskapet på den lokale butikken lenger, så jeg løp til nærmeste bensinstasjon, og de hadde heller ikke. Jeg tenkte ikke på å spørre der og da, regna egentlig bare med at det var utsolgt, men jeg har enda ikke sett noe til den. Har den blitt trekt? Isåfall slutter jeg å snuse i protest!

Lenke til kommentar

Har ikke hørt noe om det nei. Noen som anbefaler en rask måte å få snusen litt tørrere på? Det hadde blitt litt vått nederst i kjøleskapet og general boksen hadde blitt våt, det samme hadde innholdet. Jeg har lagt den i hylla, og den har ligget der i 1 døgn, men den er fortsatt våt.

Lenke til kommentar

Har Onyx blitt trekt bort fra markedet? Til min store forskrekkelse så var det ingen Onyx-logo i snusskapet på den lokale butikken lenger, så jeg løp til nærmeste bensinstasjon, og de hadde heller ikke. Jeg tenkte ikke på å spørre der og da, regna egentlig bare med at det var utsolgt, men jeg har enda ikke sett noe til den. Har den blitt trekt? Isåfall slutter jeg å snuse i protest!

Når du nevner det så har jeg ikke sett den på en stund. Men har den ikke fått nytt design også? Mener jeg så Onyx med grå boks og sølvetikett rundt istedenfor det svarte..

Lenke til kommentar

Har ikke hørt noe om det nei. Noen som anbefaler en rask måte å få snusen litt tørrere på? Det hadde blitt litt vått nederst i kjøleskapet og general boksen hadde blitt våt, det samme hadde innholdet. Jeg har lagt den i hylla, og den har ligget der i 1 døgn, men den er fortsatt våt.

Jeg liker ofte at snusen skal være tørr så jeg tar dorull papir og legger alle utover og lar det ligge i rom tempratur :) Gjerne med et papir over også så de trekker til seg enda mer :)

WHAT?!

Lenke til kommentar

Jeg liker ofte at snusen skal være tørr så jeg tar dorull papir og legger alle utover og lar det ligge i rom tempratur :) Gjerne med et papir over også så de trekker til seg enda mer :)

Det er løs :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...